quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geen vertrouwen erin?quote:
Oh zo - ja eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind het niet zo'n hele leuke aflevering ofzo
Deze ziet er op z'n 30'ste ook net zo oud uit als dirkiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
Het is een beetje Dirk Kuyt voor de grote verbouwing.
Geert heeft hier al over gesproken. Als je hier niet bent geboren ben je geen Nederlandert.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je schaatsen? eet je veel drop en kaas? hoeveel windmolens zijn er in nl
moet zijn vrouw ook wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geert heeft hier al over gesproken. Als je hier niet bent geboren ben je geen Nederlandert.
Mooi, ik vroeg me al af of ik iets aan het missen wasquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind het niet zo'n hele leuke aflevering ofzo
misschien wordt hij wel een bekende Nederlander en zie je hem straks overal!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben blij als dit voorbij is en ik Joost Klein nooit meer hoef te zien.
quote:
Het is zeg maar leuk en gezellig enzo maar vervolgens nietsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe is het met je dates?
Heb je je al opgegeven voor FD?
Een beetje zoals de meeste FD dates dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is zeg maar leuk en gezellig enzo maar vervolgens niets
Misschien moet ik het eens in een andere setting proberenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje zoals de meeste FD dates dus
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens in een andere setting proberen
dat ze maar flinke klappen uitdelenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Jawel maar zat ff op Twitter naar politie vs queers for Palestine te kijken.
Ja als iemand op een date over scrummasters en dat soort dingen begint ga ik weg. 40 uur per week is wel genoeg.quote:
ik vond hem juist wel wat surfdude achtige uitstraling had.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Irritante gelukzalige glimlach, alsof hij bij Scientology zit oid.
Mmm, ja, kan ook.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vond hem juist wel wat surfdude achtige uitstraling had.
allemaal jonge mensen vandaag?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:38 schreef NoCigar het volgende:
De meeste mensen op die leeftijd zijn daar gewoon niet mee bezig, vandaar ook niet bang.
Ik heb een haat/liefde verhouding met dit type vrouw.quote:
Ze vindt haar pittige dochter pittigquote:Op maandag 13 mei 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een haat/liefde verhouding met dit type vrouw.
Daarom kan ik er beter geen relatie mee beginnen.
Ja wel mooi lijstje stereotypen die je kunt afvinken.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:41 schreef Joop_W het volgende:
Gezien als lustobject, maar niet alle vaste zoekers zullen een bonus kind ambiëren.
Ze noemde al “foute jongens”. Het jongens noemen zegt ook al wat trouwens.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wel mooi lijstje stereotypen die je kunt afvinken.
Straks doet ze nog een uitspraak als "ik val altijd op foute mannen" of iets in die richting.
Oh ik hoorde alleen "een kleurtje" maarja dat is ook al bijna hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze noemde al “foute jongens”. Het jongens noemen zegt ook al wat trouwens.
Vind jij deze blondine ook wat voor moderator onlogisch?quote:Op maandag 13 mei 2024 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh oke, was verdwaald door alle Joost topics.
Niet klein compact genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind jij deze blondine ook wat voor moderator onlogisch?
Ik heb geen idee. Maar ik dacht eerst dat die brunette apart was maar die blondine gaat er vol overheen.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wat vroeg ze, ik verstond "heb je een gleufje?"
Mokkakindjequote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
“Tintje, krijgen we mooie kindjes.”
Mag je als witte niet zeggen.
Dat is de act.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Hij ziet er prima 36 uit toch, beetje grijze baard, kaal. Wat dacht zij dan?
Ze heeft zelf al kleur maar wil geen kaaskop voor een minder gekleurd kindje.quote:
Almerequote:Op maandag 13 mei 2024 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is de act.
"Oww, echt?"
"Hoe oud denk je"
"Iemand nodig die tegengas geeft"
"Temprament"
Stukje tokkie.
Gewoon een slechte actrice dus, check!quote:Op maandag 13 mei 2024 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat is de act.
"Oww, echt?"
"Hoe oud denk je"
"Iemand nodig die tegengas geeft"
"Temprament"
Stukje tokkie.
Klein compact fitness 1.70mquote:
Sorry ik verwarm het bad wat bijquote:
Overcompensatie voor de 1.70quote:Op maandag 13 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Brede schouders trainen maar de bovenkant is nog steeds XS
Welk accent noteren we bij jou?quote:
Nou zegquote:
Ik vrees een stukje Utregquote:
Blondine werd er niet nat van.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Alles verder top, maar ja, die afstand he.
Trap er niet in! Komt er zeker weer zo’n gemene troela.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
ik val ook op meiden, ik ga me weer opgeven
Zit er dan ook zo’n XL kaak onder?quote:
Nee, ik geniet van mn rustquote:
Nee, puur ter compensatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit er dan ook zo’n XL kaak onder?
God wat een hoeveelheid haar.
Neequote:Op maandag 13 mei 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit er dan ook zo’n XL kaak onder?
God wat een hoeveelheid haar.
Ik las vandaag nog iets over een of andere reiki sekte. Zou dit niet vertrouwen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Tarotkaarten
Spiruwaliteit
Holistisch therapeut
Stukje tantra knuffelenquote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Tarotkaarten
Spiruwaliteit
Holistisch therapeut
Manic Monday matchquote:
Tijdensquote:
Het is dat wij geen vreemden zijn, anders had ik met alle liefde wat opgelegd voor je.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook zeer graag een tarot sessie van een vreemde
Bleek toch niet zo boeiend als Forst Dates. Ik snap het volledig.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt had even wat andere dingen te doen / interesses
Dit klinkt zeer erotiserendquote:Op maandag 13 mei 2024 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is dat wij geen vreemden zijn, anders had ik met alle liefde wat opgelegd voor je.
De laag plamuur is ook opvallend.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan bij deze wimpers ook alleen maar blijven kijken naar die wimpers
Ik naar die gigantische lippen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind zulke opplak wimpers niet mooiquote:Op maandag 13 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ze valt ook op voetballers.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Trap er niet in! Komt er zeker weer zo’n gemene troela.
Oh dat was me niet opgevallen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik naar die gigantische lippen.
Wel zielig verhaaltje.
Die zie ik ook niet. Misschien is het mijn tv.quote:
Nee ik ook niet. Maar ik blijf kijken.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind zulke opplak wimpers niet mooi
Om met Leo Beenhakker te spreken: "Haben Sie einem Stunde?"quote:Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Oh welke voetballer laat zn vrouw en kind in de steek?
Die kale bollequote:Op maandag 13 mei 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Oh welke voetballer laat zn vrouw en kind in de steek?
ohw gelukkig maarquote:
Ho stop. Gezien de leeftijd van haar kinderen ging ik uit van minimaal 50. Valt mee eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:06 schreef Bugno3 het volgende:
Zij ziet er wel goed uit voor haar leeftijd.
Wasbordjes zitten in de gym.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Mij zouden ze ook wel aan deze Mexicaanse hoed met baard en BOS koppelen
Omdat ik graag buiten ben
Zou het te moeilijk zijn om te trimmen?quote:
Je hebt wel een heel lang opzetstukje nodig.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het te moeilijk zijn om te trimmen?
Zoals in die ene Evan Almighty film dat het groeit als je wegkijkt van de spiegel
Die sporten uit ijdelheid. Zijn niet leuk.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel lang opzetstukje nodig.
En een hangend oog.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje een scherp gezicht ofzo, weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Meisje uit Slag om de Scheldequote:
Verbergen van kaalheid.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel wat ik ervan zou vinden als mn date een hoed op zou houden.
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:
Een gast in 90 day Fiance heeft altijd een pet op. Zelfs tijdens de sex en als die gaat slapenquote:Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarom niet?quote:
Dat moet toch gaan stinken op een bepaald moment?quote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een gast in 90 day Fiance heeft altijd een pet op. Zelfs tijdens de sex en als die gaat slapen
[ afbeelding ]
Luie Amsterdammerquote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik geef 't op.
[..]
Kun je niet gewoon vergelijkingen met bekende mensen maken?
Confrontatie met mijn kaalheid.quote:
*telegraafmodus:quote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
ga eerst maar eens een carriere, geld enzo een huis? armoedzaaiers met een kinderwens
Zijn ze ook groter dan gemiddeld? Ik dacht alleen HARIG.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Confrontatie met mijn kaalheid.
Nee, te grote verschijning.
*hardwerkende Nederlanderquote:Op maandag 13 mei 2024 20:14 schreef Joop_W het volgende:
[..]
*telegraafmodus:
En de belastingbetaler maar dokken!
Dat vind ik raar. Afknapper ook wel.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een gast in 90 day Fiance heeft altijd een pet op. Zelfs tijdens de sex en als die gaat slapen
[ afbeelding ]
Boh. Dan stap ik meteen op.quote:
Nee is puur dat haar.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze ook groter dan gemiddeld? Ik dacht alleen HARIG.
Erg mooi, maar ik ben te allergisch.
In huis niet zo frisquote:
Ze heeft zelf onderzoek gedaan en zie het nu, nadat ze het doorheeft.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Zij lijkt me het type die geen coronavaccin heeft gehaald. Dit bedoel ik positief.
Puntige knieën?quote:
Het zal je gezegd worden. Hopelijk zit ze niet op Fok! @Wiccaquote:
Ik volg de GEZELLIGHEIDquote:
Zendtijd voor politieke partijen?quote:
'Je hebt een goed lijf' (ik ben vroeg kaal).quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben een leider
Ik ben een hele leuke jongen
bon vivant
Hele avond appelsientje met wat lekkers, bohhhquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Student geneeskunde
Stukje snoepen uit de medicijnkast
Je bent de tweede (appel)@Sapstengelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hele avond appelsientje met wat lekkers, bohhh
Tenenkrommendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Deze jongen heeft een cursus "Hoe doe je charmant" gevolgd, maar heeft denk ik geen certificaat gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |