Het is een drama daarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:15 schreef DaniqueV het volgende:
Ivan Mauloed deelt al tijden op zijn instagram alleen nog maar hele heftige filmpjes. Gazastrook en kinderen.
Pfff kan dat niet aanzien.
![]()
Ja zeg dat wel, hoop dat het goed gaat met hem.quote:
Weer haar billen, hij is er dol op, na bitcoins welteverstaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:57 schreef pullup het volgende:
Op vakantie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, weet ik ook nog. De foto's zagen er toen uit alsof het werd opgenomen in de hal van de alleskunner. Maar ik volg dat niet, dus misschien is het al geweest?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
Ik zit mij net te bedenken. echt vele maanden geleden, misschien alwel een jaar of zo, tijd gaat toch al zo hard? had Batsie een bericht waarin ze aankondigde dat er een leuk programma waar ze aan mee deed eraan kwam. Ze zoo moeilijk vond om haar mond er nog over dicht te houden. Zo ver ik weet is dat nooit meer voorbijgekomen? Volgens dat bericht was dat ook iets met Tatum Dagelet?
Alleen als haar huidige relatie stopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie haar er voor aan nog wel eens op te duiken in De Bondgenoten.
Hoeft niet natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen als haar huidige relatie stopt.
Deze is heel leuk ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wordt altijd zo vrolijk van dat gekke dier 🥰
Ook RTL Boulevard bericht over deze liefdesvakantie.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:56 schreef spapaars het volgende:
Alice en Tom uit Big Brother samen op reis naar Italië
https://lovereality.nl/al(...)op-reis-naar-italie/
Zou ze kunnen hebben bedoeld met dit, dat ze in een programma zit?quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bats komt in shownieuws, we gaan het volgen
Dacht ik wel aan jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ze kunnen hebben bedoeld met dit, dat ze in een programma zit?
dat gaat niet goed!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:05 schreef pullup het volgende:
Veel zuupende Bats, ook nog een kleins stukje van haar vent
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb er nog een paar overgeslagenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar overgeslagenDe trend was duidelijk
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:30 schreef DaniqueV het volgende:
Zie net reclame voorbij komen, Senna komt morgen in steenrijk straatarm
https://www.kijk.nl/programmas/steenrijk-straatarm/dCVBUQN62lh
Teveel in de Here daarvoor vandaagquote:Op zondag 9 juni 2024 22:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gruella, niks te klagen over haar kinderen dit keer?
Ja, ik zeg maar niks meer....................quote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Teveel in de Here daarvoor vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dat Jeffrey op die vierde foto?quote:Op zondag 9 juni 2024 18:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk hetquote:
dan heeft hij zich lekker ingelikt bij de Utopia bendequote:Op maandag 10 juni 2024 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk hetZie deze nu na terug kijken
[ afbeelding ]]
Waar zat die in ook al weer, BB of Jaar van je leven?
Wat een treurnisquote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Teveel in de Here daarvoor vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou breekt mijn denkbeeldige klompquote:
Ik heb mijn twijfelsquote:Op maandag 10 juni 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou breekt mijn denkbeeldige klomp![]()
Jessie vegan?![]()
![]()
Wel netjes
Ik geloof er ook helemaal niets vanquote:Op maandag 10 juni 2024 14:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels![]()
![]()
Dit was vorige week![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij loopt ie te trollen of zo
brenda is moeder geworden?quote:Op zondag 9 juni 2024 23:19 schreef pullup het volgende:
Manon was er ook bij @:mario390
[ afbeelding ]
Zwanger en ze krijgt een meisjequote:
Het blijven prooidieren?quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gekke is, koeien, kamelen en dromedarissen leven van nature niet in een bos, het zijn savanne of woestijndieren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
prooidieren zijn dieren die voor andere dieren als voedsel dienen.
Het was ook alleen een uitleg over het woord "prooidieren"quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gekke is, koeien, kamelen en dromedarissen leven van nature niet in een bos, het zijn savanne of woestijndieren.
Dat weet ik, maar al die dieren leven van nature niet in een bos.quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was ook alleen een uitleg over het woord "prooidieren"
Leukquote:Op maandag 17 juni 2024 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het zoekt elkaar allemaal wel op na hun RLS avonturen he?
Heb er niet veel van gezien dit jaar maar dat was toch wel de smaakmaakster geloof ikquote:
Daar zijn -zoals vaker- de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er niet veel van gezien dit jaar maar dat was toch wel de smaakmaakster geloof ik
quote:
Nog effe danquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terug?
18 juli gaat ze weer aan het werk.
knettergek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:26 schreef pullup het volgende:
Man3![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kijk hier met stomme verbazing naarquote:
Yupquote:
Nooit geweten dat hij aan de coke verslaafd wasquote:
Wat een pech zeg, dat arme kleine ding. Maar corona...hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Lees net op instagram dat de kleine van Mexx en Martin in het ziekehuis ligt met een nierbekontsteking en ze heeft ook nog corona, zielig zo klein hummeltje
Dotteke op kraambezoek geweest?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een pech zeg, dat arme kleine ding. Maar corona...hoe krijgen ze het voor elkaar.
Je hebt het voor je het weet. Heb het ook net gehad.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een pech zeg, dat arme kleine ding. Maar corona...hoe krijgen ze het voor elkaar.
Nee. Niet heb haar niet besmet ?quote:
Durf nog amper je berichten te lezen, bang om besmet te rakenquote:Op maandag 24 juni 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het voor je het weet. Heb het ook net gehad.
[..]
Nee. Niet heb haar niet besmet ?
Daarom post ik ook niet zoveelquote:Op maandag 24 juni 2024 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Durf nog amper je berichten te lezen, bang om besmet te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |