Cijfers zelf zijn vaag en zeker niet controleerbaar of onderbouwd. Getalsmatig is er wat vreemds met die getallen die vooral een beroep moeten doen om een betrokken emotie op te wekken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:27 schreef mcmlxiv het volgende:
....
Israël gaat onder leiding van die massamoordenaar zwaar over de schreef. Meer dan 34.000 doden waarvan 90% civiel, waarvan zo’n 14.000 kinderen is volstrekt onverteerbaar en onverdedigbaar.
...
Massamoord?!quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
maw ... het interesseert je niet veel die massamoorden op Palestijnen...
Wanneer was de laatste SGP executie van ongelovigen, afvalligen en andere zondaars?quote:
Dezelfde tijd dat de SGP alleenheerser was in Nederland zoals de Taliban dat is in Afghanistanquote:Op donderdag 9 mei 2024 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste SGP executie van ongelovigen, afvalligen en andere zondaars?
Verloren zielquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Cijfers zelf zijn vaag en zeker niet controleerbaar of onderbouwd. Getalsmatig is er wat vreemds met die getallen die vooral een beroep moeten doen om een betrokken emotie op te wekken.
In de tussentijd zijn er op grond van demografie/statistiek vanaf oktober 2023, ook weer ca 35.000 kinderen geboren.
Het sentiment dat er slachtoffers vallen is nu eenmaal een gegeven dat hamas met haar eigen afgeroepen acties daar onder dekking van "onschuldige" burgers, afdwingt.
Omdat het a) veel vaker en structureler in het nieuws is en b) het westen het conflict (in)direct ondersteunt met wapenleveringen en het politiek steunen van Israël.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat klopt; voor de rest kan ik hem wel volgen.
Want ik heb al vaker gezegd: waarom zijn deze studenten wel zo intens betrokken met dit conflict, maar zijn ze niet te porren voor eenzelfde massale opkomst wanneer het Iraanse vrouwen betreft, de miljoen Afghanen die uit Pakistan terug de hel van de Taliban worden gestuurd, de Jemenieten en ga zo maar door.
Omdat, en dat is mijn stelligste overtuiging, het overgrote deel van wat daar staat te scanderen (en slopen) helemaal geen interesse heeft in Palestina of het leed van Palestijnen, maar meedeint op de aan de UvA aangeleerde ideologische verplichting.
Tja van harte is het niet natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een SGP'er als premier? Zijn we nu helemaal gek geworden?
De paus zou nu wel naar Nederland willen komenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een SGP'er als premier? Zijn we nu helemaal gek geworden?
Ik denk dat de Paus bij de SGP niet echt welkom is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
De paus zou nu wel naar Nederland willen komen
Ideologisch ligt SGP dichter bij Taliban dan pakweg de VVD natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste SGP executie van ongelovigen, afvalligen en andere zondaars?
Mwah, dat herken ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Ben ik de enige die het hele onderwerp Israël echt geen hol interesseert?
Zolang ik leef vechten ze daar elkaar al de tent uit en mijn vermoeden is dat ze dat over 30 jaar ook nog wel doen.
Vrouwen hebben een andere rol, das iets anders. Zolang rokken tot onder de knie niet verplicht zijn is er geen reden tot klagen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een MP die vrouwen als minderwaardig beschouwt. Lijkt me fantastisch!
Gezien zijn partnerkeuze is deze niet zo recht in de leer.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een MP die vrouwen als minderwaardig beschouwt. Lijkt me fantastisch!
Same, Oekraïne/Rusland is een stuk belangrijker voor mijquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:05 schreef Kickinalfa het volgende:
Ben ik de enige die het hele onderwerp Israël echt geen hol interesseert?
Zolang ik leef vechten ze daar elkaar al de tent uit en mijn vermoeden is dat ze dat over 30 jaar ook nog wel doen.
Niet in de Westerse wereld, daar zijn we al wel een paar decennia over uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een andere rol, das iets anders.
Want jij gaat daar zo onder gebukt?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:31 schreef phpmystyle het volgende:
Sgp kan ook mooi tegenwicht bieden tegen de soms wat progressieve vvd en emancipatiedrang.
Flikkers weer in de kast en vrouwen weer achter de haard, echtscheiden verboden en een bezoek van het blokhoofd als na het huwelijk de kinderen uitblijven? Mensen die niet naar de kerk gaan registreren?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:31 schreef phpmystyle het volgende:
Sgp kan ook mooi tegenwicht bieden tegen de soms wat progressieve vvd en emancipatiedrang.
Straks wel janken als je op zondag geen halve liters kan halen voor bij je barbecue zekerquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:31 schreef phpmystyle het volgende:
Precies. Vrouwen hebben al te veel rechten, nergens voor nodig. De rok lengte is waar we ons zorgen om moeten maken, en die is nog veiligquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een andere rol, das iets anders. Zolang rokken tot onder de knie niet verplicht zijn is er geen reden tot klagen.
Zeg vriend. Het is nou wel genoeg met dit cynische, provocerende gedoe. Doe gewoon leuk mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een andere rol, das iets anders. Zolang rokken tot onder de knie niet verplicht zijn is er geen reden tot klagen.
BBQ sowieso, das zondig. Op zondag doe je helemaal niets behalve naar de kerk gaan (lopend)quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Straks wel janken als je op zondag geen halve liters kan halen voor bij je barbecue zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |