8 miljoen voor een middelmatige speler is tegenwoordig normaal, wil je beter dan gaat het al gauw vanaf 15 miljoen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso, afgelopen geeft alleen niet heel veel vertrouwen dat we verstandig omgaan met de centen.
Ueda blijkt gewoon een uitstekende spits als je ook daadwerkelijk fatsoenlijk gebruik maakt van zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klasse spitsenactie.
Precies waar hij voor staat.
Mwah, de kapitaalvernietiging van Zerrouki hadden we ons best kunnen besparen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geeft vooral aan dat het in deze prijsklasse gewoon 50/50 is.
de frustratie spat er vanaf, maar ook niet voor niets dat ik zeg dat ie eig bij de 2e goal het ook prima doet. Lekker de man opzoeken met de rug naar het doel en willen draaien. Ja hij mist die bal maar de actie was prima. Uiteraard geluk dat ie dan opzij rolt naar Minteh.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueds scoort weer.
Maar hee, hij is niet zo gelukkig en goed enzo he
Gelukkig is er een goede TD.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso, afgelopen geeft alleen niet heel veel vertrouwen dat we verstandig omgaan met de centen.
Ueda vergelijken met Immers.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat ‘mondjes snoeren’ doet mij ook een beetje denken aan dat kansloze verdedigen van Immers als ie na zes mislukte acties per ongeluk een goaltje maakte.
Zijn aankoopbeleid is overwegend positief, maar afgelopen zomer zitten er toch een paar twijfelachtige aankopen tussen hoor.quote:
Het is meer lachwekkend hoe spelers hier continue met de grond gelijk maakt worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
de frustratie spat er vanaf, maar ook niet voor niets dat ik zeg dat ie eig bij de 2e goal het ook prima doet. Lekker de man opzoeken met de rug naar het doel en willen draaien. Ja hij mist die bal maar de actie was prima. Uiteraard geluk dat ie dan opzij rolt naar Minteh.
Ik vind dat Ueda best wel kan voetballen, maar we spelen eigenlijk niet helemaal zijn type spel - waar eerder ook terecht werd gezegd dat we de spitsen niet echt bedienen.
Waarom spelen we nog met een spits.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:22 schreef Pistolero het volgende:
Oh, we zijn nu aanbeland op het punt dat hij per ongeluk een goaltje maakt en iedereen deze bal erin had geschoten.
Leuk.
Blijft een hele vreemde constructie dat de AD ook de aankopen doet.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn aankoopbeleid is overwegend positief, maar afgelopen zomer zitten er toch een paar twijfelachtige aankopen tussen hoor.
Komende zomer kan Kloese echt laten zien uit welk hout hij is gesneden.
Behalve dat Immers ook echt kansen kreeg natuurlijk. Ueda nu ook en levert in 3 basisplekken toch 3 goals en 1 assist en veroorzaakt een rode. Het ziet er niet fraai uit en hij mist nog steeds te veel maar hij komt wel steeds in de positie.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat ‘mondjes snoeren’ doet mij ook een beetje denken aan dat kansloze verdedigen van Immers als ie na zes mislukte acties per ongeluk een goaltje maakte.
Nu de druk eraf is lukt het.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |