Wat balen van het EK.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
Boys net ziekenhuis geweest
Wond heelt best goed en ik dacht eigenlijk dat ik ondanks de infectie hem best weer kon belasten en wellicht zelfs lopen tot aan de operatie maar dat is uitgesloten![]()
Plan is nu om over 4-6 weken te opereren en het plaatje eruit halen. Tot die tijd dus nauwelijks mobiel, hooguit wat krukkenlopen.
Einde verhaal EK dus
Naar de kerk gaan en bidden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
Boys net ziekenhuis geweest
Wond heelt best goed en ik dacht eigenlijk dat ik ondanks de infectie hem best weer kon belasten en wellicht zelfs lopen tot aan de operatie maar dat is uitgesloten![]()
Plan is nu om over 4-6 weken te opereren en het plaatje eruit halen. Tot die tijd dus nauwelijks mobiel, hooguit wat krukkenlopen.
Einde verhaal EK dus
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DHL heeft maar besloten om mijn bestelde laptop niet vandaag, maar aankomende maandag te bezorgen.
Ik ben WITHEET.
Dan kan je dit weekend nog niet op de laptopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DHL heeft maar besloten om mijn bestelde laptop niet vandaag, maar aankomende maandag te bezorgen.
Ik ben WITHEET.
Oei. Geen kans dat ze morgen nog redden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben WITHEET.
DHL is een Turk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben WITHEET.
Hier schrik ik van.quote:
Hoeveel lampen heb jij? Hier deze week ook een lamp bezorgd. Via PostNLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef onlogisch het volgende:
DHL bezorgt mijn pakketje vandaag wel.
@:Scrummie een lamp
Hopelijk met afstandsbediening.quote:
Ik kan nu iets over gister zeggen maar zeg nu dat ik iets aan het eten ben.quote:
Gohquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan nu iets over gister zeggen maar zeg nu dat ik iets aan het eten ben.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ik heb daar per ongeluk net al wat gepost en daar heb ik nu nog spijt van. Niet van de inhoud uiteraard maar van het feit DAT ik daar gepost heb.
Gebakken visje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Denk uit emotie gezet na alle onzekerheid rondom Joost. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een ban na 1 post lijkt me ook erg overdreven
Er verdween ook net een post van mijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:Kukelecucktsju10 in EFS. Niet meer te lezen.
Erg jammer
Stoer zeg!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er verdween ook net een post van mij
Hallo maat. Kom je ook posten in het KKD topic? Groningen - Roda belooft EEN WAAR SPEKTAKELSTUK te worden.quote:
Kleine verwijzing naar de groep die de media runtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zal het er wel naar gemaakt hebben maat.
HAHAHA JE BENT DE E in EEN VERGETEN VET TE MAKENquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Kom je ook posten in het KKD topic? Groningen - Roda belooft EEN WAAR SPEKTAKELSTUK te worden.
Misschien kan je @GGMM lief aankijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja na al die jaren livetopic gebeurd er echt wat en kan ik na 1 post niet posten
Ja plsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan je @:GGMM lief aankijken
Tegenwoordig stuurt Nederland zelf een act naar het songfestival die klappen uitdeelt, wij hoeven het vuurtje niet meer op te stoken denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL on tour is tegenwoordig meer een schoolreisje met een pakje wicky in de rugtas.
Probeer je @Littlerabbit jaloers te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef GGMM het volgende:
Like gehad van Els
En ook nog een hartje
Wat een topavond dit
En @Calandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je @:LittleRabbit jaloers te maken
Die mensjes zitten ook diep in de put natuurlijk. Nemen het nogal serieus en na wekenlang leuke voorpret gaat het alleen nog maar over dit incident.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar mag je niet eens meer zeggen dat een extra journaal belachelijk is voor een debiel liedjesfeest voor mensen met homo
Feyenoord-Korea!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk bannen ze moderator onlogisch voor het leven.
NaarMensje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even wat olie op het vuur gegooid.
Wordt met open armen ontvangen, heel mooi.
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goedemiddag maat.
NaarMensje @:NaarMensje mis ik wel.
Wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk is gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ergens ook wel sneu maar ook enorm grappig. Maandenlang mee bezig zijn en dan is dit het.
Mag Caland eindelijk weer posten na jaren gaat het niet door.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ergens ook wel sneu maar ook enorm grappig. Maandenlang mee bezig zijn en dan is dit het.
Zal wel een beetje meevallen denk ik maar die deugneuzen schieten zich onder het mom van een zero tolerance beleid zelf in de voet. GERNOT.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk is gebeurd.
hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (forum:list_topics)<br><br>Je bent uit <span class='bannedForum'>[ESF] Eurovisie Songfestival</span> gebanned tot <span class='bannedForumUntil'>13-05-2024 @ 12:39:52</span>.<br>De opgegeven reden voor de ban is:<br><br>(<strong class='bannedForumReason'>Getroll in ESF</strong>)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag Caland eindelijk weer posten na jaren gaat het niet door.
Wat een gedoe.
Gvd Calandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (forum:list_topics)<br><br>Je bent uit <span class='bannedForum'>[ESF] Eurovisie Songfestival</span> gebanned tot <span class='bannedForumUntil'>13-05-2024 @ 12:39:52</span>.<br>De opgegeven reden voor de ban is:<br><br>(<strong class='bannedForumReason'>Getroll in ESF</strong>)
En jij maar in de weer, ook nog een smiley gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag Caland eindelijk weer posten na jaren gaat het niet door.
Wat een gedoe.
Voor @Scrummie vind ik dit nog het meest lulligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij maarin de weer, ook nog een smiley gemaakt.
EBU NEUK JE MOEDER
Eens. Die jongen was duidelijk erg druk met het ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor @:scrummie vind ik dit nog het meest lullig
Mwah, ik ga zo toch een beetje de geschiedenisboeken in toch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor @:scrummie vind ik dit nog het meest lullig
Wat er zich nou heeft voorgevallen mag Joost wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk is gebeurd.
Deze grap heb ik al 20 keer zien langskomenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat er zich nou heeft voorgevallen mag Joost weten
Dat 19 mensen mij nadeden kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap heb ik al 20 keer zien langskomen
Je krijgt hier dan ook geen like voor, sorry.
quote:
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef Bezsen het volgende:
Please @:yvonne het was maar 1 post en ik zal geen 1 keer met het I woord of P woord gebruiken
Gelachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
zou ik alleen leesrechten mogen krijgen @:yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |