Mijn moeder vindt Europapa leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ze is denk ik een stiekeme echte ESF fan
Onze hele familie is fanquote:
Mijn moeder totaal niet. Mijn vader begint het wel steeds meer te waarderen.quote:
Leukquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens wat vinden jullie ervan dat de Big 5 nu optreed in de halve finale?
Mijn vader ook, de grootste songfestivalhater die er bestaat is helemaal weg van Europapaquote:
Je moeder is weg van die Finse man? Of vindt ze Ierland leuk?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn moeder totaal niet. Mijn vader begint het wel steeds meer te waarderen.
Ze vindt het allemaal niks.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je moeder is weg van die Finse man? Of vindt ze Ierland leuk?
Mijn vader houdt van bluesmuziek en bijna altijd eens met Johan Derksen. En zelfs hij vindt Joost leuk. Hij is wel de laatste van wie ik dat verwacht hadquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vader ook, de grootste songfestivalhater die er bestaat is helemaal weg van Europapa
Aan de like te zien is @Luctor.et.Emergo er ook wel klaar voor om op zichzelf te gaan wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd om haar uit huis te trappen. Er zit niets anders op!
Gaan we hier posten of toch in Het Grote Songfestivalfeest topic?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:29 schreef NailQueen het volgende:
Mans Zelmerlow. Daar is hij dan. Weliswaar op NPO3
Laten we maar bij het songfestival topic doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan we hier posten of toch in Het Grote Songfestivalfeest topic?
Wat is er morgen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:48 schreef Yesse het volgende:
Wij moesten nog wat terugkijken: even tot hier, draadstaal en code van Coppensmorgen geen tijd voor dus maar even vandaag doen
Noem Real - Bayern maar niksquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook maar opgezet, aangezien er verder toch niks is.
Klopt. Twee halve finales Europa League en één in de Conference League. Dan ben je wel een avond ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |