Het aantal likes geeft dat wel aan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoort bij rellen.
En in vergelijking bij veel rellen valt dat gebouw reuze mee. Dat moet je gewoon toegeven.
Is volgens mij van Joodse komaf.quote:
Caribisch Carnaval.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Africa in Concert?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben ooit bij een concert geweest, toen speelden ze ook op olievatten en hekken en dingen, hoe heet dat ook alweer
Gewoon zeggen dat het een fakkel is. Brabanders trappen er ook in dus deze gekkies vast ook welquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:07 schreef Zoddie het volgende:
[..]
ME krijgt altijd Cobra's naar zich toe gegooid, mogen ze best eens een keer andersom doen.
Bedankt hè 😁quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Sorry man ... AchJa heeft het bevel al doorgegeven. Ik zou willen zeggen 'leuk je gekend te hebben', maar ik sta er eerlijk gezegd nogal onverschillig in.
RUN GARY RUN !!!
Blue Man Group??quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Ow, dat kan ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn na onderzoek.
Einsturzende Neubauten…quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Met gebitsproblemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een fakkel is. Brabanders trappen er ook in dus deze gekkies vast ook wel
Alhoewel, Brabanders zijn ook wel echt héél erg dom
Daar is zaterdag een landelijke demo, tot danquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:07 schreef MadMaster het volgende:
De Dam komt steeds dichterbij…
[ afbeelding ]
Drum 'n fence?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Metalfrost het volgende:
Zijn gewoon high van al die productie daar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een fakkel is. Brabanders trappen er ook in dus deze gekkies vast ook wel
Alhoewel, Brabanders zijn ook wel echt héél erg dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |