De Loyaliteitsverklaring is terug van weggeweest.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de UvA daar niks mee te maken heeft. Deze demonstranten eisen van de UvA dat hun universiteit een lijst opstelt van alle Joden waar ze mee samenwerkt en daar alle verbanden mee verbreekt.
Is in het verleden vast wel al geweest met bepaalde landen. Misschien Iran bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, laten we gewoon niet langer beoordelen op individuen en hun werkzaamheden maar hele instellingen op basis van nationaliteit.
Helder.
Wanneer gaan deze wannabe Mandela's eisen dat we banden verbreken met Saudi-Arabië, Pakistan, Jemen, Sudan, China, Venezuela, Cuba?
"Kijk mijn eerste schaafwond ooit!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Ook meteen je oorlogswond aan al je maten laten zien
Die de samenleving de schuld gaat geven... want niemand begrijpt ze...quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Allemaal rokers, dit zijn gewoon de toekomstige uitkeringtrekkers.
Thiery is toch ook de underdog?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Links is niet de vriend van een bepaalde groep mensen. Links is per definitie altijd de aanhanger van de underdog. En de underdog is nu Palastina.
Peppersprayquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zou er in die tank op de rug van die ME'er zitten?
Dat is Hanzquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat is zijn vlammenwerperquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die gasten hadden nu lekker thuis hun kinderen in bed kunnen stoppen en een biertje drinken met vrouwlief. In plaats daarvan staan de een mensenlijke dierentuin in bedwang te houden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef XSbig het volgende:
Best knap als je als me’er je lach in kan houden.
Is dat niet gewoon een EHBO koffer voor urgente medische hulp?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Blusmiddel denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze zijn wel erg begaan met het klimaat daar zeg... De teringquote:
En morgen staan ze er voor XR te janken dat de gracht is vervuild...quote:
Werkende Nederlanders: hier gaan je uren die je vandaag gemaakt hebt naar toe.quote:
Jetski's zijn weer gevondenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Stupidisco het volgende:
Wat kleine 'charges' incl. honden:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Bandwith limit exceeded allenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Caland @:maxi-mus
quote:
Nee, echt een tank zoals bijvoorbeeld duikers ook hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een EHBO koffer voor urgente medische hulp?
Duidelijk, als je een lijst met de namen van alleen maar alle Marokkanen eist is dat een stuk minder erg dan als je die van alle moslims ongeacht nationaliteit wilt hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En het gaat erom dat een lijst met Joodse namen wel een stuk sensationeler klinkt, en dat wordt hier in dit topic gemeld. En dat klopt dus niet.
Alle banden met Rusland verbreken was laatst nog heel normaal. Net als beslag leggen op rekeningen, sporters die niet mee mochten doen, artiesten die niet op mochten treden. Wil dit domme protest niet goedpraten, maar wat is voor mij het verschil.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, laten we gewoon niet langer beoordelen op individuen en hun werkzaamheden maar hele instellingen op basis van nationaliteit.
Helder.
Wanneer gaan deze wannabe Mandela's eisen dat we banden verbreken met Saudi-Arabië, Pakistan, Jemen, Sudan, China, Venezuela, Cuba?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |