quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geen vertrouwen erin?quote:
Oh zo - ja eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind het niet zo'n hele leuke aflevering ofzo
Deze ziet er op z'n 30'ste ook net zo oud uit als dirkiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
Het is een beetje Dirk Kuyt voor de grote verbouwing.
Geert heeft hier al over gesproken. Als je hier niet bent geboren ben je geen Nederlandert.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kan je schaatsen? eet je veel drop en kaas? hoeveel windmolens zijn er in nl
moet zijn vrouw ook wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geert heeft hier al over gesproken. Als je hier niet bent geboren ben je geen Nederlandert.
Mooi, ik vroeg me al af of ik iets aan het missen wasquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind het niet zo'n hele leuke aflevering ofzo
misschien wordt hij wel een bekende Nederlander en zie je hem straks overal!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben blij als dit voorbij is en ik Joost Klein nooit meer hoef te zien.
quote:
Het is zeg maar leuk en gezellig enzo maar vervolgens nietsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe is het met je dates?
Heb je je al opgegeven voor FD?
Een beetje zoals de meeste FD dates dusquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is zeg maar leuk en gezellig enzo maar vervolgens niets
Misschien moet ik het eens in een andere setting proberenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje zoals de meeste FD dates dus
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens in een andere setting proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |