Heropen de kloosters!quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:18 schreef asco het volgende:
Die wijven zijn echt niet goed.
Die dwangbuizen waren er vroeger dus echt niet zomaar.
Vroeger was dit gewoon 6 maanden kerkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:18 schreef asco het volgende:
Hysterie is vernoemd naar de baarmoeder.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:18 schreef asco het volgende:
Het zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Waarom hebben ze nummers op hun handen?? Neem aan niet als ziekelijk verwijzing??
Gewoon het galgenveld weer introduceren, werkte lekker afschrikwekkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vroeger was dit gewoon 6 maanden kerker
Niet direct om deze demonstratie, maar als het Westen z'n onvoorwaardelijke steun intrekt denk ik wel dat Israel daar een fuck om geeft.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jah joh.. Israël gaat ene fuck geven om deze demo..
Bulldozerquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat zaag / spuitgeluid elke keer?
Palestijnse raad?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In plaats van een tweede seizoen Joodse Raad kan de NPO ook het bestuur van de UvA volgen.
Shovelquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat zaag / spuitgeluid elke keer?
Bahhh, gelukkig zitten er handschoenen bij de standaard ME uitrustingquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
''Kijk mij eens zielig, mishandeld en uitgeput zijn''
Toch liet ze haar masker even vallen, stinksnol.
Geert Wilders zal het met je eens zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het hele idee van demonstreren is dat het wel tot iets leidt.
Tweespalt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:20 schreef AgLarrr het volgende:
Nou, Hamas money well spent. Daar zal de Iraans/Russische as blij mee zijn - #meer tweespalt in het westen.
Mij ook niet, maar het zou net zo ziek zijn als die QR/Jodenster vergelijking... Of eigenlijk nog wel een paar treetjes erger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |