heeeft feyenoord ook een rode kaart gekregen dan????quote:Op zondag 12 mei 2024 15:41 schreef Kerftminister het volgende:
Ah lekker, 10 tegen 10 nu, compenseert voor dat oud wijf op het middenveld.
Nee, enkel NECquote:Op zondag 12 mei 2024 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heeeft feyenoord ook een rode kaart gekregen dan????
ik heb 3 minuten gemist...
ik kijk gewoon espn 3, maar die was shots van de tribune en de herhaling van de goal aan het geven bij de actie van uedaquote:Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk dat het commentaar van Rijnmond voorloopt op de beelden van ESPN? IIG extreem ver voorloopt op het schakelkanaal
je moet hier niet gaan liegenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2024 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet hier niet gaan liegen
die zit gewoon op de bank
Nr 16.quote:
Je zus doet alles met mequote:Op zondag 12 mei 2024 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe was de bonte avond gisteren @:klaasweetalles
Kom er maar in Caland......quote:
Zerrouki verliest weer eens een bal. Maar werd natuurlijk weer enorm kut aangespeeld.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beelen en Trauner zetten de deur maar open.
Don Dennis krijgt het druk.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En Van den Belt, en Zerrouki en Lingr en...
Je bedoelt Alireza?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zerrouki verliest weer eens een bal. Maar werd natuurlijk weer enorm kut aangespeeld.
Wel tegen tien man, dat mag eigenlijk niet, maar qua bewijsdrang lijkt het ook wel op. De trainer is toch weg na de zomer.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Boeiend verder maar prima goal, scherpte is er natuurlijk al een tijdje af.
Zerrouki kan er geen kut van.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb de komst van Zerrouki hard verdedigd hier maar ik moet toegeven dat dat echt een drama is tot nu toe.
Ik heb nog steeds enig vertrouwen in Ueda, Luka gaat sowieso knallen volgend seizoen.
Dat sowieso, afgelopen geeft alleen niet heel veel vertrouwen dat we verstandig omgaan met de centen.quote:
Geeft vooral aan dat het in deze prijsklasse gewoon 50/50 is.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso, afgelopen geeft alleen niet heel veel vertrouwen dat we verstandig omgaan met de centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |