Ja, wat dat betreft heel belangrijk maar idd slak Zerrouki.quote:
de wedstrijd tegen athletico was echt geweldig, maar dat lag waarschijnlijk veel meer aan dat de opdracht veel makkelijker was om iemand uit de wedstrijd te houden (ondanks de kwaliteiten van de tegenstander) dan wisselende rollen op te pakken.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het gaat allemaal wat te snel voor Zerrouki.
Je moet ook niet te veel waarde hechten aan één gouden pik dagje, zeker als een speler verder vrijwel altijd bewijst zijn rol in het elftal niet echt aan te kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
de wedstrijd tegen athletico was echt geweldig, maar dat lag waarschijnlijk veel meer aan dat de opdracht veel makkelijker was om iemand uit de wedstrijd te houden (ondanks de kwaliteiten van de tegenstander) dan wisselende rollen op te pakken.
Mwa hij stond er zelf ook prima voor, snap wel dat ie hem niet afgeeft als ze zo vrij kan schieten.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh is weer blind voor zijn teamgenoten
Toch vind ik dat we spelers zoals Gimenez en Ueda die een beetje tobben best wat extra (hadden) mogen ondersteunen met ballen die ze er zo in kunnen pissen. Dat doet zo'n Bakayoko toch beter. Maar ok, zo'n Minteh zit hier natuurlijk ook voornamelijk voor zichzelf.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Mwa hij stond er zelf ook prima voor, snap wel dat ie hem niet afgeeft als ze zo vrij kan schieten.
dat de spits niet genoeg bediend wordt is inderdaad een feit.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat we spelers zoals Gimenez en Ueda die een beetje tobben best wat extra (hadden) mogen ondersteunen met ballen die ze er zo in kunnen pissen. Dat doet zo'n Bakayoko toch beter. Maar ok, zo'n Minteh zit hier natuurlijk ook voornamelijk voor zichzelf.
Wat dat betreft hebben ze een beetje pech met buitenspelers die naar binnen trekken.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat we spelers zoals Gimenez en Ueda die een beetje tobben best wat extra (hadden) mogen ondersteunen met ballen die ze er zo in kunnen pissen. Dat doet zo'n Bakayoko toch beter. Maar ok, zo'n Minteh zit hier natuurlijk ook voornamelijk voor zichzelf.
Wat een rare reactie was dit trouwens zeg-quote:Op zondag 12 mei 2024 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar met Wieffer, Timber en Milambo afwezig blijft er ook wel heel weinig over.
Behalve het wereldwonder Lingr @:fetx
Jawel, maar niet voor een ploeg die op de helft van de tegenstander speeltquote:Op zondag 12 mei 2024 15:05 schreef Kerftminister het volgende:
Zerrouki is echt een giga miskoop. Lijkt gewoon geen enkele kwaliteit te hebben.
Heb het schakelkanaal ook aan staan, maar dan met Rijnmond als geluid. 3 Rotterdamse wedstrijden die continu langskomenquote:Op zondag 12 mei 2024 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk lekker het schakelkanaaltje, ook wel eens leuk. Ik zie ons vrijwel nooit voorbij komen, dus het zal wel kut zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2024 15:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om aan te gluren vandaag maar het maakt weinig meer uit allemaal.
Alsof hij de wedstrijd aan het kijken isquote:Op zondag 12 mei 2024 15:39 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
Het was niet de beste wedstrijd ofzo maar wel gewoon verzorgd spel en nette aanvallen
Denk dat het commentaar van Rijnmond voorloopt op de beelden van ESPN? IIG extreem ver voorloopt op het schakelkanaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |