Wat balen van het EK.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
Boys net ziekenhuis geweest
Wond heelt best goed en ik dacht eigenlijk dat ik ondanks de infectie hem best weer kon belasten en wellicht zelfs lopen tot aan de operatie maar dat is uitgesloten![]()
Plan is nu om over 4-6 weken te opereren en het plaatje eruit halen. Tot die tijd dus nauwelijks mobiel, hooguit wat krukkenlopen.
Einde verhaal EK dus
Naar de kerk gaan en bidden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
Boys net ziekenhuis geweest
Wond heelt best goed en ik dacht eigenlijk dat ik ondanks de infectie hem best weer kon belasten en wellicht zelfs lopen tot aan de operatie maar dat is uitgesloten![]()
Plan is nu om over 4-6 weken te opereren en het plaatje eruit halen. Tot die tijd dus nauwelijks mobiel, hooguit wat krukkenlopen.
Einde verhaal EK dus
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DHL heeft maar besloten om mijn bestelde laptop niet vandaag, maar aankomende maandag te bezorgen.
Ik ben WITHEET.
Dan kan je dit weekend nog niet op de laptopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DHL heeft maar besloten om mijn bestelde laptop niet vandaag, maar aankomende maandag te bezorgen.
Ik ben WITHEET.
Oei. Geen kans dat ze morgen nog redden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben WITHEET.
DHL is een Turk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben WITHEET.
Hier schrik ik van.quote:
Hoeveel lampen heb jij? Hier deze week ook een lamp bezorgd. Via PostNLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef onlogisch het volgende:
DHL bezorgt mijn pakketje vandaag wel.
@:Scrummie een lamp
Hopelijk met afstandsbediening.quote:
Ik kan nu iets over gister zeggen maar zeg nu dat ik iets aan het eten ben.quote:
Gohquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan nu iets over gister zeggen maar zeg nu dat ik iets aan het eten ben.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ik heb daar per ongeluk net al wat gepost en daar heb ik nu nog spijt van. Niet van de inhoud uiteraard maar van het feit DAT ik daar gepost heb.
Gebakken visje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |