Ik vind iedereen nog bijzonder koel en rustig eigenlijkquote:
Ik ook wel, maar ik hou er ook rekening mee dat alle streams vast kunnen lopenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind iedereen nog bijzonder koel en rustig eigenlijk
Ik word nu wel echt heel nerveus.
Zonde van het lied. Echt België krijgt het vaak niet voor elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:58 schreef Greys het volgende:
Als hij zo morgenavond zingt zie ik het gebeuren dat hij mss niet doorgaat
Met die Italianen weet je dat tochquote:
Back-up, jury stemt wel als er iets misgaat met de televotequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar waarom is er een jury show als de semi finals puur televote is?
Mocht er iets misgaan met de televote, dan wordt de juryscore van dat land gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
Vast al eerder gevraagd, maar waarom is er een jury show als de semi finals puur televote is?
https://rb.gy/3joylcquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:05 schreef Artizum het volgende:
Nee, we vragen hier niet naar illegale streams.
Oh, dus er is vanavond al wel een jury vote, maar die wordt geheim gehouden?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Back-up, jury stemt wel als er iets misgaat met de televote
Als een land als Azerbaijan weer betrapt wordt op simkaarten binnensmokkelen hebben we nog een backup juryquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dus er is vanavond al wel een jury vote, maar die wordt geheim gehouden?
Ik denk eigenlijk ook wel dat zij de perfecte combi van tele/jury kan halen. Of er is nog een kansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |