SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik weet niet wat daar groeit, maar als ik in mei of juni een half uurtje bij die geitenboerderij zit, zit ik te janken van de hooikoortsquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest.
Maar ik heb vanmorgen wel een pilletje gepakt.
Vandaag al richting London?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat je iets aan je dag hebt.
Maar daar heb ik de avond toch al voor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat je iets aan je dag hebt.
Oh dan ben je wel laat je bed uitquote:
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om dan vervolgens om 1300 weer toe te zijn aan een middagslaapje
Ja kattenplaatje was ook laat dus sorry als je daar op had gewachtquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Gisteren was het laat. Ik merk dat vandaag weer gelijk.
Maar nu heb je de ochtend er ook nog bij. En dat helemaal gratis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar heb ik de avond toch al voor.
quote:
Ik keek ESF. Dus ik heb dat hele plaatje gisteren niet gezien. Vanavond kan ik wel op tijd naar bed, denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kattenplaatje was ook laat dus sorry als je daar op had gewacht
Kun je daarna gelijk op werk aanschuiven voor de lunch met zalmpjesquote:
nee das dan opquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daarna gelijk op werk aanschuiven voor de lunch met zalmpjes
Zo'n prikje zetten is een minuutje werk, dan kun je daarna echt nog wel wat etenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das dan op
ik hoop dat ik nog tijd heb om te eten, begin om 1300
Hier is het al prima weer. Volle bak zon.quote:Op woensdag 8 mei 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is de bewolking vooral in de westelijke helft van het land behoorlijk hardnekkig; verder naar het oosten wisselen (stapel)wolken en opklaringen elkaar af. Lokaal valt een enkel buitje of een spat motregen, maar op veel plaatsen blijft het droog. Het wordt, bij een hooguit matige noordwestenwind, 14 tot 18 graden. Vanavond klaart het geleidelijk op, waarna komende nacht regionaal nevel of mist ontstaat bij minima tussen 5 en 8 graden. Donderdag lost de mist op en wordt het, bij afwisselend zon en wolken 15 tot 19 graden.
De citroenen zijn deze week wel in de bonus bij oma hequote:
Ik heb twee boterhammen met grillworst als ontbijtquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:dud0r
Niet echt een gezond en uitgebalanceerd ontbijt
beter dan uiensapquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De citroenen zijn deze week wel in de bonus bij oma he
Ik had ze allemaal al op mn nagels gesmeerd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grillworstquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb twee boterhammen met grillworst als ontbijt
De halve liter monster is aanvulling.
Ondertussen laatste spullen pakken voor vanavond
Werkt ook bij avocadoquote:
Met kaas?quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb twee boterhammen met grillworst als ontbijt
De halve liter monster is aanvulling.
Ondertussen laatste spullen pakken voor vanavond
met citroenen en kaneel kunnen we de wereld reddenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En appeltaarten maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met citroenen en kaneel kunnen we de wereld redden
Nee die vind ik niet zo lekkerquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Spuitend ding.
Vrouw die verwachtingsvol haar man aankijkt.
Tekst “Samen herinneringen ophalen bij Andernach geiser”
Goorlellen die Duitsers
Daar heb je ook appels voor nodigquote:
"Kijk schat dat kreeg je vroeger nog wel eens bij me voor elkaar"quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Spuitend ding.
Vrouw die verwachtingsvol haar man aankijkt.
Tekst “Samen herinneringen ophalen bij Andernach geiser”
Goorlellen die Duitsers
Ja precies!quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Kijk schat dat kreeg je vroeger nog wel eens bij me voor elkaar"
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar behouden ze dan hun smaak?
zo lang is het toch nog niet? de maand is net begonnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:27 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet het idee dat ze ook maar een stap dichter bij elkaar gekomen zijn de afgelopen 6 maanden
sinds de tweede kamer verkiezingen bedoel ik, dat was toch in november?quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo lang is het toch nog niet? de maand is net begonnen
Brr.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Het is bijna weer pennenlikkersweekend, de helft van misbaar Nederland gaat weer weekendjes in een hotelletje zitten, langs woonboulevards struinen of een bouwmarkt of tuincentrum plunderen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Het is bijna weer pennenlikkersweekend, de helft van misbaar Nederland gaat weer weekendjes in een hotelletje zitten, langs woonboulevards struinen of een bouwmarkt of tuincentrum plunderen.
doen we allemaal wel eensquote:
Ja maar was laat in novemberquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
sinds de tweede kamer verkiezingen bedoel ik, dat was toch in november?
@Lospedrosaquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
ohja, goed idee om parasols te shoppenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Na het werk kun je toch weer meteen slapen straks?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij had ik langer kunnen slapen vandaag
ja maar das vanaaf laatquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na het werk kun je toch weer meteen slapen straks?
ik was mooi een paar minuten voor de wekker wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
nee maar ga voor die dengue prik zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Work hard, sleep hard.
Maar als je eerder bent krijg je toch wel een extra krezant?
ah fijn als je de wekker niet hoeft te horen hequote:Op woensdag 8 mei 2024 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was mooi een paar minuten voor de wekker wakker
valt mee, spotify is mn wekkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah fijn als je de wekker niet hoeft te horen he
Oh.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt weer taxi @:JJH in Zwolle strakkies.
Dan maar hopen dat Ierland dan niet net op dat moment langs komt.quote:
zal niet snel in mijn playlist voorkomen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Ierland dan niet net op dat moment langs komt.
ik ben vaak een uur of meer voor mn wekker al wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was mooi een paar minuten voor de wekker wakker
Nou ja ben allang blij dat hij niet opgeheven wordt. En ik kan zitten dus prima verder.quote:
Ben je al onderweg voor je pirk?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter het zekere voor. het onzekere nemenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor in Rotterdam? Want ik ga binnenkort ook naar Rotterdam toe
nee is om 1030 pas in de stadquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al onderweg voor je pirk?
Woah. Het internet weet dingen niet?quote:
mja misschien formuleer ik het niet goedquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Het internet weet dingen niet?
Wat stel jij voor moeilijke vragen aan het internet?
Zoek eens op, wie zijn de oorspronkelijke bewoners van Palestina?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien formuleer ik het niet goed
Makelaar eerst natuurlijk; anders kunnen ze geen spelletjes met bevriende makelaars spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
als je nou een bod doet op een woning via dat move account ziet de verkoper dat gelijk of moet de makelaar het eerst goedkeuren ?
hmmquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makelaar eerst natuurlijk; anders kunnen ze geen spelletjes met bevriende makelaars spelen.
In de oudheid werd Palestina bewoond door Semitische volkeren, waarvan de eerste van Kanaänitische oorsprong waren. Volgens de overlevering kwam Abraham, de gemeenschappelijke stamvader van joden en Arabieren, uit Ur naar Kanaän.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op, wie zijn de oorspronkelijke bewoners van Palestina?
oh snel , beestje reddenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Ergens in huis zit nu een dood/halfdood/bang vogeltje, zag net de poes rondrennen met iets piepends in de bek.
Meer dan 2000 jaar racisme, genocide en pogroms en nog zijn er simpies die de terroristen knuffelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst een kort filmpje over (chassidische?) joden in Brooklyn en die reacties eronder gaven wel aan dat we op 4 mei voor de kat z'n viool staan te herdenken.
Als je 2000 jaar vervolgt wordt en 109 verschillende landen wordt uitgezet kan het het mss ook aan jou liggen? 🤔quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer dan 2000 jaar racisme, genocide en pogroms en nog zijn er simpies die de terroristen knuffelen.
Ze hebben de zoon van God vermoord, dan vraag je er ook wel een beetje zelf om.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je 2000 jaar vervolgt wordt en 109 verschillende landen wordt uitgezet kan het het mss ook aan jou liggen? 🤔
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je 2000 jaar vervolgt wordt en 109 verschillende landen wordt uitgezet kan het het mss ook aan jou liggen? 🤔
quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die vroeg er ook gewoon om.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben de zoon van God vermoord, dan vraag je er ook wel een beetje zelf om.
Dit mag je in de VS niet meer zeggen miv de nieuwe wetgeving.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben de zoon van God vermoord, dan vraag je er ook wel een beetje zelf om.
Ja daarom moet ik altijd wel huillachen als mensen zeggen MaAr ReliGiE hEeFt oOk veEl GoeDs GeBracHt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Gek he , dit alles puur op basis van geloof
ja voor de simpele burger zelf misschien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom moet ik altijd wel huillachen als mensen zeggen MaAr ReliGiE hEeFt oOk veEl GoeDs GeBracHt.
Geschiedvervalsing.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit mag je in de VS niet meer zeggen miv de nieuwe wetgeving.
Ja daarom zijn simpele burgers eigenlijk zeer onwenselijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor de simpele burger zelf misschien?
triest maar ik ben niet verbaasdquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst een kort filmpje over (chassidische?) joden in Brooklyn en die reacties eronder gaven wel aan dat we op 4 mei voor de kat z'n viool staan te herdenken.
Die blijft wel braaf dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor de simpele burger zelf misschien?
De braafste burgers trekken juist een theehoek over de kop en gaan staan rellen met haatbaarden.quote:
ik dacht aan dit nummer met de witte blouse pollquote:
Lekker bezig karzaiquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Karzai het volgende:
was opgevouwen en een nieuwe in de machine, stof gezogen, nu maar even naar de markt
Albert Cuyp? Of is dat niet in de buurt voor jou?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Karzai het volgende:
was opgevouwen en een nieuwe in de machine, stof gezogen, nu maar even naar de markt
Zie daar vaak filmpjes van langskomen op Instagram met allemaal lekker vretenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Albert Cuyp? Of is dat niet in de buurt voor jou?
Ik was dus zaterdag in Amsterdam, en dan staat daar dus gewoon bij een snackbar aan het damrak een man of 40 voor de deur, in de regen te wachten tot ze aan de buurt zijn. En het was echt verre van authentiek.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie daar vaak filmpjes van langskomen op Instagram met allemaal lekker vreten
Is dat niet gewoon Manneke Pis?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was dus zaterdag in Amsterdam, en dan staat daar dus gewoon bij een snackbar aan het damrak een man of 40 voor de deur, in de regen te wachten tot ze aan de buurt zijn. En het was echt verre van authentiek.
Zal wel een een influencer geroepen hebben dat daar de beste patat van de hele randstad verkocht word.
Ik heb eens gezegd tegen een religekkie dat de meeste oorlogen voortkomen uit geloof. Maar dat was volgens haar niet waar. En tien haalde ze een paar oorlogen aan, waarbij dat niet het geval was.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Mensen slaan elkaar de koppen in om hun god beter is dan de andere.
Dat is toch wel dé patatzaak van Amsterdam dacht ik. Heb er ook weleens een Schanulleke gehaald.quote:
is wel goeie, maar die heb je er in utrecht ook 10quote:
O geen idee, kom daar ook nooit meerquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is wel goeie, maar die heb je er in utrecht ook 10
die heeft bij het station ook goede kibbelingquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O geen idee, kom daar ook nooit meer
Zou goed kunnen hoor, maar voor iets als patat ga ik niet in de rij staan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch wel dé patatzaak van Amsterdam dacht ik. Heb er ook weleens een Schanulleke gehaald.
O dit moet ik onthouden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die heeft bij het station ook goede kibbeling
verkopen ze hier niet...quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Correct.
Gewoon patat halen tussen de middag omdat het kan.
Je kunt dus ook naar Utrecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik niet alleen trek, nu wil ik ook naar Londen toe.
ik heb morgen een wekker staan om Bruce te bestellenquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik niet alleen trek, nu wil ik ook naar Londen toe.
kom je ook naar Londonquote:
Ik kruip wel tussen jullie in.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom je ook naar London
moet ik wel de kamer upgraden denk ik
Welk hotel zit je?quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom je ook naar London
moet ik wel de kamer upgraden denk ik
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kruip wel tussen jullie in.
Maar, ik vind muscials helemaal niks.
nouja ik heb ook niet genoeg kaartjes voor meer mensen naar de musicalsquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kruip wel tussen jullie in.
Maar, ik vind muscials helemaal niks.
Nee inderdaad. Valt me tegen. Zo het raam maar weer dicht doen.quote:
Hier is het ook maar grauwquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Valt me tegen. Zo het raam maar weer dicht doen.
Oh maar dat kan ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik heb ook niet genoeg kaartjes voor meer mensen naar de musicals
morgen bij B![]()
![]()
![]()
dus dan moet je maar met fogel gaat drinken
jawel ze gaan iets voor je doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:02 schreef Ama het volgende:
UMCG praat over een behandelplan. Dat klinkt niet goed. Vrijdag weer heen.
Ja true. Verder laat ik het ook even los nu want geen zin om te gaan piekeren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jawel ze gaan iets voor je doen
Dat klinkt alsof ze alle vingers kunnen fiksenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:02 schreef Ama het volgende:
UMCG praat over een behandelplan. Dat klinkt niet goed. Vrijdag weer heen.
ten katemarkt, ben reeds terugquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Albert Cuyp? Of is dat niet in de buurt voor jou?
Laten we dat hopen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ze alle vingers kunnen fiksen
quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:03 schreef JJH het volgende:
Ik heb alleen geen geld om even heen en weer te vliegen naar Londen.
Er vliegt namelijk wat anders deze maand, mijn geld, de deur uit.
Je zei zelf eerder al dat het nog een mooi poosje gat duren. Lijkt me niet meer dan normaal dat ze die periode nog een vinger aan de pols houden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja true. Verder laat ik het ook even los nu want geen zin om te gaan piekeren.
Is ook wel weer zo. Hier in het ziekenhuis doen ze er iig niks meer mee en weten ze ook niet of het wel goed komt. Allemaal beetje vaag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zei zelf eerder al dat het nog een mooi poosje gat duren. Lijkt me niet meer dan normaal dat ze die periode nog een vinger aan de pols houden.
Je bent wel weer bij de pinken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zei zelf eerder al dat het nog een mooi poosje gat duren. Lijkt me niet meer dan normaal dat ze die periode nog een vinger aan de pols houden.
UMCG heeft zoveel meer kennis dan een streekziekenhuis als 't Scheper (toch?)quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Hier in het ziekenhuis doen ze er iig niks meer mee en weten ze ook niet of het wel goed komt. Allemaal beetje vaag.
Ja dat denk ik wel. Ging ik wel vanuit iig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
UMCG heeft zoveel meer kennis dan een streekziekenhuis als 't Scheper (toch?)
Geen verkeerde ontwikkeling.
Sterkte vandaag!quote:BREDA - De rechtbank in Breda doet woensdag uitspraak in de zaak tegen Gianni
oh is ie daarom in Brabantquote:
ik moest dit stukje ene paar keer lezenquote:
Maar die zijn normaal wel lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vorige keer een garnalenkroket in de kantine. Man wat een smerigheid.
dat is wel mijn ergste typfout blijven....quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest dit stukje ene paar keer lezen
ik had meer moeite met ontrendquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is wel mijn ergste typfout blijven....
Ooooh, There comes the monkey out of the sleeve.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja das engels
ben alvast aan het practicen
I thank you from the bottom of my heartquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ooooh, There comes the monkey out of the sleeve.
Ik dacht dat het aan mij lag.
Classicquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
I thank you from the bottom of my heart
and also from my wife's bottom
yes, but ik denk that a streepje ertussen makkelijker was geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja das engels
ben alvast aan het practicen
pics of your bottom!quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Your English is very well!quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Do you fok horses.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Your English is very well!
Nog not so snel, but that komt nog wel!
ik heb een korte broek met van die zakken aan de zijkantquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Hrm. Fannypack met Fledermaus maar weer mee, telefoon enzo achterin rugzak ben ik geen fan van en uiteraard zijn m'n zakken niet diep genoeg.
moet dat stiekem?quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet stiekem gluren op alle meets met haar.
that ship has sailedquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje onopvallend doen, anders gaat iedereen je een viespeuk vinden.
Ook handig ja. En goed vermaak.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een korte broek met van die zakken aan de zijkant
is leuk op festivals, want iedereen denkt dat ik zo pot ben als maar zijn kan als ik die draag
ja stond een paar jaar terug achteraan in de tent te swipen op tinder en een van de mensen bij ons (stonden bij onze tenten in de buurt dus niet echt vrienden maar ons kent ons) en die zag mij swipen en roept opeens wtf jij valt op mannenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja stond een paar jaar terug achteraan in de tent te swipen op tinder en een van de mensen bij ons (stonden bij onze tenten in de buurt dus niet echt vrienden maar ons kent ons) en die zag mij swipen en roept opeens wtf jij valt op mannen
waarop ik dus zeg soms, als ze geen domme dingen roepen
Nou ja er lag een bordje Rundvleeskroket bij. Als er een bordje Garnalenkroket bij gestaan had, had ik hem soberzo wel laten liggen denk ik.quote:
Ja hequote:
De krokettenboetiek in Utrecht was wel lekker, maar die is geslotenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er lag een bordje Rundvleeskroket bij. Als er een bordje Garnalenkroket bij gestaan had, had ik hem soberzo wel laten liggen denk ik.
Je hebt in Rotterdam ook het Kroketloket daar hebben ze wel 100 verschillende of zo. Kan niks weze
Is gewoon kei hip! Ik heb er ook 2. In eerste instanties voor festivals maar nu sleep ik ze altijd mee. Makkelijker dan een gewone tas.quote:
Moeten ze dan een foto van je longen maken?quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
K ben ook voor rabiës gegaan. Als ik hier mij voor laat vaccineren hoef ik daar nog maar 2 shots ipv 4 plus serum
En k moet een speciale afspraak maken bij de tbc kliniek want ze beoordelen daar of ik wel of niet zo'n vaccinatie mag.
Niet zoals ik 'm draag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is gewoon kei hip! Ik heb er ook 2. In eerste instanties voor festivals maar nu sleep ik ze altijd mee. Makkelijker dan een gewone tas.
Ik vind garnalenkroket wel lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja er lag een bordje Rundvleeskroket bij. Als er een bordje Garnalenkroket bij gestaan had, had ik hem soberzo wel laten liggen denk ik.
Je hebt in Rotterdam ook het Kroketloket daar hebben ze wel 100 verschillende of zo. Kan niks weze
poh 100 krokettenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar denk dat ze het risico inschatten ofzo. Deze dame zei wel dat het er veel voorkomt dus wel raadzaam maar niet iedereen krijgt het blijkbaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten ze dan een foto van je longen maken?
ja die zat er niet heel lang, was wel goeiequote:Op woensdag 8 mei 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De krokettenboetiek in Utrecht was wel lekker, maar die is gesloten
Hier in Emmen zit ook iemand die zelf kroketten maakt en allemaal bijzondere ook. Heeft Maxima nog op TV laatst een Argentijnse kroket gegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
poh 100 kroketten
misschien op mijn bucketlist zetten
Ik zet er net naar te kijken, maar die heeft geen winkel ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier in Emmen zit ook iemand die zelf kroketten maakt en allemaal bijzondere ook. Heeft Maxima nog op TV laatst een Argentijnse kroket gegeven.
