Bijkomende schadequote:Op woensdag 8 mei 2024 21:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
nah er wonen ook andere, veel aardigere mensen in Amsterdam
Moet je ongesteld worden?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
SCHIET DAN DIE GASGRANATEN AF, VERDOMME. ZIT ER KLAAR VOOR
Het is pure genade.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
nah er wonen ook andere, veel aardigere mensen in Amsterdam
Zonde van al die mooie monumenten. Amsterdam is minus het tuig en ongeregeldheden best een mooie stad.quote:
Waarschijnlijk wel vanuit het gemeentehuis gewaarschuwd dat de me ging ingrijpenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:47 schreef Tekaschi het volgende:
De grote groep was zich al aan het verplaatsen, gaat een kat en muis spelletje worden dit.
Ik haat trommels.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik zie een trommel. Donder op met die trommel.
trommels zijn mooiquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik haat trommels.
Aks he gaat zoeken in deze topics ben ik waarschijnlijk degene die het meest trommels heeft gezegd.
Nounounounounouquote:
Een plein met meedere ingangen zal vast beter beheersbaar zijn dan een smalle straat langs de gracht. Kun je ook beter er tactisch wat aanstichters uit trekken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op naar volgende plein ja goed gewerkt. Je zult het gespuis die de hekken aan het verplaatsen waren moeten pakken dan heb je de aanstichters weg.
Ik had altijd wel respect voor de kraakbeweging, die waren goed georganiseerd en bereid om ook te incasseren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef spoilert het volgende:
Haha ze hadden niet gerekend dat de ME van de Dam zou komen, de amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |