35 jaar geleden stonk de Uni Nijmegen er al naar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo importeren? Het is hier al heel lang, links-extremisme heeft een groot deel van de universiteiten al heel lang overgenomen.
Komisch bericht van een eurofielquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor tic om je zo druk te maken om de leefwijze van een ander. Als je zo graag een burgermannetje wil zijn is er genoeg ruimte voor. Dus waarom je andere die wilt afnemen is me een raadsel.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dit dan ook amper. Wat er wel gebeurt, is dat de anti-Palestijnse partijen, politici, en dergelijke, de hele tijd doen alsof het hierom zou gaan en niet om de door hun gesteunde massaslachting van Palestijnen. Terwijl het dus gaat om het feit dat we een regering en een Tweede Kamer hebben die blind het uitmoorden van Palestijnen blijft steunen, zonder enige terughoudendheid.
Geweld mag niet, behalve als het gericht is op Palestijnen!
Heb jouw trouwens nooit gehoord over de terreur van Fundamentele Islam in bv Egypte of Algerije, of over de bezetting van de Westerlijke Sahara door Marokko.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)t-de-politie-niet-in
Ook in Spanje kamperen pro-Palestijnse studenten al dagen voor hun universiteit. Er is wel een groot verschil met de situatie in bijvoorbeeld Nederland en de Verenigde Staten: in Spanje is tijdens de protesten nog niemand opgepakt.
Opstootjes tussen demonstranten en politie zijn er zo goed als niet geweest. Terwijl de studenten bij benadering dezelfde doelen hebben als in andere landen, waar de protesten wel uit de hand lopen.
Erg gek dat als je als zittende macht niet repressief optreedt tegen mensen die protesteren tegen het Israelische oorlogsgeweld gericht op de Palestijnen, dat er dan eigenlijk helemaal niets aan de hand is.
Je zou bijna denken dat het anti-Palestijnse kamp het alleen maar wil hebben over de vorm van de demonstraties om het maar niet te hoeven hebben over het onderwerp van de demonstraties. Oh wacht, dat is ook zo.
Mja opkomen voor mensen die elders ter wereld onrecht wordt aangedaan lijkt me een prima zaak. Maar zorg gewoon dat je dat zo oppakt dat je niet allemaal verdeeldheid zaait onder groepen mensen die je aan je kant wilt hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja dat. En daarbij moet ook worden opgemerkt dat het een uiterst onwenselijk fenomeen is om dat conflict naar hier te importeren. Laten we met z’n allen het hoofd koel houden.
Die mensen die klimaatverandering en milieuvervuiling wel serieus nemen. Die mensen die racisme en discriminatie wel een probleem vinden. Die mensen die wel de intelligentie hebben zelf een mening te vormen. Die bedoel je dan toch? Tja voor vmbo’ers moet je vooral bij je PVV vriendjes blijven buurten beste jongen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Hoezo importeren? Het is hier al heel lang, links-extremisme heeft een groot deel van de universiteiten al heel lang overgenomen.
Ik geloof ook niet dat de Europese commissie jou een levenswijze wil opleggen dus slaat een beetje als een lul op een drumstel je opmerking.quote:
Maar waar is nu het verband tussen Milieu en Klimaat als thema belangrijk vinden, racisme en discriminatie als probleem zien en opleidingsniveau? Wat je bij jouw stat veel meer duidelijk maakt is dat er een connectie is tussen populisme en opleidingsniveau, schijtegaal wat het thema is, simpele zielen willen simpele oplossingen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Die mensen die klimaatverandering en milieuvervuiling wel serieus nemen. Die mensen die racisme en discriminatie wel een probleem vinden. Die mensen die wel de intelligentie hebben zelf een mening te vormen. Die bedoel je dan toch? Tja voor vmbo’ers moet je vooral bij je PVV vriendjes blijven buurten beste jongen.
Altijd weer grappig om dom-rechts over linkse universiteiten te horen klagen. Goh misschien is er wel een verband tussen intelligentie en stemgedrag?
[ afbeelding ]
Dat zie je ook wel aan dequote:Op donderdag 9 mei 2024 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Die mensen die klimaatverandering en milieuvervuiling wel serieus nemen. Die mensen die racisme en discriminatie wel een probleem vinden. Die mensen die wel de intelligentie hebben zelf een mening te vormen. Die bedoel je dan toch? Tja voor vmbo’ers moet je vooral bij je PVV vriendjes blijven buurten beste jongen.
Altijd weer grappig om dom-rechts over linkse universiteiten te horen klagen. Goh misschien is er wel een verband tussen intelligentie en stemgedrag?
[ afbeelding ]
Goed gelovig dus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat de Europese commissie jou een levenswijze wil opleggen dus slaat een beetje als een lul op een drumstel je opmerking.
50p, BBB, SP net zo, net als bij al die populisten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel aan de-types die namens de PVV in de kamer zitten.
Tja, wat moet je hier nou weer mee? Dit soort puur emotioneel onderbuikgebrabbel heeft echt niemand wat aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De Europese Commissie heeft best wat invloed op jouw levenswijzequote:Op donderdag 9 mei 2024 16:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zie nul inhoud in je post. Probeer het nog eens.
Het is een goed voorbeeld van Dunning Kruger.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja, wat moet je hier nou weer mee? Dit soort puur emotioneel onderbuikgebrabbel heeft echt niemand wat aan.
Ah deze user doet een oepsie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd deze lege posts, gaat dat nou niet vervelen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik significante verschillen zie in het optreden van de SGP en de Taliban verlies ik mijn progresso-pas?
Je bewijst vooral, opnieuw, hoe intens je tunnelvisie is. En je radicalisme. Tegen de SGP zijn op basis van hun orthodox-calvinisme is kennelijk pas écht gemeend wanneer je ze vergelijkt met die onthoofdende, gewapende en stenigende club in Afghanistan?
Welke precies? Ik heb nog nooit een ambtenaar aan mijn deur gehad die precies komt vertellen met wie ik moet trouwen en of ik me man of vrouw moet voelen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:41 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
De Europese Commissie heeft best wat invloed op jouw levenswijze
Ze zijn nu druk in de weer met welk geld je wel of niet mag betalen in de toekomst. Hoe jouw digitale paspoort wel en niet gaat werken.quote:
Welke impact heeft dat precies dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:47 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Ze zijn nu druk in de weer met welk geld je wel of niet mag betalen in de toekomst. Hoe jouw digitale paspoort wel en niet gaat werken.
Bijvoorbeeld.
Nu kun je doen alsof dat geen impact heeft op hoe je leeft. Succes!
Zijn die links-extremisten dan zoveel slimmer dan gewone linksen of laat staan rechtsen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)QmlYyCiz2uLgcUiZUdqNquote:
Haha, hij heeft daarin inderdaad wel een bijzonder talent.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Altijd deze lege posts, gaat dat nou niet vervelen?
Iedereen op links is volgens jou een gestoord, GL achterban, studenten op de UVA en UU enzovoort. Ook zeker ik!
Maar jij Etto, jij denkt niet in groepen. Jij snapt wat progressiviteit is. Met dat constant invullen van wat anderen denken laat je inderdaad prachtig zien wat een tunnelvisie alle progressieven hebben. Maar niet jij, nee je meet me hier mooi de maat. Omdat ik opmerkte dat het raar is je zorgen te maken over strenge gelovigen en dan blij te zijn met SGP die meer macht krijgt. Ja dat was inderdaad een vergelijking met stenigingen in Afghanistan van mijn kant. Ja met dat type argumenten laat je mijn tunnelvisie inderdaad geweldig zien chapeau. Vind het wel knap hoe je telkens zulke bizarre invullingen aan mijn gedachten weet te geven die ik zelf nog nooit gedacht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |