Matt heeft ook problemen en is z’n internet aan het checken hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:10 schreef Greys het volgende:
Sorry maar de stream doet helemaal niks meer hier
Ja daarom durf ik er dus nu niet nog een keer uit en weer in.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:11 schreef lydiated het volgende:
Je mag de stream blijkbaar ook niet vaker da 10x refreshen, anders wordt je eruit gegooid, aldus één van de hoofden bij Matt
Ook Reddit heeft issuesquote:Performance: The performance starts of in a trimmed aspect radio like it's an instagram or tiktok video with heart emojis rising on screen. The main kicker here is whether the single camerashot works. It's working for fellow mod CaptainAnaAmari, but I'm a lot less convinced - it doesn't match the energy of the choreography for me. She's also pretty weak vocally, ever so slightly flat throughout. We finally get a different camerashot in the last minute with a really cool ceiling shot which goes inside one of the cubes, and then we get more conventional camerawork, with lots of wide shots and and panning shots. The stage is really pretty and colourful on the whole.
Technical Issues: Unfortunately, we've lost access to the livestream due to refreshing the stream too many times to combat stream freezing. We're trying to regain access at the moment but I'm afraid we're going to miss quite a few songs.
Matt ook klachten lees ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matt weet ik niet, maar ik lees veel klachten
Nou, inderdaadquote:
Het ligt in elk geval niet aan julliequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Matt ook klachten lees ik.
Wat een drama dit.
Hij hangt nog steeds hier.
Komt niks meer.
Hoe kunnen deze wel alles zien dan, die zitten in de zaal zeker.quote:
Hier hangt het beeld nog steeds op halverwege Nemoquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het ligt in elk geval niet aan jullieGeduld is een schone zaak! Vanavond nieuwe ronden, nieuwe kansen! (Of straks al, hoop ik
)
Blijft indrukwekkend om dit te doen met zo’n nummerquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
We moeten het denk ik vooral doen met beelden uit de zaal, dit ziet er wel indrukwekkend uit.
Ohhhhquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
We moeten het denk ik vooral doen met beelden uit de zaal, dit ziet er wel indrukwekkend uit.
Dan ga je zo Slimane missenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hangt het beeld nog steeds op halverwege Nemo
Dan zitten er nog wel mensen in de zaal, dat scheelt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, inderdaadJe moet er toch niet aan denken dat dat niet zo is
Ja, volgens mij is de enige informatie nu vanuit de zaalquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kunnen deze wel alles zien dan, die zitten in de zaal zeker.
Iedereen met een stream is fucked.
Pas vanavond mét publiekquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:16 schreef Momo het volgende:
Dit is gewoon het grote plan van Joost zodat niemand zijn videobeelden ziet
Truequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zitten er nog wel mensen in de zaal, dat scheelt.
Extra lang genieten van de winnaar:)quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hangt het beeld nog steeds op halverwege Nemo
Hahahahahahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:18 schreef Greys het volgende:
Hebben we nog geen camerabeelden van Joost vanmiddag. Fuckers.
Ja dus als er iets te zien is op het scherm horen we het sowiesoquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:18 schreef Rebel- het volgende:
De schermen in ze zaal zelf: is dat niet het tv beeld van de pers?
Ja ik geloof dat Matt dat net ook zeiquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Ik denk dat het misschien wel werkt in de press room?
Trust the process!quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:16 schreef Momo het volgende:
Dit is gewoon het grote plan van Joost zodat niemand zijn videobeelden ziet
Wel voor de pers, niet voor de fans?quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Ik denk dat het misschien wel werkt in de press room?
Noooooquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:23 schreef Greys het volgende:
Hier nu een security melding dat ik 10 keer ingelogd ben. Ja duh, als je me eruit pleurt steeds.
Mag pas in de nieuwe sessie er weer in. Vanavond dus.
Kutzooi
Ahhhh balen zegquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:23 schreef Greys het volgende:
Hier nu een security melding dat ik 10 keer ingelogd ben. Ja duh, als je me eruit pleurt steeds.
Kutzooi
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:23 schreef Greys het volgende:
Kutzooi
Vooral ook heel vervelend voor julliequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
Jammer he jongens dat we nu geen beeld meer hebben, echt kut
Zeker jammer, maar daar kunnen jullie niks aan doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
Ja jullie beschrijven het toch het beste. Waardeloos dat het zo slecht werkt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
Nee, een Nederlands bedrijf zorgt voor de livestreams voor de journalisten:quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:25 schreef Fred_B het volgende:
De EBU is echt mensonterend onbekwaam![]()
Kunnen we niet massaal op Georgië stemmen om ze een financiële strop te bezorgen…
https://www.rtvnoord.nl/c(...)al-gevoelig-dit-jaarquote:De finale van het Eurovisie Songfestival in het Zweedse Malmö is 'pas' op zaterdag 11 mei, maar deze week wordt er al druk gerepeteerd. De Groningse bedrijven Let's Get Digital en Jet-Stream verzorgen de livestreams. 'Qua beveiliging is het wel spannend dit jaar.'
Nee je dan vrij voor enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Vooral ook heel vervelend voor jullie
Oepsquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nee, een Nederlands bedrijf zorgt voor de livestreams voor de journalisten:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/c(...)al-gevoelig-dit-jaar
Dan maar hopen dat Nederland niet wintquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
[..]
Holy shit johquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Oh die heeft andere mensen op het podium
Las dat iemand bij Matt precies hetzelfde had. Je kon kiezen of naar een vast zittend scherm kijken of terug naar de 'lobby' en er opnieuw in. Dan deed ie het soms weer een paar seconden. Niemand wist dat dat max tien keer mocht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ahhhh balen zeg
Ze zouden zelf ook wel moeten zien dat dat komt omdat de stream niet werkt toch?
Als Groninger ben ik hier niet trots opquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
[..]
quote:06. AUSTRIA 🇦🇹
Energetic show with Kaleen and four big boys who go wild among the lasers under an inverted pyramid studded with Swarovski. Vocally it seemed passable to me (o perhaps it was entirely dubbed by a backing singer, well, it's not clear) 🟡
#07. DENMARK 🇩🇰
I wanted to believe it all the way, but if Saba sings like this tomorrow she could play for last place. The show is less incisive than expected and sees her a little lost in the center of the stage, with many wide shots that don't help. I only keep her running because I love her 🟡
Wij hebben een blauwe, Zwitserland een vliegende rozequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Oh die heeft andere mensen op het podium
Nee joh, wat kutquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:23 schreef Greys het volgende:
Kutzooi
Jup. Zelfde foutmelding als hier dus. En je kunt niet anders dan refreshen want de stream stopt en de enige manier om weer een paar seconden iets te zien was eruit en weer erin. En niemand die wist dat je dat maar 10 keer mag.quote:
In het perscentrum in Malmo zelf zijn er nog wel videobeelden, dus we horen wel waarschijnlijk of het AR gerucht klopt of niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:38 schreef d_elise het volgende:
Het universum is Joost goed gezind 😂 Wel jammer want ik zit eigenlijk de hele dag al in spanning, nog maar weer eens een paar uur wachten dan, helaas
Er zijn meer mensen die weer online komenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De ESCUnited streams werken weer
Als de andere helft er nu niet meer in kan...quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die weer online komen
ja, ze zouden die aantallen moeten resetten nu, na al die issues.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Als de andere helft er nu niet meer in kan...
Dat zou fijn zijn! Ik las gisteren dat Steven Ansell meeschreef aan het nummer en ik heb zijn band (Blood Red Shoes) nu 4 of 5 keer live gezien, dat is geweldig. Mogelijk ga ik hier gewoon op stemmen. Hup Tsjechië!!quote:
Zorra zorra zorraquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:45 schreef Momo het volgende:
Spanje is kopie van Benidorm Fest. Mevrouw heeft nog steeds fragiele stem met weinig energie.
Van haar moet het lied het niet hebben neequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Zorra zorra zorra![]()
Nummer is live leuk, maar geen hoogstandje.
@Strani leg jij Spanje even uit. Zeg vanaf de Tachtigjarige Oorlog.quote:
Dat was 2016 en en 2019quote:
Dit jaar wordt ik een beetje geirriteerd door de partijdigheid van Matt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt slecht gezongen sorry.
Denk zelf dat dit echt niet de finale haalt.
Kan ook een smaakverschil zijn haha. Maar ik vond het echt een slecht optreden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit jaar wordt ik een beetje geirriteerd door de partijdigheid van Matt.
Hij is onwijs enthousiast
Nog meer blote retenquote:
Ik ben denk ik positiever maar Q gaat lastig zijn. Vocals waren wel matig ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook een smaakverschil zijn haha. Maar ik vond het echt een slecht optreden.
Ik heb hier nog een Nina Sublatti T-shirt liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nina Sublatti ook goeie
Heel benieuwd of de pers zo lyrisch blijft over georgie.
Ja dit zou goed genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:54 schreef Momo het volgende:
Als Georgië nu niet kwalificeert zou ik oprecht boos zijn als Georgische omroep.
Gaat wel lukken denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:54 schreef Momo het volgende:
Als Georgië nu niet kwalificeert zou ik oprecht boos zijn als Georgische omroep.
De bolletjes zijn ook groen nu in de odds.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:55 schreef grazz het volgende:
Nemo's staging klinkt goed. Zie nemo nog steeds wel winnen. Outfit iets beter...
Ik denk dat het of een shocking NQ wordt of borderline.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:58 schreef Greys het volgende:
Als hij zo morgenavond zingt zie ik het gebeuren dat hij mss niet doorgaat
Weer een NQ door NQ voorspellingquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het of een shocking NQ wordt of borderline.
Oh nee johquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:05 schreef Greys het volgende:
Oh hij gaat weer even.
En weer vast.
ARGHHHHHHHH
Doen we niet aan, tenzij je press bentquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:05 schreef Artizum het volgende:
Heyyy, zou ik een link kunnen krijgen voor de rehearsals? Ik had er een maar die doet niks meer
Ik vind iedereen nog bijzonder koel en rustig eigenlijkquote:
Ik ook wel, maar ik hou er ook rekening mee dat alle streams vast kunnen lopenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind iedereen nog bijzonder koel en rustig eigenlijk
Ik word nu wel echt heel nerveus.
Zonde van het lied. Echt België krijgt het vaak niet voor elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:58 schreef Greys het volgende:
Als hij zo morgenavond zingt zie ik het gebeuren dat hij mss niet doorgaat
Met die Italianen weet je dat tochquote:
Back-up, jury stemt wel als er iets misgaat met de televotequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar waarom is er een jury show als de semi finals puur televote is?
Mocht er iets misgaan met de televote, dan wordt de juryscore van dat land gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar waarom is er een jury show als de semi finals puur televote is?
https://rb.gy/3joylcquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:05 schreef Artizum het volgende:
Nee, we vragen hier niet naar illegale streams.
Oh, dus er is vanavond al wel een jury vote, maar die wordt geheim gehouden?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Back-up, jury stemt wel als er iets misgaat met de televote
Als een land als Azerbaijan weer betrapt wordt op simkaarten binnensmokkelen hebben we nog een backup juryquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dus er is vanavond al wel een jury vote, maar die wordt geheim gehouden?
Ik denk eigenlijk ook wel dat zij de perfecte combi van tele/jury kan halen. Of er is nog een kansquote:
De stream stopt weer in 3, 2, ...quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:13 schreef Meridiaan het volgende:
Momo en Greys, vooral veel plezier met die eerste kijkervaring zo
neeneeneeneeeeeequote:
Grrrrrquote:
Op basis van de rehearsal clip was het ook echt heel erg traag. Ben benieuwd of het in het geheel mee gaat vallen.quote:
Neeeeeeeeequote:
Nog herkenningspunt voor aanstaande zaterdag voor mijquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn joostblauwe nagels zijn er klaar voor![]()
Was ook al te zien in de rehearsal clips min of meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zoals hier op ESF al werd voorspeld
Matt zeurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:18 schreef NailQueen het volgende:
Matt heeft het over een drukke LED scherm
Ah, zoiets dacht ik al met die telefoon aan z'n piano.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:21 schreef Momo het volgende:
Tijdens het nummer gaat zogenaamd de telefoon van Stuntje.
De stream deed het nietquote:
Oei, dat klinkt niet enthousiastquote:
Waarom is die afbeelding er nog in?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:23 schreef Dave het volgende:
Song 16: Netherlands
Postcard: 1998 (robbed!) and 2019 are the choices.
Performance: Well, as you'd expect from Joost the stage visuals are a feast of gags, including a stretched version of Joost's face, the polygonal Joost running in the background, the 'this graphic is unfinished' and a couple of other gems. The bird is still there, the melodic 'Euro-pa-pa-pa-papa-pa-pa' bit is all prerecorded backings, and he's still allowed the subtitles for the final speech in the sad bit. No tears from Joost this time, but it's still an effective ending and the camera lingers on that poignant final note. It's good fun, but it is obviously nowhere near the ridiculously high level of heights his hype team built up and if you expect anything more than a fun, light-hearted performance you will be disappointed. For all the theories, there is no big surprise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |