Mijn moeder vindt Europapa leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ze is denk ik een stiekeme echte ESF fan
Onze hele familie is fanquote:
Mijn moeder totaal niet. Mijn vader begint het wel steeds meer te waarderen.quote:
Leukquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens wat vinden jullie ervan dat de Big 5 nu optreed in de halve finale?
Mijn vader ook, de grootste songfestivalhater die er bestaat is helemaal weg van Europapaquote:
Je moeder is weg van die Finse man? Of vindt ze Ierland leuk?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn moeder totaal niet. Mijn vader begint het wel steeds meer te waarderen.
Ze vindt het allemaal niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je moeder is weg van die Finse man? Of vindt ze Ierland leuk?
Mijn vader houdt van bluesmuziek en bijna altijd eens met Johan Derksen. En zelfs hij vindt Joost leuk. Hij is wel de laatste van wie ik dat verwacht hadquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader ook, de grootste songfestivalhater die er bestaat is helemaal weg van Europapa
Aan de like te zien is @Luctor.et.Emergo er ook wel klaar voor om op zichzelf te gaan wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd om haar uit huis te trappen. Er zit niets anders op!
Gaan we hier posten of toch in Het Grote Songfestivalfeest topic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Mans Zelmerlow. Daar is hij dan. Weliswaar op NPO3
Laten we maar bij het songfestival topic doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan we hier posten of toch in Het Grote Songfestivalfeest topic?
Wat is er morgen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:48 schreef Yesse het volgende:
Wij moesten nog wat terugkijken: even tot hier, draadstaal en code van Coppensmorgen geen tijd voor dus maar even vandaag doen
Noem Real - Bayern maar niksquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar opgezet, aangezien er verder toch niks is.
Klopt. Twee halve finales Europa League en één in de Conference League. Dan ben je wel een avond ziet.quote:
Wat een vreemde titel voor een lied.quote:
Dat zeggen ze andersom over Baby Lasana - Europapa in de Champions League.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een vreemde titel voor een lied.
Deelnemers aan de champignonnen competitie zijn wel de laatste die daar iets van zouden moeten vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeggen ze andersom over Baby Lasana - Europapa in de Champions League.
Das war teuerquote:
Ik moest z’n naam even opzoeken maar toen herkende ik hem welquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
Ik ben vanavond bij een optreden van Bill Bailey geweest. Was prachtig
Leuk! De seksuele fantasie van Rachel Rileyquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
Ik ben vanavond bij een optreden van Bill Bailey geweest. Was prachtig
Ik ben wel klaar met die negativiteit daar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moest z’n naam even opzoeken maar toen herkende ik hem wel![]()
Ik ben wakker vanwege een wakkere mini, even wachten of hij nu rustig wordt dus ik heb even door het Joost Klein topic gescrolld maar jeetje wat een drama de hele tijdSpanningen lopen blijkbaar hoog op
Ik blijf liever in onze gezellige bubbel hierquote:Op donderdag 9 mei 2024 07:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met die negativiteit daar.
Valt toch wel mee? Vind het wel leuk dat er nu nieuwe mensen komen posten die verstand hebben van cameravoering enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moest z’n naam even opzoeken maar toen herkende ik hem wel![]()
Ik ben wakker vanwege een wakkere mini, even wachten of hij nu rustig wordt dus ik heb even door het Joost Klein topic gescrolld maar jeetje wat een drama de hele tijdSpanningen lopen blijkbaar hoog op
Niet gezien, maar dat verbaast me niks. Aran weet nog niet zo goed dat de wereld niet om hem draait.quote:Op donderdag 9 mei 2024 08:47 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iemand gisteren nog Boulevard gekeken. Ik kwam de kamer binnen en zag nog net Aran die volgens mij nogal verbolgen was. Joost wilde op weg naar de bus geen vragen beantwoorden en ging snel de bus in. Dus ja dat moet je bij Aran natuurlijk niet doen. Wat een drama maakt die man er toch van. Zullen wel weer zure berichtjes op komen.
Nou ik was van plan het hier vandaag héél ongezellig te makenquote:Op donderdag 9 mei 2024 07:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik blijf liever in onze gezellige bubbel hier
Ik leef in een wereld waarin ik eigenlijk niet weet wie Aran is. Ik zie de naam hier soms voorbij komen maar geen idee. En ik geloof dat ik best gelukkig ben in die wereldquote:Op donderdag 9 mei 2024 08:47 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Heeft iemand gisteren nog Boulevard gekeken. Ik kwam de kamer binnen en zag nog net Aran die volgens mij nogal verbolgen was. Joost wilde op weg naar de bus geen vragen beantwoorden en ging snel de bus in. Dus ja dat moet je bij Aran natuurlijk niet doen. Wat een drama maakt die man er toch van. Zullen wel weer zure berichtjes op komen.
Alweer?quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik was van plan het hier vandaag héél ongezellig te maken
Je moet doen waar je het best in bent, Straniquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van wel Billy, ik vrees van wel
Ik zal proberen jou deze keer een beetje te ontzien, maar het is aan te raden dat je gewoon met me meedoet als je buiten schot wilt blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2024 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je moet doen waar je het best in bent, Strani
Ik ben vandaag aan het werk, dus heb dat gevoel niet. Ik mocht mijn vrije dag omruilen met de vrijdag, dus ik kan morgen uitslapen en heb drie dagen op rij vrijquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:09 schreef Em31 het volgende:
Ik heb door Hemelvaart steeds het gevoel dat het zaterdag is en vanavond de finale al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |