abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213478012
BELGIË

Mustii voor België.
-Wat moest die?
Dat weet ik niet, dat is zijn naam.
-Hij mot just niks

Bwah Gertje, ik denk zo stil in mijn hoofd hè, dat Roestie het Pleurovisie Dronkfestival gaat winnen!

Dit liedje gaat over het aanwakkeren van ons innerlijke vuur voordat de tijd daarvoor op is.
-Niet echt handig om dat meteen na “Firefighter” van Georgië te zetten dan. Die zangeres staat gelijk met zo’n poederblusser op het podium om het Belgische vuur te blussen. Dan is het een chaos in de studio!
Daarmee is het een troostrijk en verbindend lied, met een urgent thema, zeker in deze roerige tijd.
-Jij hebt even aan Cornald gevraagd wat je moest zeggen over dit suffe zeiklied, hè? Nou ik ben blij dat we daarna lekker troostrijk kunnen gaan hakken met Joost.

Waarom trekt die gozer de hele tijd bekken alsof die zit te poepen en het lukt niet?
-Poepen in België is iets anders hè.
Dat is ook vervelend als het niet lukt, maar dan hoef je er toch niet zo’n Frank de Boer-kop bij te trekken? Daar wordt zijn partner ook niet geil van.

In Reet, Kontich, Aartselaar, Sint Job in ’t Goor, Wortel, Jezus-Eik, Kuttekoven, Dikkebus, Knokke, Erps-Kwerps, Grote Homo, Zottegem, Gooik, Ranst, Zussen, Houthalen en Jeuk zetten ze de TV nu even wat harder!

Maar België gaat ongetwijfeld wel scoren. Dit is een geweldig liedje. Veel beter dan wat al die rare landen in Oost-Europa weer aan poppenkast aan ons voorschotelen. Ik stel voor dat wij gewoon onze 12 aan België geven, want dat doen hunnie daar ook allemaal.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213478016
NEDERLAND

Ze hebben de beste tot het laatste bewaard. Heel Europa mag eindelijk uit zijn dak.

Ja, ik heb al een hoop vreemde vogels gezien. Maar onze blauwe vogel is de echte waar het om gaat.

Joost gaat dit natuurlijk gewoon winnen en dat hele Songfestival naar Friesland brengen. Volgend jaar in een vol Thialf, met Kleintje Pils erbij, dat wordt een ongelofelijk feest!

We krijgen sowieso wel 12 punten van onze buren uit België toch?
-Dan maar hopen dat Buren niet vervalt.

Ja, het zou toch schandalig zijn als Nederland dit niet zou winnen. Ik hoor er echt niets tussen wat maar in de buurt komt. En de hele zaal gaat daar uit zijn dak.

Zet hem op Joost! Maak ons trots!
pi_213478020
Veel kijkplezier weer vanavond! :)
  Moderator donderdag 9 mei 2024 @ 15:41:23 #29
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213480325
Ohh Fred, WAANZINNIG weer _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_213480585
Heel hard gelachen, dank! 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')