Je kiest je exen wel uitquote:
Klassieke test om te weten of je pasta gaar isquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:42 schreef Strani het volgende:
Het is nog waar gebeurd ookWe hadden ruzie en zij was aan het koken en toen vloog opeens die pan (gelukkig niet meer heet hoor) op me af. Ik heb 'm grotendeels kunnen ontwijken dus we hadden toen spaghetti bolognese tegen de muur.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Klassieke test om te weten of je pasta gaar isAl doen ze dat meestal zonder saus
Das meer wat te voorbereiding van de avondvierdaagsequote:Op donderdag 9 mei 2024 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Om Vaticaanstad heen lopen kan ook niet lang duren
Daarom hebben wij @Fred_Bquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel Nederlanders die iets voor- of nabeschouwen
Daarom ben ik vandaag overdag weggeblevenquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik was van plan het hier vandaag héél ongezellig te maken
Goed verhaal Zorraquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik was van plan het hier vandaag héél ongezellig te maken
Aran Bade, Gerard Joling, Jan Smit, en wie nog meer?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk vanavond in gezelschap trouwens, dus ik ben hier niet zo actief.
Oh hoi, en doei.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk vanavond in gezelschap trouwens, dus ik ben hier niet zo actief.
Ja nou veel plezier samenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, heel veel plezier gewenst alvast.
Ik kijk elders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |