Gewoon puntje gunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week Excelsior maar eens een beste trap geven. Stukje 2017 nog voor ze.
Zou ik ook niet erg vinden. Wat een saaie en geestdodende club is dat.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week Excelsior maar eens een beste trap geven. Stukje 2017 nog voor ze.
Nee, niks gunnen. Andersom gebeurd dat ook echt niet hoor. Bovendien vind ik dat RKC meer verdiend om in de Eredivisie te blijven. Daar zie ik meer potentie in.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gewoon puntje gunnen.
Lekker dichtbij dus scheelt weer een vermoeiende busreis voor de spelers per seizoen.
Het heeft in principe allebei helemaal niks te zoeken in de Eredivisie. Oud papier clubs. Één is prima, twee is te veel.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, niks gunnen. Andersom gebeurd dat ook echt niet hoor. Bovendien vind ik dat RKC meer verdiend om in de Eredivisie te blijven. Daar zie ik meer potentie in.
Jij denkt dat Wellenreuther ervoor kan zorgen dat zo'n Hansen niet meer dwars door 2 spelers heen loopt?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zet die Duitser nou gewoon op doel.Met Bijlow vliegen ze er weer aan de lopende band in.
Gun niemand helemaal niks gewoon voor de overwinning gaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gewoon puntje gunnen.
Lekker dichtbij dus scheelt weer een vermoeiende busreis voor de spelers per seizoen.
Wat een onzinquote:Op zondag 12 mei 2024 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zet die Duitser nou gewoon op doel.Met Bijlow vliegen ze er weer aan de lopende band in.
Ueda heeft de mondjes gesnoerd.quote:
Potentie in RKC zien, dat is bijzonder knap.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, niks gunnen. Andersom gebeurd dat ook echt niet hoor. Bovendien vind ik dat RKC meer verdiend om in de Eredivisie te blijven. Daar zie ik meer potentie in.
Kiezen tussen twee fietsenstallingen en dan nog potentie zien.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Potentie in RKC zien, dat is bijzonder knap.
Voeren best goed beleid daar (of in ieder geval, dat deden ze wel tot voor kort). Vorig seizoenen met het kleinste budget gewoon 12e geworden ofzo? Die zie ik komende jaren ook gewoon in de middenmoot eindigen in tegenstelling tot Excelsior.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Potentie in RKC zien, dat is bijzonder knap.
Waalwijk is gewoon een dorp op loopafstand van Tilburg en Den Bosch. Zelfs toen stadions voor 1/3e gevuld mochten worden kon ik daar doodeenvoudig aan kaarten komen omdat ze de eigen fietsenstalling nooit uitverkocht krijgenquote:Op zondag 12 mei 2024 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee fietsenstallingen en dan nog potentie zien.
Als je na Fred Grim en Joseph Oosting, die individuen echt beter hebben gemaakt met interessant voetbal, opeens aan komt zetten met Henk Fraser ben je onmogelijk serieus te nemen. En wat @Caland zegt.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voeren best goed beleid daar (of in ieder geval, dat deden ze wel tot voor kort). Vorig seizoenen met het kleinste budget gewoon 12e geworden ofzo? Die zie ik komende jaren ook gewoon in de middenmoot eindigen in tegenstelling tot Excelsior.
Henk Fraser is inderdaad wel een miskleun ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je na Fred Grim en Joseph Oosting, die individuen echt beter hebben gemaakt met interessant voetbal, opeens aan komt zetten met Henk Fraser ben je onmogelijk serieus te nemen. En wat @:Caland zegt.
Klopt, maar ik bedoel het dan ook puur op sportief niveau zie ik er meer in dan Excelsior. Ik vind het verder ook een dooie club.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Waalwijk is gewoon een dorp op loopafstand van Tilburg en Den Bosch. Zelfs toen stadions voor 1/3e gevuld mochten worden kon ik daar doodeenvoudig aan kaarten komen omdat ze de eigen fietsenstalling nooit uitverkocht krijgen
Het is echt onmogelijk om daar potentie in te zien
Compleet inwisselbaar clubje zonder ook maar enig achterland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |