abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213446776
Politie roept op om weg te blijven van pro-Palestijns protest bij Universiteit van Amsterdam

quote:
AMSTERDAM - De politie Amsterdam roept studenten op de bezetting van het Roeterseiland op de campus van de Universiteit van Amsterdam te beëindigen. De dienst stelt ook vast dat, nadat er maandagavond al de nodige onrust ontstond, de locatie ’een aanzuigende werking heeft’. „Wij roepen iedereen op om weg te blijven van Roeterseiland.” Daarna wordt mogelijk overgegaan tot ontruiming.

In het centrum van Amsterdam is nabij de Roeterseilandcampus onrust ontstaan na het opzetten van een tentenkamp voor de Palestijnse zaak. Zo’n tweehonderd studenten hebben op de campus op het terrein van de Universiteit van Amsterdam (UvA) maandag een eigen actieplek ingericht. Ze eisen dat de Amsterdamse universiteiten banden verbreken met Israël. ’s Avonds escaleerde de situatie, zo is te zien op beelden op sociale media.

Israëlische vlag in brand gestoken
Bij schermutselingen tussen pro-Palestijnse betogers en mensen die uit tegenprotest een Israëlische vlag lieten zien, zijn de nodige klappen uitgedeeld. Een Israëlische vlag is afgepakt en in brand gestoken, is te zien in een filmpje. Er zijn vechtpartijen uitgebroken en er wordt met vuurwerkfakkels geschermd en gegooid

Man met hoofdwond afgevoerd
Op X gaan ook video’s rond waarin is te zien hoe pro-Palestijnse betogers anderen belagen met stokken. Een jonge man die aan het filmen was op de Nieuwe Prinsengracht werd aangevallen en is volgens AT5 met een hoofdwond afgevoerd. Ook zijn er eerder op de avond fakkels afgestoken, waarbij paniek en geworstel ontstond. Door het vuurwerk ontstonden ook wat brandjes.

Burgemeester Femke Halsema kwam poolshoogte nemen bij de universiteit, zo is te zien op beelden. Ze is volgens fotografen in gesprek gegaan met een aantal demonstranten.

Vertegenwoordigers uit de Joodse gemeenschap wijzen er maandag op dat het tevens Jom Hashoa is, de herdenkingsdag van de Holocaust, en dat daar honderden meters verderop in de Hollandse Schouwburg ’s avonds een bijeenkomst voor was. Het Nieuw Israëlietisch Weekblad acht daarom ’de timing en de locatie van het kamp’ ongepast en ’anti-Joods’. Hoofdredacteur Esther Voet deelde maandagavond beelden van de onrust bij de Amsterdamse universiteit. Zij meldt op X dat ’Joodse jongeren een tegengeluid wilden laten horen’.

Eisen activistische studenten
Eerder maandagmiddag schalde „Viva viva intifada” over de campus. Studenten met felgekleurde hesjes waren aanspreekpunt voor studenten die mee willen doen, of journalisten. Met De Telegraaf wordt echter niet gepraat, kwam een van de weinige wel Nederlands sprekende activisten vertellen nadat zij even hebben overlegd. Een videoploeg van De Telegraaf werd later weggepest, het werken hen onmogelijk gemaakt.

Op foldertjes die werden uitgedeeld, staan de eisen van de activistische studenten. Zij willen dat de Uva, Vrije Universiteit (VU) en het Amsterdam University College (AUC) onthullen welke banden zij hebben met Israëlische onderwijsinstellingen en bedrijven. Daarna moeten al die banden verbroken worden. Ze roepen studenten én docenten op zich aan te sluiten, en bijvoorbeeld hun lessen in het tentenkamp te houden. Daarnaast vragen de studenten om donaties in de vorm van geld, voedsel of kampeerspullen.

Verenigde staten
Het idee van een pro-Palestijns tentenkamp lijkt overgewaaid te zijn uit de Verenigde Staten. In de afgelopen week zijn er veel protesten geweest op Amerikaanse universiteiten, sommige liepen zodanig uit de hand dat de politie betrokken raakte. Op de Universiteit van Virginia zijn dit weekend zeker 25 studenten gearresteerd. In totaal zijn, verspreid door het hele land, zo’n 2000 studenten in de boeien geslagen.

Momenteel wordt er ook geprotesteerd op de Universiteit van Gent. Verschillende protesten op universiteiten in Europa zijn de afgelopen week ontmanteld door de politie.

Israël hekelt de demonstraties op de universiteiten. President Isaac Herzog stelde donderdag dat prominente academische instellingen worden „besmet met haat en antisemitisme.” Ook sprak hij zijn steun uit voor de Joodse studenten.
twitter

twitter

twitter

quote:
Op maandag 6 mei 2024 22:48 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Verdient wel een eigen topic.
twitter

twitter

[ Bericht 32% gewijzigd door Tekaschi op 06-05-2024 23:09:28 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213446800
Tsja, wij hebben hiervoor gekozen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213446802
twitter

twitter

Hoop dat ze hartstikke kapot geslagen worden door de politie.
pi_213446807
+ 10 zetels voor Geert.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213446817
Natuurlijk denkt Amsterdam weer, oh wat woke Amerikaanse onzin. Dat moeten wij ook doen!
  maandag 6 mei 2024 @ 22:56:50 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213446825
Deporteren bitte
Je bent een waardeloze agent.
pi_213446832
twitter

twitter

twitter

Docent Engels.

[ Bericht 24% gewijzigd door Tekaschi op 06-05-2024 23:04:10 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213446844
Het vertrouwen in de Politie heb ik inmiddels helemaal verloren. En het betreft hier shithole Amsterdam. Laat lekker lopen joh.
U MAD?
pi_213446857
Effectieve pallywood propaganda is effectief.

Iraanse inmenging zelfs:
https://twitter.com/Sumaya_raisi
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_213446874
twitter
pi_213446884
twitter

twitter
pi_213446890
Ik haat Israël.
Ik haat Hamas.
Ik haat 't dat mijn popcorn op is.
pi_213446897
twitter
pi_213446898
quote:
Totale kansloze debielen. Echt, elk woord voor dit tuig is er 1 teveel...
pi_213446903
Ik zou als ik de politie was gewoon zorgen dat ze vannacht wakker blijven, en morgenochtend met een vers peloton de boel daar schoonvegen. Met veel gepast geweld uiteraard.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:09:02 #16
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_213446906
Nou ja zeg, wat onverwacht dat dit niet vreedzaam gebeurt!
pi_213446910
Hatelijke eikels die geen fuck om het leed van Palestijnen geven en willen rellen.

Allah akbar, houten planken onder de jas. Gekken.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:09:55 #18
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213446913
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Natuurlijk denkt Amsterdam weer, oh wat woke Amerikaanse onzin. Dat moeten wij ook doen!
Dat denkt 'Amsterdam' niet, wel een paar import studenten die menen hier hun gelijk te moeten halen…
  maandag 6 mei 2024 @ 23:11:42 #19
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213446922
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 22:57 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

Docent Engels.
Deze mevrouw heeft haar prioriteiten niet op orde. Wat een dramaqueen.

Gewoon normaal doen mensen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213446925
twitter

Persvrijheid ook niet heilig bij dat volk.

twitter
pi_213446933
De fakkel kwam van rechts
twitter
pi_213446934
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:09 schreef havanagila het volgende:
Hatelijke eikels die geen fuck om het leed van Palestijnen geven en willen rellen.

Allah akbar, houten planken onder de jas. Gekken.
Opkomen voor een volk dat kotst op hun, echt wat een sneu zooitje bij elkaar...

En really? Dit zijn studenten van UvA? Daar worden toekomstige intellectuelen gekweekt?

:')!!!!
pi_213446941
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:13 schreef moby_jones het volgende:
[ x ]
Ah, en jij bent er om het op te nemen voor de Hamas-groupies.

Ongelooflijk.
pi_213446953
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah, en jij bent er om het op te nemen voor de Hamas-groupies.

Ongelooflijk.
Ben je voor gewelddadige (tegen-)demonstraties?
  maandag 6 mei 2024 @ 23:17:03 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213446963
quote:
[ x ]
Ik zie op deze beelden pro-Palestijnen fakkels ontsteken, er mee lopen en er mee gooien… 🤔
pi_213446971
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:12 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Persvrijheid ook niet heilig bij dat volk.

[ x ]

Is er nou niemand die de vraag stelt;
Waar blijven de massale demonstraties tegen het geweld van minderheden in Jemen, Nigeria, Sudan, China etc...?

Oh wacht, geen Joden bij betrokken ofcourse....
No Jews, no news...
:')
pi_213446976
quote:
[ x ]
theedoek jugend is uit op escalatie, dit is de tijd van hun lven.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_213446982
twitter
pi_213446983
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:18 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Is er nou niemand die de vraag stelt;
Waar blijven de massale demonstraties tegen het geweld van minderheden in Jemen, Nigeria, Sudan, China etc...?

Oh wacht, geen Joden bij betrokken ofcourse....
No Jews, no news...
Hoeveel vliegtuigonderdelen levert Rutte aan de houthis en china
pi_213446991
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:19 schreef moby_jones het volgende:

[..]
hoeveel is een chinees
pi_213446996
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]

En really? Dit zijn studenten van UvA? Daar worden toekomstige intellectuelen gekweekt?

Niet alleen dat, de docenten van de Universiteit van Amsterdam hebben een haag gevormd met elkaar om de demonstranten te beschermen als de ME ingrijpt. Dat tuig is net zo erg en voor een belangrijk deel de reden dat die hele UvA zo enorm verrot is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213447003
Gewoon ook nog niks op de NOS.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:22:44 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213447011
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Niet alleen dat, de docenten van de Universiteit van Amsterdam hebben een haag gevormd met elkaar om de demonstranten te beschermen als de ME ingrijpt. Dat tuig is net zo erg en voor een belangrijk deel de reden dat die hele UvA zo enorm verrot is.
Die leraren dan maar als eerste de gracht in…
pi_213447028
Wie zou deze rellen financieren.. Iran, Rusland of allebei?
pi_213447029
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:19 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Oh, daarom demonstreren ze dus?

Dus al die andere conflicten zijn pas interessant als NL erbij betrokken is? Nu mogen die minderheden in die landen in de stront zakken?

Dat bedoel je?
  maandag 6 mei 2024 @ 23:25:28 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213447030
import third world become third world
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213447031
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij dan? Want ik volg dit al de hele dag, en jij bent de eerste die ik er over hoor. Bronnen graag.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:26:17 #38
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213447037
Benieuwd wanneer het 77 Maagdenhuis wordt bezet. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213447038
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:25 schreef oblo het volgende:
Wie zou deze rellen financieren.. Iran, Rusland of allebei?
twitter
pi_213447048
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:25 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh, daarom demonstreren ze dus?

Dus al die andere conflicten zijn pas interessant als NL erbij betrokken is? Nu mogen die minderheden in die landen in de stront zakken?

Dat bedoel je?
Niemand die jou tegenhoudt om op de dam te gaan staan voor deze kwesties waar je duidelijk zeer om geeft
pi_213447050
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:26 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[ x ]
Dat verbaast me ook niks, zie dit draadje

twitter

twitter
  maandag 6 mei 2024 @ 23:29:02 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213447054
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:13 schreef Toine51 het volgende:

[..]

twitter
pi_213447055
twitter

Lientje zit erop. Over de stickertjes "nos is nepnieuws" was flinke hysterie, dit gaat toch wel een stap verder.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:29:18 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213447056
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:25 schreef FvanS het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij dan? Want ik volg dit al de hele dag, en jij bent de eerste die ik er over hoor. Bronnen graag.
quote:
Wie zijn er aanwezig bij de protesten op de UvA?

Behalve studenten, zijn er ook tientallen docenten aanwezig bij het protest. Zij steunen de demonstratie en zijn er om een eventueel schild te vormen voor als de politie ingrijpt, zegt hoofddocent en politiek antropoloog Martijn Dekker.
https://www.parool.nl/ams(...)terseiland~b821327c/
pi_213447060
Dus de linkse nog naïeve studenten die pro Palestina zijn, worden verstoord door moslims met Palestina vlaggen?

Snap het ff niet meer.
pi_213447062
Amsterdam :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 6 mei 2024 @ 23:30:19 #47
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213447065
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
Amsterdam :')
daar wonen alleen maar idioten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213447068
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:26 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[ x ]
verrassend. Een goede journalist kan vast wel een link ontdekken met een vreemde mogendheid
  maandag 6 mei 2024 @ 23:31:01 #50
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213447069
Wel makkelijk voor de AIVD.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213447092
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:25 schreef FvanS het volgende:

[..]
Dan doe je niet bepaald veel moeite om informatie daarover te vergaren:

quote:
Wie zijn er aanwezig bij de protesten op de UvA?
Behalve studenten, zijn er ook tientallen docenten aanwezig bij het protest. Zij steunen de demonstratie en zijn er om een eventueel schild te vormen voor als de politie ingrijpt, zegt hoofddocent en politiek antropoloog Martijn Dekker.
https://www.parool.nl/ams(...)terseiland~b821327c/
edit: wat die user boven mij dus al zegt.
pi_213447093
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:30 schreef oblo het volgende:

[..]
verrassend. Een goede journalist kan vast wel een link ontdekken met een vreemde mogendheid
quote:
"Het rapport - Networks of Hate - onthulde dat de Qatarese SWF-stichting fondsen heeft overgemaakt aan verschillende instellingen en organisaties in de VS en Europa, waaronder topuniversiteiten, in totaal tussen de $ 500 miljard en een biljoen US dollar."
en ongekende golf van antisemitisme is toegenomen in de Verenigde Staten, waaronder gewelddadige protesten, tentenkampen, intimidatie van Joodse en Israëlische studenten en agressieve anti-Israëlische en anti-Joodse boodschappen.

Degenen die de geheime activiteiten van Qatar in de VS en de enorme financiële instroom ervan in de gaten hielden, zagen het als een natuurlijke voortzetting van het promoten van extremistische agenda's onder het mom van het ondersteunen van wetenschap en studenten.

"Qatar had ideologische doelen, voornamelijk om de ideologie van de Moslimbroederschap te promoten", verklaarde Dr. Charles Asher Small, CEO van het Institute for the Study of Global Antisemitism (ISGAP), en vice-voorzitter van de organisatie David Harris, in een rapport van de New York Post."

https://www.jpost.com/diaspora/antisemitism/article-799186

pi_213447099
Als een zombie in stonecoal English simplistische slogans herhalen. Weer een lekker dagje opgekomen voor de goede zaak hoor.
pi_213447107
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan doe je niet bepaald veel moeite om informatie daarover te vergaren:
[..]
edit: wat die user boven mij dus al zegt.
En waar ik dus ook allang op had gereageerd.
pi_213447142
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:28 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Niemand die jou tegenhoudt om op de dam te gaan staan voor deze kwesties waar je duidelijk zeer om geeft
Oh, ik moet dat wel doen?
Maar dat sneue hypocriete zooitje daar in A'dam niet? Die zo "begaan" is met de palestijnen?

Dom gelul wat je zegt. Dit tuig staat daar alleen maar omdat er Joden bij betrokken zijn. Andere conflicten zijn totaal niet interessant. Lekker de deuger uithangen, dat is veel belangrijker.
pi_213447151
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ x ]
Logisch, als dit mijn medestudenten waren, dan wilde ik die zéker ook niet kennen....
  maandag 6 mei 2024 @ 23:43:54 #57
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213447155
Niet teleurgesteld door FOK! of het nou wappie demonstranten zijn of pro palestina. Demonstreren doe je maar in je eigen land
pi_213447169
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:41 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh, ik moet dat wel doen?
Maar dat sneue hypocriete zooitje daar in A'dam niet? Die zo "begaan" is met de palestijnen?

Het is eerder hypocriet om mensen die op straat actie voeren voor X te betichten dat zij niet genoeg doen voor Y, Z terwijl je zelf 0,0 doet voor X, Y of Z
pi_213447172
Wel veel te horen en lezen op het NOS journaal hier over he :')
pi_213447173
Pure aids daar. Misschien hebben de boeren ff tijd om eea schoon te vegen.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:47:30 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213447180
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:45 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Het is eerder hypocriet om mensen die op straat actie voeren voor X te betichten dat zij niet genoeg doen voor Y, Z terwijl je zelf 0,0 doet voor X, Y of Z
Ze voeren alleen geen actie voor X.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213447203
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:45 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Ik doe niet aan sneue demonstraties , ik laat mijn stem wel horen als het moet.

Vind je het zelf niet heel frappant dat er juist nu wel demonstraties zijn en voor andere conflicten is het muisstil.
Zie jij nou echt niet het verband?

"Nee hoor, er is echt geen antisemitisme in NL".....
pi_213447206
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:46 schreef FvanS het volgende:
Wel veel te horen en lezen op het NOS journaal hier over he :')
Viel mij ook al op, ach gaat toch weer helemaal ontploffen. Femke laat het toch gewoon etteren.
pi_213447209
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ze voeren alleen geen actie voor X.
Nee ze worden aangestuurd door de Elders of Zion Tehran om de geopolitiek van Saoedie-Arab- Ik bedoel Het Vrije Westen te ondermijnen
pi_213447217
Ik denk dat 9 op de 10 demonstranten daar het niet eens op de wereldkaart zouden kunnen aanwijzen waar Israël en palestina liggen, hoogstwaarschijnlijk België ook niet trouwens
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213447225
twitter
pi_213447238
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:54 schreef Alarmonoff het volgende:
[ x ]
Dat heeft niks met dit topic te maken.
  maandag 6 mei 2024 @ 23:56:04 #68
330914 Sherlock_Holmes
pi_213447242
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Nee ze worden aangestuurd door de Elders of Zion Tehran om de geopolitiek van Saoedie-Arab- Ik bedoel Het Vrije Westen te ondermijnen
  maandag 6 mei 2024 @ 23:56:34 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213447245
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Nee.

Een groot deel bestaat uit woke studenten die strijden voor de omverwerping van 'het Systeem' (het 'Westerse denken' en kapitalisme, vooral, zie ook de 'missiestatement' van een club als XR), een ander groot deel bestaat uit fanatici die strijden voor een religie

Met X, in dit geval de ellende in Palestina, heeft het allemaal bar weinig te maken.

En iedereen met een beetje inzicht in de materie en de werkwijze van de UvA (of een woke counterpart in de VS) ziet dat ook gewoon. 'Progressief' links marcheert samen met 'conservatief' geloof vanwege 'het Systeem'. Helemaal koddig wordt die alliantie straks als het gaat over LGBTQ en feminisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213447246
Wow, dit zag ik niet aankomen hoor!

pi_213447250
twitter
pi_213447251
quote:
[ x ]
Vreedzame demonstranten die journalisten bedreigen en stenen verzamelen tegen politiehonden?
pi_213447264
quote:
4s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:56 schreef SpaceOddity het volgende:

Halsema vast ook niet...
pi_213447266
quote:
4s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:56 schreef SpaceOddity het volgende:

Ik had best mijn geld in willen zetten dat als deze trend op Amerikaanse universiteiten over zou waaien naar Nederland, dat die ellende zou beginnen op de Universiteit van Amsterdam.
pi_213447268
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:57 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Dan zijn ze al ruim 2 uur onderweg.
pi_213447275
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En iedereen met een beetje inzicht in de materie en de werkwijze van de UvA (of een woke counterpart in de VS) ziet dat ook gewoon. 'Progressief' links marcheert samen met 'conservatief' geloof vanwege 'het Systeem'.
Waarna de progressieven de volgende slachtoffers van de theocraten zouden worden, maar dat zien deze "intellectuelen" niet.
pi_213447278
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:55 schreef FvanS het volgende:

[..]
Dat heeft niks met dit topic te maken.
Iraniers zitten hier op te hitsen maar in hun eigen land willen ze er niks van weten.
pi_213447302
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:58 schreef FvanS het volgende:

[..]
Dan zijn ze al ruim 2 uur onderweg.
En als ze al komen krijgen die relschoppers de standaard zwakke behandeling, één voor één naar de bus dragen om ze 500 meter verder weer los te laten.
pi_213447316
twitter
pi_213447320
Alle toegangswegen voor de ME zijn nu gebarricadeerd:

twitter
pi_213447329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ x ]
Nouja, dan maar luchtaanvallen _O_
pi_213447336
Ze hebben zeker vakantie nou.
pi_213447338
twitter
pi_213447341
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:50 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik doe niet aan sneue demonstraties , ik laat mijn stem wel horen als het moet.

Vind je het zelf niet heel frappant dat er juist nu wel demonstraties zijn en voor andere conflicten is het muisstil.
Zie jij nou echt niet het verband?

Niet zo frappant als dat een vlag van een land in het Midden-Oosten al 15 jaar trots in het partijbureau van de grootste partij van Nederland wappert

Nederland heeft simpelweg meer belangen en deals met Israël dan met Boko Haram etc., maar als je het geruststelt denk ik dat al die demonstranten juist graag willen dat Israël ooit dezelfde behandeling krijgt van Nederland als Rusland of al die andere conflictgebieden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 mei 2024 @ 00:09:32 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213447343
Ach ja, was slechts een kwestie van tijd voor die onzin uit Amerika naar Amsterdam zou overwaaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213447348
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ x ]
Nou dan laat je ze zitten maar zorg je dat er ook niemand meer in of uit kan voor proviand. Ook best, zodra het echt oncomfortabel wordt is het zo klaar.
pi_213447355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:09 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja, was slechts een kwestie van tijd voor die onzin uit Amerika naar Amsterdam zou overwaaien.
Maagdenhuisbezetting was ook alleen maar een sterk staaltje afkijkwerk van wat de Franse studenten deden
pi_213447360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:08 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Niet zo frappant als dat een vlag van een land in het Midden-Oosten al 15 jaar trots in het partijbureau van de grootste partij van Nederland wappert

Nederland heeft simpelweg meer belangen en deals met Israël dan met Boko Haram etc., maar als je het geruststelt denk ik dat al die demonstranten juist graag willen dat Israël ooit dezelfde behandeling krijgt van Nederland als Rusland of al die andere conflictgebieden.
Dus het gaat ze idd helemaal niet om die zielige palestijnen...

Nee, puur om Israël, meer niet..
Duidelijk.
pi_213447379
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dus het gaat ze idd helemaal niet om die zielige palestijnen...

Nee, puur om Israël, meer niet..
Duidelijk.
Het is niet alsof er veel te kiezen valt als je wil demonstreren tegen een conflict met miljoenen staatlozen die een half eeuw onder militair bewind wonen
pi_213447389
Importeer jodenhatende shit
Krijg jodenhatende shit
pi_213447392
Ze hadden meteen dat tentenkamp moeten oprollen nu zijn het er honderden, bewapend, gebarricadeerd en vol met relschoppers.
pi_213447399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:19 schreef Zoddie het volgende:
Ze hadden meteen dat tentenkamp moeten oprollen nu zijn het er honderden, bewapend, gebarricadeerd en vol met relschoppers.
Ik heb ze sneller en harder zien optreden tegen warrige maar toch tamelijk ongevaarlijke coronademonstranten die niet veel meer deden dan met een bordje in de buurt van het Mediapark rondlopen.
pi_213447403
twitter

Zelfde haatbaard.
pi_213447407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:19 schreef Zoddie het volgende:
Ze hebben er alle vertrouwen in dat hun 'demonstratie' nog heel lang zal duren. En als de ME in wil grijpen dan zullen ze geweld gaan gebruiken.

twitter
pi_213447419
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:22 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Zelfde haatbaard.
Ongelofelijk he...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:26:16 #96
330914 Sherlock_Holmes
pi_213447425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:17 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Het is niet alsof er veel te kiezen valt als je wil demonstreren tegen een conflict met miljoenen staatlozen die een half eeuw onder militair bewind wonen
Wel beetje jammer dat het vooral moslims zijn die zich hiervoor hard maken. Kom op kaaskoppen, wakker worden!
pi_213447431
Is de politie op verzoek van Halsema al begonnen met uitdelen van koffie en thee?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_213447433
quote:
[ x ]

Zelfde haatbaard.
Waarom grijpt zo'n agent niet in? Totaal nutteloos :N
pi_213447434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Is de politie op verzoek van Halsema al begonnen met uitdelen van koffie en thee?
twitter
pi_213447441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[ x ]
De vraag is of er ook een koekje bij moet natuurlijk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:30:57 #101
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213447443
quote:
[ x ]

Zelfde haatbaard.
Ah, dat is diezelfde idioot. Lijkt me een staatsgevaar in de dop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213447445
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[ x ]
Ah kijk nu kan het niet lang meer duren..
..
..
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:31:39 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213447448
quote:
[ x ]

Zelfde haatbaard.
Heeeey stukkie relmoslimtuig is er weer.

Rammen met die knuppel, op zn hoofd. Hij ontloopt toch zn straf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213447452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nou dan laat je ze zitten maar zorg je dat er ook niemand meer in of uit kan voor proviand. Ook best, zodra het echt oncomfortabel wordt is het zo klaar.
Ik hoop echt dat het zo erg hard gaat regenen vannacht :(

Wat bezielt die lui :')
pi_213447454
Tijd om te slapen. Ik lees morgenochtend wel dat de demonstranten er nog steeds zitten en in aantal gegroeid zijn.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:33:13 #106
330914 Sherlock_Holmes
pi_213447457
Ben wel blij dat ik niet meer in A'dam werk. Had het niet kunnen weerstaan om er vlak langs te lopen en een opmerking te maken :7
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:34:07 #107
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213447462
Tijd om die zooi schoon te vegen. En hard. Heel hard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Yes. Die gaat zo een tram overhoop schieten voor zn 'zaak'. Dat weet jij, dat weet ik, dat weten een hele hoop. Alleen de politie niet.
1947-2016
pi_213447465
quote:

[..]
Net zo'n kwaadaardige kop als de tramschutter.
pi_213447469
twitter
pi_213447474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:34 schreef Red_85 het volgende:
Tijd om die zooi schoon te vegen. En hard. Heel hard.
[..]
Yes. Die gaat zo een tram overhoop schieten voor zn 'zaak'. Dat weet jij, dat weet ik, dat weten een hele hoop. Alleen de politie niet.
Vergeet niet de zakdoekjes weg te gooien na gebruik
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:38:30 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213447477
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tijd om te slapen. Ik lees morgenochtend wel dat de demonstranten er nog steeds zitten en in aantal gegroeid zijn.
Want nu zijn het geen boeren of Ajax supporters en staan de demonstranten wel 'aan de goede kant' van halsema.

We weten dat ze dan gewoon hun gang kunnen gaan.
1947-2016
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:39:41 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213447480
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:34 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Net zo'n kwaadaardige kop als de tramschutter.
Zelfde blik in de ogen ook.
Die gaat voor een hoop problemen zorgen.
1947-2016
pi_213447485
quote:

[..]
Wat leuk dat ik jou eens een duimpje kan geven :s)
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:41:48 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_213447491
Tijd voor grof geweld, het is wel mooi geweest zo. In elkaar rammen en afvoeren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213447493
Kunnen die lui niet gewoon lekker hun broeders in Gaza gaan helpen ipv hier de boel op stelten zetten? :')

Die fucking idioot ook met zijn stok mag als eerste een enkeltje richting Gaza :X

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 00:42:35 ]
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:44:22 #116
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_213447502
quote:
[ x ]

Zelfde haatbaard.
Wtf de politie staat erbij en kijkt ernaar hoe iemand gewoon mensen aan het slaan is met een plank.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Moderator dinsdag 7 mei 2024 @ 00:45:54 #117
8781 crew  Frutsel
pi_213447508
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:44 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Wtf de politie staat erbij en kijkt ernaar hoe iemand gewoon mensen aan het slaan is met een plank.
Jep.. ipv hem gewoon in zijn been te schieten...gemiste kans :{
pi_213447511
quote:

[..]
Dacht eerst nog dat het BOA'S waren maar toen zette ik mijn bril op en zag toch echt politie op de kleding staan :@
pi_213447512
Dan gaan we ervoor. Ik zet mij in tegen debiel.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:47:08 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_213447519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:28 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Waarom grijpt zo'n agent niet in? Totaal nutteloos :N
Geen bevoegdheid
Geen lef

dat is het wel zo'n beetje.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 00:48:14 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_213447524
quote:

[..]
Ik snap er ook helemaal niks meer van.
pi_213447529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
Geen bevoegdheid
Geen lef

Nou als ik iemand met een stok zou slaan en er zou politie bij zijn dan zou ik toch echt wel aangehouden en afgevoerd worden hoor
pi_213447558
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dacht eerst nog dat het BOA'S waren maar toen zette ik mijn bril op en zag toch echt politie op de kleding staan :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
Geen bevoegdheid
Geen lef

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nou als ik iemand met een stok zou slaan en er zou politie bij zijn dan zou ik toch echt wel aangehouden en afgevoerd worden hoor
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Jep.. ipv hem gewoon in zijn been te schieten...gemiste kans :{
quote:

[..]
Ja allemaal leuk gesproken van achter je toetsenbord, maar je staat daar met 2 agenten, dan kun je nou eenmaal niks. Die 2 agenten hadden daar niet moeten staan, maar al een heel peloton aan ME.. Je kan deze individuele agenten niks kwalijk nemen, wel de veiligheidsdriehoek.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 01:27:33 #124
88831 Shreyas
De beste
pi_213447629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:00 schreef FvanS het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja allemaal leuk gesproken van achter je toetsenbord, maar je staat daar met 2 agenten, dan kun je nou eenmaal niks. Die 2 agenten hadden daar niet moeten staan, maar al een heel peloton aan ME.. Je kan deze individuele agenten niks kwalijk nemen, wel de veiligheidsdriehoek.
Waarom wordt het leger dan niet ingezet? Als de politie dit niet aankan moet je het grootser aanpakken. En niet bang zijn voor escalatie, gewoon keihard schoonvegen die boel. Maar met een softe GL burgemeester zal dat helaas niet gebeuren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213447648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Waarom wordt het leger dan niet ingezet? Als de politie dit niet aankan moet je het grootser aanpakken. En niet bang zijn voor escalatie, gewoon keihard schoonvegen die boel.
Het leger is misschien ietwat overdreven?
Maar een grotere politie-inzet niet. Ze hadden zich er al de hele dag op kunnen voorbereiden.

En nu moet zo'n agent tegen die idioten maar deëscalerend optreden :') Zonder enige back-up.

Um zum kotzen.

Wat een shitshow.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 01:41:03 #126
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_213447667
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je daar staat als agent, en iemand wordt aangevallen met een plank, dan grijp je in. Dat is niet makkelijk gesproken, dat is zijn baan. Hij heeft genoeg middelen en training om dat tuig op afstand te houden.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_213447681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:41 schreef SillyWalks het volgende:
Als je daar staat als agent, en iemand wordt aangevallen met een plank, dan grijp je in. Dat is niet makkelijk gesproken, dat is zijn baan.
Sommige mensen vergeten wel eens dat de politie er is om de wet te handhaven. Niet in de eerste plaats om jou te beschermen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 01:50:20 #128
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213447689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:46 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Sommige mensen vergeten wel eens dat de politie er is om de wet te handhaven. Niet in de eerste plaats om jou te beschermen.
De politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegd gezag en in overeenstemming met de geldende rechtsregels te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van de rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.

https://www.politie.nl/informatie/kerntaken-politie.html
  dinsdag 7 mei 2024 @ 01:50:40 #129
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_213447692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:46 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
En als iemand met een plank mensen mishandelt, dan breekt ie de wet, en dan moet de politie dus ingrijpen. Dit is echt niet ingewikkeld.
pi_213447703
pi_213447717
Traangas, knuppels op de knietjes, dan is het zo afgelopen
pi_213447719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:52 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen ME-busjes, dat zijn toch de gewone politiebusjes?

Shovel wel handig voor de stenen die ze in een winkelwagentje hadden verzameld als antwoord op politiehonden :')
pi_213447724
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik zie geen ME-busjes, dat zijn toch de gewone politiebusjes?

Shovel wel handig voor de stenen die ze in een winkelwagentje hadden verzameld als antwoord op politiehonden :')
Nee dat zijn al jaren de nieuwe ME voertuigen.

pi_213447729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:50 schreef SillyWalks het volgende:
En als iemand met een plank mensen mishandelt, dan breekt ie de wet, en dan moet de politie dus ingrijpen. Dit is echt niet ingewikkeld.
Ja maar die man met die baard is wss moslim. Je weet hoe gevoelig dat ligt. Heb je net goede wil getoond door te capituleren onderdanig koffie te schenken bij de moskee, als je nu ingrijpt moet je daarna weer vanaf nul beginnen.
pi_213447731
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 01:58 schreef FvanS het volgende:

[..]
Nee dat zijn al jaren de nieuwe ME voertuigen.

[ afbeelding ]
Ja ik zie ze irl zelden. Af en toe wel die donkere gezien.

Laatste keer bij een concert in 2019.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 02:00:53 ]
pi_213447732
Iemand nog een leuk livestreampje of is het allemaal te kleinschalig?
pi_213447734
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ja ik zie ze irl zelden. Af en toe wel die donkere gezien.

Laatste keer bij een concert.
Dan bevind je je tenminste in goede kringen :P
pi_213447752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:00 schreef FvanS het volgende:

[..]
Dan bevind je je tenminste in goede kringen :P
Volgens mij gewoon een vrij doorsnee leven. Net als bijna de rest van Nederland ;)

Oh en de ME was er niet voor het Rod Stewart concert. Ajax moest ook spelen daar :')
Vond het vrij intimiderend ookal had ik er niks mee te maken verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 02:08:16 ]
pi_213447762
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja ik zie ze irl zelden. Af en toe wel die donkere gezien
Oef, dacht even dat je het over asielzoekers had
  dinsdag 7 mei 2024 @ 02:10:44 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_213447763
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Niet als je een hoofddoekje op hebt.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 02:13:42 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_213447769
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Trek dan godverdomme je vuurwapen man, waarvoor sta je daar anders dan de veiligheid te waarborgen? Er lopen daar een paar theedoeken met stokken te meppen, dat zou je prioriteit moeten zijn.
pi_213447777
twitter
pi_213447783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:10 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Oef, dacht even dat je het over asielzoekers had
Daar zal je nooit een uitspraak over kunnen vinden door mij. Dat jij dat eruit haalt zegt meer over jou.

Ik ben best behoorlijk links. Surprise.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 02:20:14 ]
pi_213447793
Livestream nu ik toch wakker ben :')
pi_213447799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:00 schreef Beaurealis het volgende:
Iemand nog een leuk livestreampje of is het allemaal te kleinschalig?
Waar is RT als je ze nodig hebt :P
pi_213447814
quote:
89s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Livestream nu ik toch wakker ben :')
Nee, het is allemaal weer voorbij. De jongens met dreadlocks en de meisjes met neusring en groen-paars haar willen nu graag slapie-slapie doen. Straks weer een dag om te protesteren voor iets waar ze niets van afweten *O*
pi_213447816
livestreampje zou wel chill zijn idd.
..
..
pi_213447840
twitter

En we gaan los *O*
pi_213447857
Politieheli gaat er ook heen.
pi_213447860
quote:
Een deel van de ME heeft zich inmiddels in linie opgesteld. Ten opzicht van het tentenkamp staan ze aan de andere kant van de gracht, op de plek waar eerder op de avond een solidariteitsdemonstratie plaatsvond. Volgens een AT5-verslaggever is de sfeer op dit moment 'erg gespannen'.
BRON: AT5

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 02:38:04 ]
  dinsdag 7 mei 2024 @ 02:38:38 #151
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213447865
Walgelijk weer, petje af progressief links. Wat een uitschot weer, hele kudde's
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213447896
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Walgelijk weer, petje af progressief links. Wat een uitschot weer, hele kudde's
Je bent ook weer/nog wakker O+
pi_213447910
Ram erop los dan op die sjaaltjes! Het is lente mensen!
pi_213447911
Nu nog een livestream? Complimenten voor AT5 O+
pi_213447917
Welke taal was dat :')
Niet op school hebben gezeten en normaal Engels leren te spreken :')

Hoe dan?
pi_213447927
Nou daar sta je dan met je tentje, je sjaaltje, en gezichtsbedekking. Lafaards :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 02:51:44 ]
pi_213447934
Hoe zal dit zich ontvouwen?

A. Protestanten gaan naar huis
B. Protestanten laten zich wegdragen, hernia's voor de ME
C. Mepperdemepmep (hoop ik stiekem wel een beetje op)
D. Iets anders?
pi_213447935
Ze staan ook echt klaar alsof ze willen vechten _O- , nou succes kneusjes.
pi_213447938
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:52 schreef Beaurealis het volgende:
Hoe zal dit zich ontvouwen?

D. Iets anders?
Ik kies C
..
..
pi_213447941
Oh middernacht schijn een lichtje op mij _O- Janken! Om een lamp die in je bek wordt geschenen. Kneuzenkermis.
pi_213447946
Ik ben echter nog steeds bang dat de politie dadelijk met een douwe egberts karretje aan komt rijden.
..
..
pi_213447953
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:52 schreef Beaurealis het volgende:

D. Iets anders?
Daar hebben we een poll functie voor he

POLL
pi_213447954
Wel mooi shot dit met dat bruggetje! :D
..
..
pi_213447955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 02:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben echter nog steeds bang dat de politie dadelijk met een douwe egberts karretje aan komt rijden.
Idioten zijn lafaards. Ze geven zich wel over.
pi_213447959
En ze krijgen een hernia :7
pi_213447962
3x vorderen is nodig om te meppen toch?
pi_213447963
Tentjes zien er ook wel zwak uit.
pi_213447969
:D Mooie afleiding om die shovel er in te laten beuken hahaha
pi_213447973
En daar ging je barricade :D
pi_213447975
''Dit kan niet, is veel te gevaarlijk wat ze doen'' _O-
pi_213447978
Omg ik heb popcorn nodig :') _O-
pi_213447981
Zie ze beteuterd kijken. Ik ga stuk hoor.
pi_213447982
Het is nog niet echt niveautje voetbal hooligan. Studentjes zijn zelf ook allemaal aan het filmen. Ze vergeten een beetje weerstand te bieden,
..
..
pi_213447985
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Zie ze beteuterd kijken. Ik ga stuk hoor.
HEERLIJK
pi_213447989
Ik krijg hier alleen maar de slappe lach van.
pi_213447991
Heerlijk die GroenLinks yoga-mindfulness meisjes 'dit is gevaarlijk hooorrrrrw' :D

Die ligt straks weer prettig te slapen op haar Auping en droomt over alles behalve Palestina
pi_213447993
Vuuuuuuur schat ik zo in.
pi_213447996
Oh nieuwe barricade.

Ja dat deed het 5 minuten geleden zo goed.
pi_213448002
Gemiddelde gedachte ME'er: 'Heb ik hiervoor Vandaag Inside gemist' :{
pi_213448003
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh nieuwe barricade.

Ja dat deed het 5 minuten geleden zo goed.
Hoop dat ze allemaal splinters in hun tere handjes krijgen.
pi_213448005
Ik kijk ook even mee. :7
pi_213448011
Het zijn net ratten die een nest bij elkaar willen verzamelen :')
pi_213448018
Mag hopen als ze met die stenen gaan gooien de ME echt hardhandig ingrijpt.
pi_213448019
Die chat op youtube zelf stelt ook niet teleur. :D
..
..
pi_213448021
Wat een klungels zijn het ook. 20 eerstejaars corpsballen hadden een veel betere barricade gemaakt, maar die doen dat soort dingen niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213448023
Waarom is de MEer nu al niet bij?
pi_213448025
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ze hadden hem moeten aanhouden en met spoed assistentie roepen.
pi_213448026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die chat op youtube zelf stelt ook niet teleur. :D
Af en toe eens een ''free free Palestine'' roeper, en net iemand die vroeg of iemand zijn lul wou zien. Verder gaat het wel oke ja.
pi_213448028
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is de MEer nu al niet bij?
Die laten ze hier bezig en komen straks via de andere kant binnen.
pi_213448029
Als we een schatting moeten maken, wat is de verdeling daadwerkelijke moslims / 'whitey helpers' ?
pi_213448031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:10 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ze hadden hem moeten aanhouden en met spoed assistentie roepen.
Hij was volgens mij al bezig met assistentie roepen. Die assistentie had er allang moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 03:15:02 ]
pi_213448032
Ik heb altijd minder theedoeken mee als ik ga kamperen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:13:48 #194
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_213448034
Wat een kutvolk :r , allemaal arresteren en op laten draaien voor de kosten , buitenlandse studenten die hier aan mee doen , gelijk op het vliegtuig naar huis
Ik ben inmiddels overleden
pi_213448035
Weten jullie wie dit filmt en of de camera en bedienaars beschermd zijn ?
pi_213448037
Is AT5 nou embedded?
pi_213448039
En weg
pi_213448040
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:13 schreef Enchanter het volgende:
gelijk op het vliegtuig naar huis
Naar Gaza, ze willen die mensen tenslotte helpen *O*
pi_213448042
Wie gaat de nieuwe opzoeken?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 03:16:37 ]
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:16:53 #200
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213448046
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:15 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
You are not alone , you are not alone!!!
RED ONS HENNIEGOD
pi_213448051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:15 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
En ze konden net aardig omgaan met al dat puin weer terugleggen, dan kunnen ze daar ook helpen met de puin opruimen.
pi_213448056
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
You are not alone , you are not alone!!!
In ieder geval meer plekken voor mensen die wel willen studeren.
pi_213448057
Zo die shovel is niet bang haha
..
..
pi_213448062
Hoeveel "demonstranten" zouden er nu nog staan stuk of 30 a 40 ?
pi_213448063
MOORDENAAR :D
pi_213448067
HOPPA
pi_213448068
JAAAAA klappen
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:20:57 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213448070
Kijk ze eens rennen voor de knuppel lol
RED ONS HENNIEGOD
pi_213448071
LETS GO *O*
pi_213448075
Gelijk alle tenten slopen, heerlijk om wakker voor te blijven.
pi_213448076
Sorry WiFi lag eruit :@
pi_213448079
Mooi, aanpakken.
pi_213448081
En straks op feesboek trots vertellen over het heldhaftige protest. En het echt menen ook _O-
pi_213448082
Chapeau voor AT5, eerste rang zo
pi_213448085
Knap van de politie en ME.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 03:24:51 ]
pi_213448087
Afbreken nu die tenten.
pi_213448089
Goed he dat ze een barricade hadden opgeworpen, dat heeft de politie enorm belemmerd. _O- _O-
pi_213448093
Met je kutsjaal waar je nieteens de betekenis van weet :')
pi_213448094
Bange koppies.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:27:31 #220
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_213448096
WE ARE PEACEFULL, WHAT ARE YOU :')
pi_213448097
Hoeveel procent van die ME zou PVV stemmen?
pi_213448100
Ik denk dat er daar een paar nu in hun broekje poepen hoor :D

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 03:28:29 ]
pi_213448101
Tijd voor de herdershond
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:29:49 #224
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_213448103
Eigenlijk hadden ze op al die helmen van de ME een sticker van de vlag van Israël moeten plakken :')
pi_213448104
Ze hebben wel liedjes ingestudeerd voor de bonte avond.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:30:55 #226
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213448107
We will never let you die !!

Gaat nogal moeilijk als je duizenden kilometers verderop in je broek pist voor de ME.
RED ONS HENNIEGOD
pi_213448110
Schaapjes worden afgevoerd over hun eigen barricade _O-
pi_213448111
Nou, even wat pepperspray/traangas tussen dat volk, en stuk voor stuk oppakken.
pi_213448114
Frie frie friet van Piet, frie frie friet van Piet!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:35:06 #230
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_213448115
Waar wachten ze op ?
pi_213448116
Stokmeppende haatbaard held is um natuurlijk allang gesmeerd (of al aangehouden dat kan ook.)
pi_213448117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:33 schreef FvanS het volgende:
Nou, even wat pepperspray/traangas tussen dat volk, en stuk voor stuk oppakken.
Ik zag al ME met zo'n tankje op de rug, dus de mogelijkheden zijn er
pi_213448120
Zouden die ouders van dat jong nu trots zijn op hun kroost als je dat zo bangig ziet staan, vergeten om gezichtsbedekking op te doen :D
pi_213448123
Pak de megafoon van die loser af.
pi_213448124
Doet het vast goed in de familie :X
pi_213448126
Degene met die megafoon, is dat dezelfde die eerder op de dag met dat stuk hout zat te zwaaien :?
pi_213448129
hoeveel van dat volk wat er nu nog roept zou nu echt goede kennis hebben van de achtergrond van de palestijnse zaak ?
pi_213448130
En daar gaan de tenten _O_
pi_213448133
Knallen maar met die shovel _O-
pi_213448135
Nu nog regen!
pi_213448136

Arme hij/zij/hun/hen/daar/dat toch ;(
pi_213448138
Rot op met je intifada verheerlijken hoor :')
pi_213448139
Krat bier voor de agent(e) die megafoon van schreeuwer afpakt ^O^
pi_213448141
Best wel een wajong vibe bij dat vrouwtje met die bril
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:41:50 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213448143
Zwaar autistisch meisje komt er niet lekker uit.
RED ONS HENNIEGOD
pi_213448146
Halsema geeft ze nog wat uurtjes air time
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:43:43 #247
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_213448148
Ojee , meningsverschil
pi_213448150
Ik ben al bijna 49 jaar maar dit is het met trieste in mijn leven wat ik heb gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 03:48:34 ]
pi_213448152
Nou, de afdeling communicatie van dit zooitje heeft het niet zo goed voor elkaar volgens mij _O-
pi_213448153
Pak ze gewoon op, duurt lang
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:44:24 #251
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213448154
Je kan zeggen wat je wilt maar agenten kunnen hier wel prima hun werk doen, ipv dat ze over de grond rollen als ronde tonnetjes in de VS :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213448155
Gaan ze nu ruziemaken wie in de megafoon mag tuffen?
pi_213448156
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben al bijna 49 jaar maar dit is het met trieste in mijn leven wat ik hen gezien.
qua demonstratie mag ik hopen toch?
pi_213448157
Gelukkig morgen gewoon ESF ipv deze amateurliedjes :J
pi_213448159
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:43 schreef Enchanter het volgende:
Ojee , meningsverschil
Ik deug harder dan jouw!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 03:46:52 #256
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213448160
Anne-Fleur auw poot
RED ONS HENNIEGOD
pi_213448161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:39 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]

Arme hij/zij/hun/hen/daar/dat toch ;(
Haha, ze strompelt nog steeds rond

Beetje laat met je sjaaltje schat.
pi_213448168
Ze laten dat soort tuig nooit opdraaien voor de kosten, mag de belastingbetaler weer doen.
pi_213448169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten dat soort tuig nooit opdraaien voor de kosten, mag de belastingbetaler weer doen.
Nee maarja, dat is bij voetbalwedstrijden ook niet zo.
pi_213448170
Denk dat ze allemaal zo gecontroleerd worden op hun id (en terecht)
pi_213448172
ALLEMAAL AANGEHOUDEN _O_
pi_213448173
Als je niet naar de tekst luistert en alle ME en politie wegdenkt inc alle gezichtsbedekking klinkt het af en toe best als een gezellig feestje :')
pi_213448174
Mooi aangehouden wegens erfvredebreuk.
pi_213448177
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:53 schreef FvanS het volgende:

[..]
Nee maarja, dat is bij voetbalwedstrijden ook niet zo.
Slappe hap in Nederland inderdaad.
pi_213448179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:55 schreef Iceage het volgende:
Mooi aangehouden wegens erfvredebreuk.
Ben benieuwd. Ze spreken geen Nederlands blijkbaar.
pi_213448182
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Everyone is eengeholden.
pi_213448184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:56 schreef FvanS het volgende:

[..]
Everyone is eengeholden.
He he
pi_213448186
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dat is dan ook niet vereist voor een aanhouding. Hun probleem.
pi_213448189
Ik ga plassen hoor :') Duurt me te lang dit.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 03:59:48 ]
pi_213448191
You are arrested and will be in prison for 1 year , after that you will be sent to your home country..
pi_213448193
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Im ga plassen hoor :') Duurt me te lang dit.
Free free free the pee
pi_213448195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Free free free the pee
Halleluja
pi_213448197
Wat een teringbende hebben ze ervan gemaakt :X
pi_213448198
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 03:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Free free free the pee
From the river to the sea, mascara-klodder has to pee!
pi_213448200
Ik weet niet hoeveel man er nog zijn, maar zullen toch flink wat buschauffeurs zijn opgetrommeld zo midden in de nacht.
pi_213448201
Mag hopen dat zij netals XR ook bij ADO-stadion worden uitgelaten en dan hun weg terug naar huis mogen vinden.
pi_213448204
Wat een ravage. Ga je schamen als je hieraan hebt mee gedaan..
pi_213448205
Ken je dat 'ik blijf kijken ook al weet ik eigenlijk al dat het een anticlimax einde wordt' gevoel? :P
pi_213448207
Ik zou ze de gracht inkankeren inmiddels :@
pi_213448209
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag hopen dat zij netals XR ook bij ADO-stadion worden uitgelaten en dan hun weg terug naar huis mogen vinden.
Is er geen stadion op Schiermonnikoog toevallig?
pi_213448210
Schoolreisje _O- _O-
pi_213448211
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou ze de gracht inkankeren inmiddels :@
Dan zijn ze wel weer een keer in de douche geweest.
pi_213448213
Dat vrouwmens doet nu of ze heul zielig is terwijl ze 10 minuten ervoor nog door de megafoon zat te bletten. Hou op hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 04:12:19 ]
pi_213448214
Wat een kinderachtig kutvolk zeg _O-
pi_213448215
Geef ze een zetje
pi_213448218
Kanaal/rivier

N is 1 enzo

Schuif ze de gracht in.
pi_213448219
Morgen vanuit het buro weer lekker op de snelweg gaan zitten. (Een aantal beroeps)
pi_213448221
Dat mens wat steeds zo drama deed is nu als zwaar slachtoffer in beeld gebracht. Damzzzz

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 04:19:11 ]
pi_213448222
Straks alleen uit de groep op het buro roepen ze niet zo hard meer
pi_213448224
Allemaal slachtoffers met hun gezichtsbedekking behalve die enkele blanke poeperd die het niet begrepen heeft. Waar zijn zijn ouders die zich nu kapot voor hem schamen.

De vrienden met gezichtsbedekking gaan het niet voor hem opnemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 04:26:13 ]
pi_213448226
Toch nog even meppen *O*
pi_213448227

_O-
pi_213448231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:25 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Die had geen kaartje gekocht voor de bus :D
pi_213448234
Stakkers :')
pi_213448237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:27 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die had geen kaartje gekocht voor de bus :D
_O_ _O- _O-
pi_213448238
De shovel is wel de held van de nacht hoor 8-)
pi_213448239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:25 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
@Zipportal

pi_213448241
Schaapjes ook wel _O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 04:32:58 #299
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_213448242
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_213448243
Daar ga je dan. Toedeledokie.

Kan iemand Bassie Adriaan.gif even dien?
pi_213448244
Als er een persconferentie komt of een interview met F. Halsema zap ik onmiddelllijk weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')