In de wijk Emmermeer als het goed is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zet er net naar te kijken, maar die heeft geen winkel ofzo.
Meestal.quote:
quote:
Niet ik er speciaal voor naar toe ga.quote:
Ff Google want die die ik nu vind lijkt geen heel veel verschillende te hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
poh 100 kroketten
misschien op mijn bucketlist zetten
Toen een vriendin van me een wereldreis ging maken over land moest ze eerst longfoto's laten maken. Maar misschien was dat voor een visum.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar denk dat ze het risico inschatten ofzo. Deze dame zei wel dat het er veel voorkomt dus wel raadzaam maar niet iedereen krijgt het blijkbaar
Misschien ook per geval/inschatting anders?quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen een vriendin van me een wereldreis ging maken over land moest ze eerst longfoto's laten maken. Maar misschien was dat voor een visum.
bucketlist item kan gewoon zijn 100 verschillende kroketten (en bitterballen)quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ff Google want die die ik nu vind lijkt geen heel veel verschillende te hebben
Daar zullen ze vast een overheerlijke rundvleeskroket hebben waar nog wel daadwerkelijk draadjesvlees in zitquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Geen idee zei ze niks over. Het was een flinke lijst zei ze wat allemaal wel raadzaam was. Meeste mensen die ze daar zien gaan niet zo lang.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen een vriendin van me een wereldreis ging maken over land moest ze eerst longfoto's laten maken. Maar misschien was dat voor een visum.
Dikke holle aders erin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast een overheerlijke rundvleeskroket hebben waar nog wel daadwerkelijk draadjesvlees in zit
God wat mis ik die dingen.
Die gore dikke draden.quote:
Had ik ooit eens in een kroket, een dikke holle ader.quote:
Als je zo doorgaat ben ik ook wel genezen straks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ooit eens in een kroket, een dikke holle ader.
Daarna tig jaar geen kroket meer gehad.
klinkt hemelsquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ooit eens in een kroket, een dikke holle ader.
Daarna tig jaar geen kroket meer gehad.
Heerlie de peerlie.quote:
Die van die meet vorig jaar was ook smerig hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Net als die keer dat ik kibbeling had en er eentje tussenzat die helemaal snottig was.
Die was lekkerder dan dat stuk snot.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van die meet vorig jaar was ook smerig hoor.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was lekkerder dan dat stuk snot.
hou op met mequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Net als die keer dat ik kibbeling had en er eentje tussenzat die helemaal snottig was.
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Cherry wil dat we geen kroketten en kibbeling meer gaan eten.quote:
Vaak is dat simpelweg vissenkanker, kan op een rare manier zelfs geen kwaad.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was lekkerder dan dat stuk snot.
good luck with thatquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Cherry wil dat we geen kroketten en kibbeling meer gaan eten.
geen idee, maar het is niet alsof hij daarmee is begonnenquote:
wordt deze kaart ook onder de vlinders en rupsen verspreid, want hoe moeten zij anders weten waar ze wel en niet mogen leven?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:00 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Alle vlekken zijn beschermende vlinder gebieden schijnbaar (en die blauwe bolletjes dus bomen die ze gaan bestrijden).
Alle vlinders daarbuiten worden doodgemept. BLIJF IN JE GHETTOquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wordt deze kaart ook onder de vlinders en rupsen verspreid, want hoe moeten zij anders weten waar ze wel en niet mogen leven?
Schokbandje om.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wordt deze kaart ook onder de vlinders en rupsen verspreid, want hoe moeten zij anders weten waar ze wel en niet mogen leven?
Smutvoer?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dalek maar weer eens kijken wat de kantine voor smutvoer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |