https://nos.nl/collectie/(...)citeit-moeten-hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:29 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Kan iemand bevestigen dat deze cijfers kloppen?
Mama, jantje sloeg mij en wilt nu niet mijn wondje verzorgen. Nu moeten mij vriendjes het doen. :’(quote:
Hoop maar niet dat die josti's daar de boel gaan bekladdenquote:
Gemengd met tuig dat een aanleiding zoekt om te rellen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:33 schreef Electric_Eye het volgende:
Dit is toch niet meer een protest te noemen. Dit is gewoon tuig dat even opgeveegd moet worden.
Heb je 't gezien? Die Links fascisten hebben blijkbaar echt een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben,quote:
Er wappert wel meer niet in de hersenpan van die luiquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Daar sta je dan met je vlag die niet goed wil wapperen
Wel via kanaal 725 op ziggo.quote:
Er gaan straks wel handjes en stokken wapperen gok ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Er wappert wel meer niet in de hersenpan van die lui
en Auschwitz scanderen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb je 't gezien? Die Links fascisten hebben blijkbaar echt een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben,
traangas zie je ook niet zo goed in het donkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:36 schreef Tekaschi het volgende:
Bijna donker, kan het plunderen beginnen.
Opvegen en het land uitzetten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:33 schreef Electric_Eye het volgende:
Dit is toch niet meer een protest te noemen. Dit is gewoon tuig dat even opgeveegd moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |