SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik weet niet wat daar groeit, maar als ik in mei of juni een half uurtje bij die geitenboerderij zit, zit ik te janken van de hooikoortsquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest.
Maar ik heb vanmorgen wel een pilletje gepakt.
Vandaag al richting London?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat je iets aan je dag hebt.
Maar daar heb ik de avond toch al voor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat je iets aan je dag hebt.
Oh dan ben je wel laat je bed uitquote:
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om dan vervolgens om 1300 weer toe te zijn aan een middagslaapje
Ja kattenplaatje was ook laat dus sorry als je daar op had gewachtquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Gisteren was het laat. Ik merk dat vandaag weer gelijk.
Maar nu heb je de ochtend er ook nog bij. En dat helemaal gratis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar heb ik de avond toch al voor.
quote:
Ik keek ESF. Dus ik heb dat hele plaatje gisteren niet gezien. Vanavond kan ik wel op tijd naar bed, denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kattenplaatje was ook laat dus sorry als je daar op had gewacht
Kun je daarna gelijk op werk aanschuiven voor de lunch met zalmpjesquote:
nee das dan opquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je daarna gelijk op werk aanschuiven voor de lunch met zalmpjes
Zo'n prikje zetten is een minuutje werk, dan kun je daarna echt nog wel wat etenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das dan op
ik hoop dat ik nog tijd heb om te eten, begin om 1300
Hier is het al prima weer. Volle bak zon.quote:Op woensdag 8 mei 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is de bewolking vooral in de westelijke helft van het land behoorlijk hardnekkig; verder naar het oosten wisselen (stapel)wolken en opklaringen elkaar af. Lokaal valt een enkel buitje of een spat motregen, maar op veel plaatsen blijft het droog. Het wordt, bij een hooguit matige noordwestenwind, 14 tot 18 graden. Vanavond klaart het geleidelijk op, waarna komende nacht regionaal nevel of mist ontstaat bij minima tussen 5 en 8 graden. Donderdag lost de mist op en wordt het, bij afwisselend zon en wolken 15 tot 19 graden.
De citroenen zijn deze week wel in de bonus bij oma hequote:
Ik heb twee boterhammen met grillworst als ontbijtquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:dud0r
Niet echt een gezond en uitgebalanceerd ontbijt
beter dan uiensapquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De citroenen zijn deze week wel in de bonus bij oma he
Ik had ze allemaal al op mn nagels gesmeerd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grillworstquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb twee boterhammen met grillworst als ontbijt
De halve liter monster is aanvulling.
Ondertussen laatste spullen pakken voor vanavond
Werkt ook bij avocadoquote:
Met kaas?quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb twee boterhammen met grillworst als ontbijt
De halve liter monster is aanvulling.
Ondertussen laatste spullen pakken voor vanavond
met citroenen en kaneel kunnen we de wereld reddenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En appeltaarten maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met citroenen en kaneel kunnen we de wereld redden
Nee die vind ik niet zo lekkerquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Spuitend ding.
Vrouw die verwachtingsvol haar man aankijkt.
Tekst “Samen herinneringen ophalen bij Andernach geiser”
Goorlellen die Duitsers
Daar heb je ook appels voor nodigquote:
"Kijk schat dat kreeg je vroeger nog wel eens bij me voor elkaar"quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Spuitend ding.
Vrouw die verwachtingsvol haar man aankijkt.
Tekst “Samen herinneringen ophalen bij Andernach geiser”
Goorlellen die Duitsers
Ja precies!quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Kijk schat dat kreeg je vroeger nog wel eens bij me voor elkaar"
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar behouden ze dan hun smaak?
zo lang is het toch nog niet? de maand is net begonnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:27 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet het idee dat ze ook maar een stap dichter bij elkaar gekomen zijn de afgelopen 6 maanden
sinds de tweede kamer verkiezingen bedoel ik, dat was toch in november?quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo lang is het toch nog niet? de maand is net begonnen
Brr.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Het is bijna weer pennenlikkersweekend, de helft van misbaar Nederland gaat weer weekendjes in een hotelletje zitten, langs woonboulevards struinen of een bouwmarkt of tuincentrum plunderen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Het is bijna weer pennenlikkersweekend, de helft van misbaar Nederland gaat weer weekendjes in een hotelletje zitten, langs woonboulevards struinen of een bouwmarkt of tuincentrum plunderen.
doen we allemaal wel eensquote:
Ja maar was laat in novemberquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
sinds de tweede kamer verkiezingen bedoel ik, dat was toch in november?
@Lospedrosaquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
ohja, goed idee om parasols te shoppenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:35 schreef UitStraling het volgende:
Na het werk kun je toch weer meteen slapen straks?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij had ik langer kunnen slapen vandaag
ja maar das vanaaf laatquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na het werk kun je toch weer meteen slapen straks?
ik was mooi een paar minuten voor de wekker wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
nee maar ga voor die dengue prik zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Work hard, sleep hard.
Maar als je eerder bent krijg je toch wel een extra krezant?
ah fijn als je de wekker niet hoeft te horen hequote:Op woensdag 8 mei 2024 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was mooi een paar minuten voor de wekker wakker
valt mee, spotify is mn wekkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah fijn als je de wekker niet hoeft te horen he
Oh.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt weer taxi @:JJH in Zwolle strakkies.
Dan maar hopen dat Ierland dan niet net op dat moment langs komt.quote:
zal niet snel in mijn playlist voorkomen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Ierland dan niet net op dat moment langs komt.
ik ben vaak een uur of meer voor mn wekker al wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was mooi een paar minuten voor de wekker wakker
Nou ja ben allang blij dat hij niet opgeheven wordt. En ik kan zitten dus prima verder.quote:
Ben je al onderweg voor je pirk?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
je kan beter het zekere voor. het onzekere nemenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor in Rotterdam? Want ik ga binnenkort ook naar Rotterdam toe
nee is om 1030 pas in de stadquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je al onderweg voor je pirk?
Woah. Het internet weet dingen niet?quote:
mja misschien formuleer ik het niet goedquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Het internet weet dingen niet?
Wat stel jij voor moeilijke vragen aan het internet?
Zoek eens op, wie zijn de oorspronkelijke bewoners van Palestina?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien formuleer ik het niet goed
Makelaar eerst natuurlijk; anders kunnen ze geen spelletjes met bevriende makelaars spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
als je nou een bod doet op een woning via dat move account ziet de verkoper dat gelijk of moet de makelaar het eerst goedkeuren ?
hmmquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makelaar eerst natuurlijk; anders kunnen ze geen spelletjes met bevriende makelaars spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |