Dat had ik alleen met O'G3ne. Enige keer dat ik chagrijnig was omdat we te hoog eindigden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een verschil met vorig jaar. Toen schaamde ik me gewoon voor onze inzending:)
OG3NE bij de jury’s was toen wel vrij gênant inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat had ik alleen met O'G3ne. Enige keer dat ik chagrijnig was omdat we te hoog eindigden.
En shalalie shalala is ondertussen soort van guilty pleasure/culthitje geworden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:03 schreef Em31 het volgende:
Ik schaamde me alleen bij Trijntjemaar dat was gelukkig geen probleem tijdens de finale.
Ach die was gelukkig wel nog fijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:03 schreef Em31 het volgende:
Ik schaamde me alleen bij Trijntjemaar dat was gelukkig geen probleem tijdens de finale.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
En shalalie shalala is ondertussen soort van guilty pleasure/culthitje geworden.
na de finale pas ( uurtje erna ofzo)quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer kunnen we ook alweer zien wie waar is geëindigd gister? Pas zaterdag?
Als laatstequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:20 schreef Paul het volgende:
de vraag die altijd gesteld wordt: hoelaat moet Joost morgen
plaatje niet te zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef DevK het volgende:
[ afbeelding ]
Europino is er gewoon bij.(Joost zijn IG story)
Dat wisten we toch meteen al? Er zijn te veel 'televotemagneten' dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
Oké we gaan niet winnen, hadden weer eens veel te hoge verwachtingen en ook weer te grote ideeën hier.
Maar het klinkt wel echt als iets voor een hoge televotescore.
Dit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het zo ontzettend tegenvalt. We mogen haten op Stefano Keizers voor een weekje
Morgen weer een dag Henk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:14 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ipv stijgen zijn we nog dubbel hard weggezakt bij de bookmakers. Echt enorm zonde. Goed lied voor een mooie eindklassering. Staging weer op z’n Nederlands onvoldoende. Eigenlijk is het niet te geloven hoe we onze glazen weer ingooien.
Dubbel hard ja? Jeetje!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:14 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ipv stijgen zijn we nog dubbel hard weggezakt bij de bookmakers.
Gewoon permanent, wat een vervelende vent vind ik Gover zeg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het zo ontzettend tegenvalt. We mogen haten op Stefano Keizers voor een weekje
Er is helemaal niets mis met de act. Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hadden gehoopt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef RipCity het volgende:
Ik was al geen fan van hem maar dacht oke geef hem een kans maar beter bemoeit die zich niet meer met de inzending van NL.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef RipCity het volgende:
Als dat Stefano/Avro iedereen wilde laten geloven. Zeg niet zulke gekke dingen in interviews als je het niet kan waarmaken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met de act. Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hadden gehoopt.
Zij maakten het groot, wij niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met de act. Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hadden gehoopt.
Dat ook weer niet. Joost zijn fans blijven wel en hij zal ook nog steeds wel gevraagd worden op grote festivals.quote:
Die 9 maanden zijn nu wel een giller, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:27 schreef blackswangreen het volgende:
Het is ook niet bijzonder ofzo, ik snap niet hoe je hier 9 maanden mee bezig kunt zijn, maar dat heb ik wel vaker bij de Nederlandse staging
Als je blijft roepen dat het te vergelijken is met een maanlanding enz dan verwachten mensen toch een beetje meer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het stagingplan, welke camera's gebruik in welke milliseconde, achtergrond animaties, lichtprogramma voor de show etc. wel meer maanlanding dan Gover ooit gedaan heeft voor een show.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je blijft roepen dat het te vergelijken is met een maanlanding enz dan verwachten mensen toch een beetje meer.
Die maanlanding blijft maar terugkomen, maar dat heeft Gover één keer in een onbewaakt moment gezegd en hij bedoelde het uiteraard ook niet letterlijk. Het was ook nog eens een grap. Dus dat je hem nu daarop gaat afrekenen is onzin. Het zijn de humorloze media die daarmee aan de haal zijn gegaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je blijft roepen dat het te vergelijken is met een maanlanding enz dan verwachten mensen toch een beetje meer.
Lijkt mij heel sterk. Populairste nummer van alle inzendingenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:16 schreef Ama het volgende:
Ik vrees ook wel beetje dat top 5 ook niet meer haalbaar is.
Ik ben inderdaad wel verbaasd over de 9 maanden. En dat dit dan de staging is, terwijl de clip en alles verder eromheen echt heel goed gedaan is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:27 schreef blackswangreen het volgende:
Op de filmpjes uit de zaal vind ik het niet eens zo slecht. Gewoon Joost. Het is ook niet meer dan dat, het is geen totale gekte die het ook had kunnen zijn (en misschien wel moeten zijn om te winnen) maar met publiek zal er vast wel een bepaalde energie vanuit gaan.
Het is ook niet bijzonder ofzo, ik snap niet hoe je hier 9 maanden mee bezig kunt zijn, maar dat heb ik wel vaker bij de Nederlandse staging
Nog steeds hoe kunnen mensen met zoveel creativiteit het tegenovergestelde neerzetten van een maanlanding? Of iets wat nog nooit vertoond is? Deze staging is de meest basic die je kunt bedenken. Zelfs de troef is nergens te bekennen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die maanlanding blijft maar terugkomen, maar dat heeft Gover één keer in een onbewaakt moment gezegd en hij bedoelde het uiteraard ook niet letterlijk. Het was ook nog eens een grap. Dus dat je hem nu daarop gaat afrekenen is onzin. Het zijn de humorloze media die daarmee aan de haal zijn gegaan.
Gaat nog steeds meedoen om de winst. Nummer wordt zo breed gedragen en is overal populair.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel verbaasd over de 9 maanden. En dat dit dan de staging is, terwijl de clip en alles verder eromheen echt heel goed gedaan is.
Maar ik vind het nog steeds een fantastische inzending. Hij heeft ons zoveel plezier gegeven, nu al!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Heb het inmiddels toch nog helemaal kunnen zien en ik vind het wél heel leuk en vooral het hakken stukje dus echt enig.Hij gaat zelf tekeer, de vogel hakt (hilarisch gezicht), mensen op de LED hakken. Het is één bonk energie. En dan die overgang naar de outro.
Wiwiblogsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:41 schreef Zigsky het volgende:
Aran zegt dat er nog steeds iets verborgen gehouden wordt. Hmm.
Weren't quite ready. Interessant.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wiwiblogs
Any worries about the staging can be put to bed. It is so SO funny, you are all not quite ready for the opening shot…trust us.
90s gaming graphics (which of course “weren’t quite ready” ????), questionable quality food pics and brilliant humour pack the performance #Eurovision
Ja. Even illegaal verkregen van iemand die het lullig vond dat de stream het niet deed.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Je hebt de beelden gezien zoals het op tv komt?
Het meest basic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Nog steeds hoe kunnen mensen met zoveel creativiteit het tegenovergestelde neerzetten van een maanlanding? Of iets wat nog nooit vertoond is? Deze staging is de meest basic die je kunt bedenken. Zelfs de troef is nergens te bekennen.
Klinkt goed genoegquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Even illegaal verkregen van iemand die het lullig vond dat de stream het niet deed.
Maar vergelijk dit met de smokey plinth van S10 of de schijf van M&D en je hebt gewoon een meer dan prima act. En vooral een LEUKE act. Dat wilden we toch? Gekkigheid en lol na alle serieuze underwhelming toestanden?
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat loading gebeuren met de procenten.
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje met een emotionele outro.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed genoegLeuk vind ik helemaal prima
Ik vond die draaischijf van Mia en Dion nog wel ergerquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
We hadden iets te klagen bij de smokey plinth van S10 qua 'basic'. Nu echt niet hoor.
Als de artiest Joost maar tot z'n recht komt. Ik vond het een beetje suf op de beelden die we tot nu toe kregen, als het op tv lekker ADHD is vind ik dat al een geruststelling.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje.
Het absolute tegenovergestelde van wat we jaren hadden. Dit is precies wat we wilden. En nog steeds klagen 'we'.
Wij zijn Nederlanders hè en momenteel kunnen we eindelijk niet meer klagen over het weer dus dan maar hieroverquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje met een emotionele outro.
Het absolute tegenovergestelde van wat we jaren hadden. Dit is precies wat we wilden. En nog steeds klagen 'we'.
Dus omdat we een feestnummer hebben kunnen we de staging niet mager vinden?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
Hier had pyro echt complete overkill geweest wmb want dat past eigenlijk nergens meer in de camerabeelden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:42 schreef Aloria het volgende:
Er komt dus geen grote boem,
Dat hij het voor de kinderen doet en de ondertiteling is dus de grote troef wat nog nooit iemand gedaan heeft blijkbaar.
Als men geen geld heeft voor de pyro shit waarom dan niet gewoon crowdfunden, ik gok dat die 100k wat het kost ( dacht ik ) je echt wel bijelkaar kunt krijgen... zo jammer dit
( en nog steeds die harde euro neeeeee )
Ja ik vond het heerlijk hyper!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als de artiest Joost maar tot z'n recht komt. Ik vond het een beetje suf op de beelden die we tot nu toe kregen, als het op tv lekker ADHD is vind ik dat al een geruststelling.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als de artiest Joost maar tot z'n recht komt. Ik vond het een beetje suf op de beelden die we tot nu toe kregen, als het op tv lekker ADHD is vind ik dat al een geruststelling.
quote:
Juries gaan het lied ook waarderen. Briljant gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje.
Tuurlijk, maar ik denk dat men het eerst moet zien en daarna eventueel klagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus omdat we een feestnummer hebben kunnen we de staging niet mager vinden?
Juist bij dit lied pak je toch uit.
Komt onze groene Finse vriend morgen echt optreden tijdens de halve finale? 😁quote:
Stefano Keizers, niemand lacht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon een 3e/4e plek allen![]()
![]()
Het was vandaag toch wel weer redelijk fris. En ik heb geen tussenjasquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders hè en momenteel kunnen we eindelijk niet meer klagen over het weer dus dan maar hierover![]()
Nee hoor, ik klaag niet, ik vind het een topjaar
I love it. Eindelijk leven in de tent én kijk eens wat die knul al teweeg heeft gebracht overal in het land.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een ontploffing aan hyper en blij gedans en visuals en grappige gezichten op een mega aanstekelijk liedje met een emotionele outro.
Kennelijk wel maar dat zat in het enorm lange stuk zonder stream waar we iets van 6 nummers hebben gemist.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt onze groene Finse vriend morgen echt optreden tijdens de halve finale? 😁
Joost is dan ook geen zanger.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
Vond Joost slecht zingen en de vrouwenstem in het refrein absoluut geen toevoeging. Hoop dat het in de live show beter is.
Dat zou wel echt geweldig zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kennelijk wel maar dat zat in het enorm lange stuk zonder stream waar we iets van 6 nummers hebben gemist.
Niet winnen zou toch vreemd zijn omdat hij miljoenen streams en views meer heeft dan de rest. Dat is vrij uniek om dan niet te winnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
I love it. Eindelijk leven in de tent én kijk eens wat die knul al teweeg heeft gebracht overal in het land.
Winnaar zou het in feite toch niet worden maar mên wat een lol heeft het hele land.
Er is toch meer dan pyro.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat er amper meer uit te pakken viel nu ik het gezien heb. Er zijn zó vreselijk veel verschillende camerashots, zou niet weten waar in de act nog veel meer dan dit gepast zou hebben.
Pyro past wat mij betreft niet bij het 'ouderwetse game' achtige dat ze op de visuals hebben. Dat zou overkomen als 'pyro om de pyro'.
Ik denk de vele shots. Wat echt beulen werk is voor de cameramanquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef NailQueen het volgende:
Maar was de troef de ondertiteling bij de outro? En wat was er nou dat nog nooit getoond is?
Song scoort in heel Europa dat is het vreemdequote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef CityPigeon het volgende:
Dit wordt gewoon weer een 11e plek. Doen we een Douwe Bobje.
En dat met de best scorende song in eigen land ooit.
Maar je eigen land mag niet stemmen toch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet winnen zou toch vreemd zijn omdat hij miljoenen streams en views meer heeft dan de rest. Dat is vrij uniek om dan niet te winnen
Je weet dat onze inzending het meeste views en streams heeft buiten zijn eigen land?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je eigen land mag niet stemmen toch.Ik vind Joost een leuke artiest maar vergeet allemaal niet dat er ook veel (jonge) Nederlandse fans dat op repeat luisteren.
Ook weer zo d_elise & @Greysquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef d_elise het volgende:
Ik denk vooral dat dit helemaal is wat Joost zelf wil. Zijn eigen muziek, zijn eigen visuals, zijn eigen act, zijn beste vrienden mee op het podium én op zijn eigen manier vanuit zijn innerlijke kind zijn belofte aan zijn ouders waarmaken. En dat is genoeg voor hem. Hij zei vanochtend bij radio 2 nog iets soortgelijks. Ja, misschien had er meer in de act gezeten maar was het dan nog wel de verwezenlijking van Joost z'n droom of een gelikt product waarin hij zich niet thuisvoelt? Televote winnaar is zeer mogelijk, een top 5 notering ook, hij is viral gegaan, heeft zijn al grote fanbase uitgebreid en hij heeft zichzelf en Nederland een fantastisch songfestivaljaar bezorgd.
Ik vind die negativiteit eigenlijk best oneerlijk naar hem toe. Zeker omdat vrijwel niemand er iets voor gaf in het begin of zelfs nog voordat hij officieel gekozen was. Het is en wordt gewoon leuk morgen, geniet er nou maar eens van voor een keer.
We doen mee om te winnen. Niet om derde te worden ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:59 schreef JeanLucDiscard het volgende:
Als ik maar iets van teleurstelling voel na de beschrijvingen vandaag (en ik denk dat het echt meevalt en dat de (te) hoge verwachtingen wat roet in het eten gooien) denk ik gewoon aan vorig jaar en ben meteen weer blij met alles wat er dit jaar allemaal gebeurd qua voorpret, het lied en artiest zelf en de hele geslaagde marketing en hype (waar ‘we’ ook nooit goed in waren en nu heel anders is)
Lees je me niet gewoon te negatief?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is toch meer dan pyro.
Je zei zelf steeds dat er echt wat speciaals zou komen en dit toe zou geven als dit niet was, en nu klagen wij teveel?
Jawel maar hij is nooit echt nr 1 geweest bij de bookies toch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet winnen zou toch vreemd zijn omdat hij miljoenen streams en views meer heeft dan de rest. Dat is vrij uniek om dan niet te winnen
Ik vind “mensen klagenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees je me niet gewoon te negatief?
Want ik zeg toch echt nergens dat het verboden is te klagen?Ik moest gewoon lachen dat WE (!) alsnog weer klagen - met een _O erachter zelfs - omdat dat een soort traditie is hier. Van ons. Allemaal. Ik dus ook.
Ik zou toegeven als het me zou tegenvallen en ondanks dat er geen groots mysterieus iets lijkt te bespeuren op dit moment vind ik het alsnog niet tegenvallen. Sorry.
Nope.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel maar hij is nooit echt nr 1 geweest bij de bookies toch.
Dat gaat niet meer gebeuren nee. Dit was 'm.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:04 schreef drxanax het volgende:
De gehoopte inhaalrace in de odds blijft uit. Eerder het tegenovergestelde.....
#trusttheproces
Maar moet de avrotros iemand kiezen om zijn droom te verwezenlijken of iemand kiezen om voor de winst te gaan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef d_elise het volgende:
Ik denk vooral dat dit helemaal is wat Joost zelf wil. Zijn eigen muziek, zijn eigen visuals, zijn eigen act, zijn beste vrienden mee op het podium én op zijn eigen manier vanuit zijn innerlijke kind zijn belofte aan zijn ouders waarmaken. En dat is genoeg voor hem. Hij zei vanochtend bij radio 2 nog iets soortgelijks. Ja, misschien had er meer in de act gezeten maar was het dan nog wel de verwezenlijking van Joost z'n droom of een gelikt product waarin hij zich niet thuisvoelt? Televote winnaar is zeer mogelijk, een top 5 notering ook, hij is viral gegaan, heeft zijn al grote fanbase uitgebreid en hij heeft zichzelf en Nederland een fantastisch songfestivaljaar bezorgd.
Ik vind die negativiteit eigenlijk best oneerlijk naar hem toe. Zeker omdat vrijwel niemand er iets voor gaf in het begin of zelfs nog voordat hij officieel gekozen was. Het is en wordt gewoon leuk morgen, geniet er nou maar eens van voor een keer.
De grootste anti climax zo’n beetje. En het stomme is we doen het als land helemaal zelf. Lied met potentie alleen wat leuke praatjes en een tegenvallende staging en je bent af.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:05 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer gebeuren nee. Dit was 'm.
'We' klagen stond er.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind “mensen klagen“ niet anders te interpreteren dan dat het lachwekkend is dat we klagen.
Dit klopt. Maar Gover had dat van die maanlanding al weken geleden openbaar teruggenomen en zichzelf daarom uitgelachen.quote:Het is weken opgeklopt als speciaal. Niks te klagen nu door ons, het is gewoon niet speciaal zoals aangekondigd.
Hoeft wmb niet hoor! We hebben toch geen ruzie ofzo?quote:Maar laten we het dan hier maar bij houden.
Zelfs Arcade wisten we bijna om zeep te helpen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:07 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
De grootste anti climax zo’n beetje. En het stomme is we doen het als land helemaal zelf. Lied met potentie alleen wat leuke praatjes en een tegenvallende staging en je bent af.
Ik vond Duncan en S10 echt prima qua staging.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:09 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Zelfs Arcade wisten we bijna om zeep te helpen.
Dit was echt de allerlaatste keer dat ik hoop had qua NLse staging.
Nee hoor, dit is de press poll, die stemmen wel anders dan publiek, even zoeken naar semi 1 uitslag.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is de press poll, die stemmen wel anders dan publiek, even zoeken naar semi 1 uitslag.
San Marino als 7e met haar niet echt leuke staging en echt slechte vocals. Gieren.quote:
Ik vond de staging leuk hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
San Marino als 7e met haar niet echt leuke staging en echt slechte vocals. Gieren.
Deze mensen moet lekker verslag gaan doen van de World Cup Curling ofzo, want van Eurovision hebben ze geen verstandquote:
Inderdaad en dat ging allemaal nog maar net goed toen. Die staging was toen erg veilig en in de voorbereiding ging van alles mis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:09 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Zelfs Arcade wisten we bijna om zeep te helpen.
Dit was echt de allerlaatste keer dat ik hoop had qua NLse staging.
Dat het nog nooit eerder vertoond is is ook niet helemaal waar. Konstrakta in 2022 had ook aantal zinnen ondertiteld. Dat een outro ondertiteld wordt is idd een beetje nieuw. Ik ga er van uit dat dat de troef is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef Greys het volgende:
Dat dat 'nooit eerder gedaan' deel dan kennelijk die ondertiteling is bij de outro was op zich weinig aan gelogen maar ik had daar ook iets anders verwacht hoor!
Ik ben ongelooflijk benieuwd of met publiek erbij vanavond, onze staging nog toffer wordt, want bij Kroatië was dat publieksshot met die lichtstaafjes een heel mooi moment.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
Oké ik ga gewoon hardop zeggen wat ik denk:
Onze staging is echt niet slechter dan bv Kroatië vind ik.
En die staan er gewoon mee bovenaan. Dus dan zal het wellicht toch zijn omdat dat lied gewoon nu een groter deel mensen aanspreekt.
Wat nou als dat gewoon een grapje was?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Duncan en S10 echt prima qua staging.![]()
Als Joost niks had gezegd, had ik er weinig moeite mee gehad. Maar dat ‘speciale’ moet je wel waarmaken.
Ja dat is dan echt weer die kwestie van smaak.quote:
Ja of je geeft toe dat nl er qua uitvoering weinig van baktquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Deze mensen moet lekker verslag gaan doen van de World Cup Curling ofzo, want van Eurovision hebben ze geen verstand
Een paar dagen geleden suggereerde ik dit al en werd compleet uitgelachen hierom... En ik bedoelde nota bene het nog als grapje. Week of the rollercoaster.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat het nog nooit eerder vertoond is is ook niet helemaal waar. Konstrakta in 2022 had ook aantal zinnen ondertiteld. Dat een outro ondertiteld wordt is idd een beetje nieuw. Ik ga er van uit dat dat de troef is.
Nooit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of je geeft toe dat nl er qua uitvoering weinig van bakt
Ditquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
En die staan er gewoon mee bovenaan. Dus dan zal het wellicht toch zijn omdat dat lied gewoon nu een groter deel mensen aanspreekt.
Dit is wel echt dramatisch hoor. Geen enkele favoriet doet het zo slecht!quote:
Ik hoop dat ze dat voor de finale wel veranderen jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit
Kun je alleen even tegen ome cornald zeggen dat ze het hakken deel als recap motte gebruiken?
Vergeleken met Duncan en S10 is het ook echt een speciale staging. Beloofd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Duncan en S10 echt prima qua staging.![]()
Als Joost niks had gezegd, had ik er weinig moeite mee gehad. Maar dat ‘speciale’ moet je wel waarmaken.
Uhhh ja. Wel de verkeerde kant op dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:28 schreef CarloV het volgende:
Joost heeft iedereen getrolld: de bookmakers, de fans en de pers. En gezien de reacties is dat volledig terecht! Ik vind het allemaal mooi!
Dat is ook niet zo, gezien de streams. Maar Baby Lasagna doet steeds precies wat de Eurovisie-community wil, en Joost juist niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Greys het volgende:
Aanspreekt bij de wedders als 'daarop ga ik inzetten voor winst'. Het Kroatische lied spreekt daar toch meer aan qua winkansen. Want het is niet zo dat de één een veel betere staging heeft dan de ander.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, gezien de streams. Maar Baby Lasagna doet steeds precies wat de Eurovisie-community wil, en Joost juist niet.
Er is echt niemand thuis die zich interesseert in wat die lui te melden hebben. Kun je ze net zo goed trollenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:29 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Uhhh ja. Wel de verkeerde kant op dan.
Nee, maar Baby Lasagna doet gewoon niks bijzonders, en dat is in zijn geval waarschijnlijk de kracht. Hij hangt de coole rockster uit. Joost is constant aan het trollen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Aanspreekt bij de wedders als 'daarop ga ik inzetten voor winst'. Het Kroatische lied spreekt daar toch meer aan qua winkansen. Want het is niet zo dat de één een veel betere staging heeft dan de ander.
Oh zo bedoel je. Ja dat kan hoor. Ik vind Joost z'n hele aanloop naar het ESF leuker om te volgen dan die van Baby Lasagna (niks ten nadele van hem want ik vind hem leuk en z'n lied supertof) maar de ene keer houdt de community juist wél van lekker gek doen (Käärijä) en de andere keer kennelijk weer niet. Ach ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar Baby Lasagna doet gewoon niks bijzonders, en dat is in zijn geval waarschijnlijk de kracht. Hij hangt de coole rockster uit. Joost is constant aan het trollen.
Net bij ons weer niet. Typisch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
de ene keer houdt de community juist wél van lekker gek doen (Käärijä) en de andere keer kennelijk weer niet. Ach ja.
Is Baby Lasagna ook niet vooral veilig? En dat men zich daar aan vastklampt. Ofzo. Heel eerlijk gezegd ben ik het getroll van Joost wel een beetje zat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, maar Baby Lasagna doet gewoon niks bijzonders, en dat is in zijn geval waarschijnlijk de kracht. Hij hangt de coole rockster uit. Joost is constant aan het trollen.
Dus het lied doet er niet meer toe? SONG contest, staging is bonus. Als Ierland wint dan is het stagingcontest dat wintquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:36 schreef CityPigeon het volgende:
Kroatië zou echt één van de minst memorabele winnaars ooit zijn. Daar is echt niets origineels aan.
Ierland zou 'm zomaar kunnen pakken, dát was nog eens een staging. Zo moet het.
Ik vind het een lekker energieke hypere act, een bonk energie met leuke gekke visuals en een emotioneel einde.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vertrouw het oordeel van @:greys
Wat is je oordeel?
Dat is ook een beetje onzin. Een van die dansers is nota bene een populaire Tiktokker die het dansje heeft bedacht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:43 schreef RipCity het volgende:
Wat we missen is gewoon die Aziatische meisjes. Die 2 dansers die nu op het podium staan zijn vlees noch vis
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker energieke hypere act, een bonk energie met leuke gekke visuals en een emotioneel einde.
Weet zeker dat als Gover en Cornald enzo niks hadden gezegd vooraf dat iedereen het een hartstikke leuke staging had gevonden. Zeker vergeleken met voorgaande jaren.
Dat is misschien ook een beetje het humour doesn’t travel-verhaal van Jon Ola. Kroatië is omdat ze niets bijzonders doen wat makkelijker te verwerken voor de mensen dan de gekkigheid van Joost?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Ja dat kan hoor. Ik vind Joost z'n hele aanloop naar het ESF leuker om te volgen dan die van Baby Lasagna (niks ten nadele van hem want ik vind hem leuk en z'n lied supertof) maar de ene keer houdt de community juist wél van lekker gek doen (Käärijä) en de andere keer kennelijk weer niet. Ach ja.
Wat een clickbait titel weer.quote:
TikTokquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje onzin. Een van die dansers is nota bene een populaire Tiktokker die het dansje heeft bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |