Die vocals waren gisteren nog wel een probleem. Hij hoeft dit liedje echt niet briljant te zingen, maar het moet wel ergens naar klinken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:34 schreef Momo het volgende:
Publiek doet echt goed mee. Vocals vind ik eerlijk gezegd wel matig. Veel "come on", "can I hear you?" , "I love you" Maar goed het is niet de officiële uitzending, een familieshow.
Ik denk dat hij net bijna niks echt gezongen heeft en meerdere zinnen vervangen had door interactie met de zaal. Maar goed dat gaat hij vanavond wel anders doen neem ik aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vocals waren gisteren nog wel een probleem. Hij hoeft dit liedje echt niet briljant te zingen, maar het moet wel ergens naar klinken.
Misschien omdat dit het laatste "vrije" optreden is voordat het echt moet vanavond en hij nu die energie wil gebruiken van het publiek als motivatie. Is natuurlijk ook maar een theorie, maar ik hoop dat hij vanavond wel veel zelf zingt idd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net bijna niks echt gezongen heeft en meerdere zinnen vervangen had door interactie met de zaal. Maar goed dat gaat hij vanavond wel anders doen neem ik aan.
Ik zou ook wel energie en stem sparen voor vanavond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Misschien omdat dit het laatste "vrije" optreden is voordat het echt moet vanavond en hij nu die energie wil gebruiken van het publiek als motivatie. Is natuurlijk ook maar een theorie, maar ik hoop dat hij vanavond wel veel zelf zingt idd.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog slechter dan ik verwacht had, powerpointpresentatie is nauwelijks in beeld, die 2 vrienden van hem zijn nog nuttelozer op het podium dan we al dachten, maar misschien is het gebrek aan zang nog wel het ergste, dat was al een dingetje maar in deze versie loopt die echt gewoon helemaal niet meer te zingen, het is praten en schreeuwen.
De zang hoeft niet goed te zijn leert de geschiedenis ons, maar in zijn geheel niet zingen lijkt me geen recept voor succes. Top-10 gaat nog lastig worden tegenover het andere visuele geweld en de goede stemmen met goede liedjes.
Het is in het voordeel van Joost.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:49 schreef Greys het volgende:
Het is ook echt belachelijk vaak natuurlijk dat ze 'moeten' (zoals gister geteld hopelijk in totaal veertien keer) dus inderdaad goed als hij de boel vocaal een beetje spaart.
Denk dat we vanavond vocaal alsnog ook niet het allerbeste moeten verwachten want hij beweegt nogal veel en de emoties en zenuwen pakten hem gisteravond ook flink bij de strot. Als het maar feest wordt!
Het is wel continu moving the goalposts, eerst was de eerste repetitie HET moment, toen de tweede, toen de derde, nu de halve finale en als dat dan ook tegenvalt dan is die zich zeker aan het sparen voor de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het is in het voordeel van Joost.
Het publiek weet nu wat er van hen "verwacht" wordt, en wanneer hij vanavond de boel gaat opzwepen, zal hij net als bij de video in zwart wit, het een concert achtige vibe kunnen geven, doordat het publiek sommige stukken zingt, zoals ook bij zijn optredens voor ESF.
Hij heeft dit nodig, daarom was er ook zonder publiek "de vrouwenstem" ter indicatie waar hij die invulling straks wil bij het publiek. Omdat het nummer bij sommigen moet "indalen" en ze het nu een aantal keren hebben gehoord, kan hij het vanavond doen zoals hij het graag wil. Imo.
Eens met het eerste deel hoor maar die vrouwenstem was volgens mij echt een technische fout daar gistermiddag want dat klonk echt alsof het niet hoorde en was ook heel random even keihard aan het begin en daarna plots weg haha. Leek wel of er achter de schermen in de mic check ruimte nog een microfoon aan stond ofzo en iemand daar meezong.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het is in het voordeel van Joost.
Het publiek weet nu wat er van hen "verwacht" wordt, en wanneer hij vanavond de boel gaat opzwepen, zal hij net als bij de video in zwart wit, het een concert achtige vibe kunnen geven, doordat het publiek sommige stukken zingt, zoals ook bij zijn optredens voor ESF.
Hij heeft dit nodig, daarom was er ook zonder publiek "de vrouwenstem" ter indicatie waar hij die invulling straks wil bij het publiek. Omdat het nummer bij sommigen moet "indalen" en ze het nu een aantal keren hebben gehoord, kan hij het vanavond doen zoals hij het graag wil. Imo.
Het eerste deel van het traject kon dat echt best want er viel niks te stemmen door kijkers. Vanavond zal ie wel echt moeten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel continu moving the goalposts, eerst was de eerste repetitie HET moment, toen de tweede, toen de derde, nu de halve finale en als dat dan ook tegenvalt dan is die zich zeker aan het sparen voor de finale.
Ik hoop allebeiquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
Oh trouwens zou mij niet verbazen als of San Marino of Tsjechië zich toch plaatsen voor de finale.
1 van deze 2 of verder misschien Malta. 1 van de andere odds NQs zie ik niet meer gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
Oh trouwens zou mij niet verbazen als of San Marino of Tsjechië zich toch plaatsen voor de finale.
Denk dat het er ook van afhangt hoe Oostenrijk en België zingen straks. Die zouden een Pia Maria kunnen doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
1 van deze 2 of verder misschien Malta. 1 van de andere odds NQs zie ik niet meer gebeuren eigenlijk.
Ik hoop zelf dat Tsjechië en San Marino er beide bij zitten
Ja precies. En Estland? Daar lees ik gemixte verhalen over op X. De een zegt dat het wel goedkomt, de ander vindt het vooral te chaotisch en denkt dat het niet overkomt bij demensethuis.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het er ook van afhangt hoe Oostenrijk en België zingen straks. Die zouden een Pia Maria kunnen doen.
Ik vind San Marino vanaf het begin al best leuk, snap niet dat het continu helemaal onderaan staat bij de bookmakers.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
Estland lijkt heel erg op Eesti Laul optreden. Persoonlijk vind ik het niet heel sterk qua staging maar muzikaal is het denk ik nog wel uniek genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies. En Estland? Daar lees ik gemixte verhalen over op X. De een zegt dat het wel goedkomt, de ander vindt het vooral te chaotisch en denkt dat het niet overkomt bij demensethuis.
Dat waren mijn woorden niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is wel continu moving the goalposts, eerst was de eerste repetitie HET moment, toen de tweede, toen de derde, nu de halve finale en als dat dan ook tegenvalt dan is die zich zeker aan het sparen voor de finale.
Even vraagje tussendoor over de finale; Weet iemand elke plekken de semifinalisten 1 hebben getrokken van de week. Dat is me even ontgaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:55 schreef Nashipeer het volgende:
Ik was het bijna vergeten, maar zo rond twee uur zullen we vast de running order van de finale krijgen. Dat is ook elk jaar zo'n moment waar die hard fans laat voor op blijven
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog slechter dan ik verwacht had, powerpointpresentatie is nauwelijks in beeld, die 2 vrienden van hem zijn nog nuttelozer op het podium dan we al dachten, maar misschien is het gebrek aan zang nog wel het ergste, dat was al een dingetje maar in deze versie loopt die echt gewoon helemaal niet meer te zingen, het is praten en schreeuwen.
De zang hoeft niet goed te zijn leert de geschiedenis ons, maar in zijn geheel niet zingen lijkt me geen recept voor succes. Top-10 gaat nog lastig worden tegenover het andere visuele geweld en de goede stemmen met goede liedjes.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:45 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh my, in goede kwaliteit ziet dat er wel super vet uit! En zeker compleet anders dan alle andere acts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:58 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Even vraagje tussendoor over de finale; Weet iemand elke plekken de semifinalisten 1 hebben getrokken van de week. Dat is me even ontgaan.
Weet ze wel van the big 5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |