abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213475201
quote:
8s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:14 schreef grazz het volgende:
Toch maar weer den pannecoucke vragen
Niet per se Pannecoucke, maar bv. de regisseur van de videoclip, zou die dit nou slechter hebben gedaan? Ik begrijp dat tv-regie iets anders is, maar slechter dan dit kan toch niet. Als je een computerprogramma random shots laat selecteren krijg je nog beter beeld.
pi_213475204
quote:
8s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:14 schreef grazz het volgende:
Toch maar weer den pannecoucke vragen
Zó erg is het nou ook weer niet grazz
pi_213475209
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Za het volgende:

[..]

Gezien Joost "opgevangen" wordt vraag ik me af of hij een backwards flip gaat maken vanuit stilstand, morgen pas.

Misschien toch dat ene waarvan Aran zei dat er nog iets komt. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Admin donderdag 9 mei 2024 @ 00:18:29 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213475211
@Za en toch zijn we echt het liefste onderdeel, echt. Ik denk dat we er iets te fanatiek in staan, dat zou kunnen O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213475212
Ik val in de herhaling, maar gewoon die lui van Matthijs gaat door vragen, wat maakt het nog uit. :+
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:19:43 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475222
Zo komt de audience poll nog, ben benieuwd of Joost die gewonnen heeft vanavond met zijn uptempo banger.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:19:50 #57
163650 Greys
pi_213475223
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind dat er niets overdreven is.

Het is full circle, het begint klein en donker, en zo eindigt het ook weer.

Menselijk onmogelijk van Govert, ik denk in beeldspraak zoals hij vaker doet, hoe Joost in verdriet perfect een feest kan neerzetten, met zoveel energie en eindigen in tranen en stilte.

Ook de maanlanding is beeldspraak, Joost die na het feest terug komt op aarde, in de realiteit, en tot zijn vader spreekt.

Verder viel het me op dat de silhouetten van de man en de vrouw "slordig" zijn, misschien hadden ze daar iets anders mee gewild, en was dat niet mogelijk.

Gezien Joost "opgevangen" wordt vraag ik me af of hij een backwards flip gaat maken vanuit stilstand, morgen pas.

Tot slot vind ik vele users van dit subforum erg onvriendelijk.
Heb je mijn dm's gehad? Die waren toch best vriendelijk?

En idd Gover spreekt vaak nogal groots en in metaforen enzo. Hij zei ook netjes de volgende dag dat hij dat nooit had moeten zeggen. Maar omdat Cornald ook nog tweette dat er visuele verrassingen kwamen én ze zo geheimzinnig deden met het niet willen openbaren van de repetitie enzo is het natuurlijk niet gek dat mensen toch wat grootsere dingen hadden verwacht.

Ik vind het al met al nog steeds een prima act en honderd keer leuker dan vele eerdere Nederlandse inzendingen als geheel. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475246

Tom ziet ons inmiddels ook niet meer winnen.

En idd, waarom is de videoclip zoveel beter dan de uiteindelijke staging? Zou andersom moeten zijn.
pi_213475266
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:23 schreef CityPigeon het volgende:

En idd, waarom is de videoclip zoveel beter dan de uiteindelijke staging? Zou andersom moeten zijn.
De videoclip is gemaakt door Veras Fawaz, en die heeft ook het concept verzonnen. Hij was voor zover bekend niet betrokken bij de staging. Dat had wel moeten gebeuren. Wat er nu staat is echt vele malen slechter dan die videoclip (dat is trouwens bij ons bijna altijd zo :))
pi_213475284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De videoclip is gemaakt door Veras Fawaz, en die heeft ook het concept verzonnen. Hij was voor zover bekend niet betrokken bij de staging. Dat had wel moeten gebeuren. Wat er nu staat is echt vele malen slechter dan die videoclip (dat is trouwens bij ons bijna altijd zo :))
Ik ben wel benieuwd naar de reden daar van. Is daar meer over bekend?
pi_213475288
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:23 schreef CityPigeon het volgende:

Omdat een nummer als dat van Joost zich veel beter leent voor een festival met modder en moshpits waarbij iedereen helemaal uit zn plaat gaat, dan voor het gestileerde en gelikte songfestival. Dat is toch een beetje alsof je Kurt Cobain een theatervoorstelling laat opvoeren...

Desondanks vind ik dat ze er een prima show van hebben gemaakt en het nummer is goed genoeg voor top 5 notering denk ik. The crowd loves it.
pi_213475302
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 23:42 schreef Za het volgende:

[..]
Dit slaat echt alles, wat een agressief groepje.
Misschien even in de spiegel kijken?
pi_213475303
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:19 schreef Greys het volgende:

Heb je mijn dm's gehad? Die waren toch best vriendelijk?
Ja joh net, ik had het totaal niet over jou O+

quote:
En idd Gover spreekt vaak nogal groots en in metaforen enzo. Hij zei ook netjes de volgende dag dat hij dat nooit had moeten zeggen. Maar omdat Cornald ook nog tweette dat er visuele verrassingen kwamen én ze zo geheimzinnig deden met het niet willen openbaren van de repetitie enzo is het natuurlijk niet gek dat mensen toch wat grootsere dingen hadden verwacht.
Het is meer mentale acrobatiek, en die zie ik wel. De timing liep zo perfect, de dans overgang en synchronisatie, zijn mimiek en energie, en dat alles wetende dat hij straks breekt.

quote:
Ik vind het al met al nog steeds een prima act en honderd keer leuker dan vele eerdere Nederlandse inzendingen als geheel. ^O^
Ik vind Joost geniaal, de act leidt alleen maar af van hem, maar is wel nodig voor dit event.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:31:10 #64
163650 Greys
pi_213475309
Denk persoonlijk wel dat een staging moeilijker is dan een videoclip. Toch? Je loopt tegen veel meer praktische moeilijkheden aan die on stage bv niet kunnen en in een clip wel. In de clip is hij in diverse settings, onderweg op de scooter, in dat huis in een slaapkamer, buiten bij de molen, aan de eettafel, etc.
Op een podium loop je toch tegen praktische grenzen aan.

Denk dat het best heel moeilijk is om dit (of überhaupt clips) naar het podium te vertalen. Zeker omdat uit de clip Het Verhaal al niet echt duidelijk wordt. Laat staan op het podium. S10 clip was ook totáál anders dan on stage. En ook daar had ik niet geweten hoe je dat verhaal op het podium had kunnen vertalen eerlijk gezegd.

Ik vind het nóg best creatief wat ze ervan gemaakt hebben bij Team Joost. Focus op bakken energie en daarna de emotie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:31:40 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:30 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Zullen we het even laten rusten, gekibbel hebben we niet zoveel aan in dit topic ;)
  donderdag 9 mei 2024 @ 00:34:16 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213475331

Audience poll!
pi_213475336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:34 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Wie heeft die polonaise gif?
pi_213475337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Niet per se Pannecoucke, maar bv. de regisseur van de videoclip, zou die dit nou slechter hebben gedaan? Ik begrijp dat tv-regie iets anders is, maar slechter dan dit kan toch niet. Als je een computerprogramma random shots laat selecteren krijg je nog beter beeld.
Oke, ik kan er nog niet over meepraten. Heb de beelden nog niet gezien. Wel lees ik wisselende reacties. Dus zal deels waar zijn dan. Die Marnix Kaart ken ik verder ook niet, behalve van het ESF dan. Ik vond het camerawerk op het ESF2021 ook niet geweldig moet ik zeggen. Vaak te traag. En dat zie ik wel vaker bij NLse producties.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:35:23 #69
163650 Greys
pi_213475341
Za heeft echt prima gereageerd op mijn dm's, het is helemaal duidelijk nu dus laat het inderdaad verder gewoon rusten ajb. Iedereen is mentaal misschien ook wat moe inmiddels in deze best intense week dus laten we maar gewoon een beetje lief voor elkaar zijn allemaal jonguh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475342
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:30 schreef Aadrianus het volgende:

Jammer dat ook jij de behoefte voelt om je met een kliekje tegen 1 te richten, was het nog niet genoeg? Fijne avond morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:35:53 #71
163650 Greys
pi_213475343
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Hatsekideeeeee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213475354
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:31 schreef Greys het volgende:
Denk persoonlijk wel dat een staging moeilijker is dan een videoclip. Toch? Je loopt tegen veel meer praktische moeilijkheden aan die on stage bv niet kunnen en in een clip wel. In de clip is hij in diverse settings, onderweg op de scooter, in dat huis in een slaapkamer, buiten bij de molen, aan de eettafel, etc.

Denk dat het best heel moeilijk is om dit (of überhaupt clips) naar het podium te vertalen. Zeker omdat uit de clip Het Verhaal al niet echt duidelijk wordt. Laat staan op het podium. S10 clip was ook totáál anders dan on stage. En ook daar had ik niet geweten hoe je dat verhaal op het podium had kunnen vertalen eerlijk gezegd.

Ik vind het nóg best creatief wat ze ervan gemaakt hebben bij Team Joost. Focus op bakken energie en daarna de emotie.
Het gaat meer om de esthetiek, en het concept. Uiteraard moet je niet de hele videoclip naar het podium willen vertalen, maar wat van die 90s emo-vibe die ze erin hebben gestopt was heel welkom geweest in Malmö.
pi_213475360
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:35 schreef Greys het volgende:

[..]
Hatsekideeeeee
Net 1 stem tekort :( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213475371
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 00:31 schreef Greys het volgende:
En al helemaal met een performer die het liefst rond holt en het publiek induikt :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 mei 2024 @ 00:40:07 #75
163650 Greys
pi_213475374
quote:
[ afbeelding ]

Audience poll!
Eén puntje minder maar dan de winnaar! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: