Hansie Hansie volgend jaar sturen met Heppie Luisquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een hoog De Kraaien gehalte.
Het Amerikaanse ESF was al zo'n unaniem belachelijk groot succes.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind dat we er een WORLDsongfestival moeten organiseren Met Canada, VS en ,£Argentinië ofzo die mee doen
Met dr Imac en Starbucks koffie.quote:
Mijn verwachtingen liggen vrij laag, dus het kan alleen maar meevallen.quote:
Slim Fred! Jan is ook moeilijk te overtreffen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen liggen vrij laag, dus het kan alleen maar meevallen.
Slechter dan Jan zal het vast niet zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen liggen vrij laag, dus het kan alleen maar meevallen.
Ja, het is niet makkelijk om een legende op te volgen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Slim Fred! Jan is ook moeilijk te overtreffen.
Dan snap ik wel dat die de halve finale niet kan kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Joost bij de belg. Hij zingt Gimme Gimme Gimme
Als er opeens maar zeven door zouden gaan, zou dat wel heel bijzonder zijn ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Gaan de eerste 7 vanavond naar de finale? Dat zou wel een spectaculair unicum zijn.
Welkom!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Aadrianus het volgende:
Ik kom maar even hier. Ik hou nu al het tempo niet bij in het eerste halve finale topic.
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er opeens maar zeven door zouden gaan, zou dat wel heel bijzonder zijn ja.
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat meer dan de helft van de finalisten uit de eerste helft van de semi komen, toch? Of misschien een enkele keer 6 van de 10, maar 7 zou wel heel uniek zijn!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Gaan de eerste 7 vanavond naar de finale? Dat zou wel een spectaculair unicum zijn.
Servië is denk ik de onzekere factor. Dat kan prima een Moldavië worden. Of in een heel gekke bui Australië.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog nooit gebeurd dat meer dan de helft van de finalisten uit de eerste helft van de semi komen, toch? Of misschien een enkele keer 6 van de 10, maar 7 zou wel heel uniek zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |