De driehoek zal weer op de noodstop geduwd hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Waarom laat je ze nou zo'n barricade bouwen. Ingrijpen voor die tijd lijkt me iets verstandiger.
Met het risico dat ik als een papegaai overkom: Iemand in Gaza heeft er iets aan als je een RESULTAAT boekt. Je helpt, in de Nederlandse context, als je erin slaagt om de het beleid van van de Nederlandse overheid bij te sturen, al het andere is overbodig gelul om je eigen ego mee te strelen. Iets dat jammer genoeg, zoals progressieve opperpaus Rutger Bregman al eens opmerkte, toch wel heel erg de modus operandi begint te worden aan de linkerzijde van de politieke spectrum.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om of de mensen in Gaza dit volgen, die hebben hele ander dingen aan hun hoofd.
Maar je laat zo merken dat niet iedereen de koers volgt die bijvoorbeeld de Nederlandse regering uitvoert. Je laat zelfs merken in opstand/verzet te komen.
Dit alles is een vooropgezet complot om aan te tonen dat de kades ongeschikt zijn voor zware voertuigen.quote:
Misschien gaat de straatratjes ook aansluiten nuquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef Stupidisco het volgende:
Aan diverse kanten toch flinke groepen mensen nu. Leuke uitdaging.
ik zou voor de algemene veiligheid van eigen mensen eerst het waterkanon inzettenquote:
En het was nog lang onrustig in Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
Waar je net vooral heel veel langharig tuig zag hebben de booslims zich nu volgens mij ook aangesloten
Ik ging als handhaver stilaan wel eens naar huis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:52 schreef Stupidisco het volgende:
Aan diverse kanten toch flinke groepen mensen nu. Leuke uitdaging.
Amsterdam teruggeven aan de zee.quote:
Wil nog niet zo lukken met die de-escalatie.quote:
Omdat er nu al tig topics, kranten en tv-shows aan gewijd zijn. En je bij een keurige demonstratie op het Malieveld een berichtje op pagina 9 van de Volkskrant krijgt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Aandacht voor de situatie in Gaza, maar waarom dat gepaard moet gaan met destructie en wangedrag mag Joost weten
idd trams uit Osdorp zitten weer vol richting het centrumquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
Waar je net vooral heel veel langharig tuig zag hebben de booslims zich nu volgens mij ook aangesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |