Voelt wel alsof hier meer in had gezeten wat betreft staging. Ik zou het jammer vinden als ze de finale missen. Slovenië heeft bij mij een gunfactor.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neig naar NQ nu. Ik vond het wat leeg op het podium. Vooral wolkenachtige graphics en dan de dansers. Niet mystiek genoeg. Vocaal wel heel goed. Plek 8-12 denk ik. Slovenië heeft wel Servië en Kroatië die punten gaan geven, dat is al iets.
Wel knap dat ze 3 plekken in kan nemen. Nooit eerder gedaan op het ESFquote:Op maandag 6 mei 2024 22:18 schreef Fred_B het volgende:
Moldavië gaat 10-11-12 worden.
Met andere woorden, je kan nog een value betje voor kwalificatie erin gooien.
Ik zou deze nog even verder uitwerken Grazzie.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Wel knap dat ze 3 plekken in kan nemen. Nooit eerder gedaan op het ESF
ja dit is voor mij sowieso bottom 2quote:Op maandag 6 mei 2024 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het bij Azerbeidzjan zo jammer dat er Engels in zit. Ik denk echt dat het 100x beter had gewerkt voor mij als het 100% Azerbeidzjaans was (en dan nog was het waarschijnlijk heel forgettable en had het niet gekwalificeerd)
Bedenk even dat IJsland en Moldavië de enigen zijn die een terugkerende artiest sturen. Beiden gaan de finale waarschijnlijk niet halen. Dat terwijl dit NF seizoen het jaar van het weerzien was. (Mijn lijstje ga ik weer updaten als alle intervals en spokepersons bekend zijn)quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer dat het meme-land dit jaar niet weer vol meme-potentieel is gegaanVoelt voor mij bijna als de meest zekere NQ van dit jaar (samen met die andere terugkerende uit IJsland
)
Finland 7/10quote:Op maandag 6 mei 2024 22:24 schreef Moira het volgende:
Ben er eindelijkVoor de laatste paar acts van de juryshow, hoe was Finland en hoe was Kroatië en Litouwen en UK?
Vond ik ook een beetje overbodig. Daarnaast zullen genoeg commentatoren het al noemen tijdens de postcard denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:26 schreef Greys het volgende:
Wat me opviel vanmiddag trouwens is dat voordat Bambie gaat optreden er genoemd wordt dor de host dat hen een non binair persoon is. Vond ik een beetje onnodig. Ze noemen bij de rest toch ook niet op of het een man of een vrouw is?
Ja idd, tenzij het aangegeven is zodat mensen de aanspreekvorm weten? Maar je spreekt niemand aan door de tvquote:Op maandag 6 mei 2024 22:26 schreef Greys het volgende:
Wat me opviel vanmiddag trouwens is dat voordat Bambie gaat optreden er genoemd wordt dor de host dat hen een non binair persoon is. Vond ik een beetje onnodig. Ze noemen bij de rest toch ook niet op of het een man of een vrouw is?
als jij goeien inspiratie blijft geven Freddie komt het allemaal wel goedquote:Op maandag 6 mei 2024 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou deze nog even verder uitwerken Grazzie.
Montaigne was toch ook non binair?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat het hun score beïnvloedt, maar voor de acceptatie kan het best bevorderlijk werken toch?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:26 schreef Greys het volgende:
Kroatie 9quote:Op maandag 6 mei 2024 22:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Finland 7/10
Litouwen 8/10
Kroatië 9/10
UK 6/10
Weet ik niet meer. Maar vanmiddag werd het speciaal genoemd door Petra in de presentatie.quote:
UK was vocaal buiten adem op bepaalde momenten. Act is heel ambitieus, maar weet niet of mensen hier op gaan stemmen.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Kroatie 9En UK maar een zesje?
Live niet zo goed?
Is dit een Rasmussen of Jeangu? Dus met lokale invloeden indruk maken. Ik vind het erg niksig. Dus ik zet hem samen met Servië en Moldavië op 10-11-12quote:Op maandag 6 mei 2024 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Mag ik een @:Fred_B analyse over welke plek Australië in de semi gaat halen?
Hmm jammer! Ik ben wel benieuwd naar de hele act, vond het stukje dat ze voor de rehearsals uitgekozen hadden wel interessant, net zo'n chaos stukje met die tongen naar buiten wat niet helemaal jofel overkomt.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
UK was vocaal buiten adem op bepaalde momenten. Act is heel ambitieus, maar weet niet of mensen hier op gaan stemmen.
Ja kan. Ik vraag me alleen af of dat niet juist beter werkt als je het gewoon niet noemt.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hun score beïnvloedt, maar voor de acceptatie kan het best bevorderlijk werken toch?
Het is eigenlijk best wel veel chaos.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Hmm jammer! Ik ben wel benieuwd naar de hele act, vond het stukje dat ze voor de rehearsals uitgekozen hadden wel interessant, net zo'n chaos stukje met die tongen naar buiten wat niet helemaal jofel overkomt.
Ervoor zit Azerbeidzjan en erna zit Portugal, de 2 saaiste nummers van het jaarquote:Op maandag 6 mei 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie wel een kans op een Q, vind het positief opvallen in deze reeks eigenlijk.
Ik dacht het vanmiddag maar durfde het niet te postenquote:Op maandag 6 mei 2024 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog 36 andere nummers op mijn lijstje hoger eindigen dan ditquote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Momo het volgende:
Portugal, prachtig gezongen, simpele staging. Maar dat is gewoon prima hier. Dit moet gewoon doorgaan naar de finale. De jury gaat dit punten geven in de finale.
Ik ben het lied leuker gaan vinden. Mag wel een Qtje worden!quote:
Volgens mij hoorde ik in de podcast van @CrazyDutchPunk dat de clip voor de semi dezelfde fragmenten van de act bevat als van de rehearsal.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb nog 36 andere nummers op mijn lijstje hoger eindigen dan dit
Voor de plekken 8-13 kan het best close gaan worden inderdaad. IJsland kan wel eens 0 punten worden.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf alleen IJsland en Azerbaijan echt als NQ te beschouwen.
Neeee Portugal vind ik juist heel mooiquote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ervoor zit Azerbeidzjan en erna zit Portugal, de 2 saaiste nummers van het jaarMaar ik heb de indruk dat Australië live minder sterk is dan het nummer nodig heeft
Heb het ook op Q staan hoor, qua wat ik leuk vind vallen ze dan nog net binnen de bootquote:Op maandag 6 mei 2024 22:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben het lied leuker gaan vinden. Mag wel een Qtje worden!
Ja daarom. Echt helemaal prima als iemand non binair is. Maar omdat het juist gewoon moet worden gevonden (vind ik) vind ik het des te meer onnodig om het apart te benoemen.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik dacht het vanmiddag maar durfde het niet te postenvind dit dan weer te pusherig overkomen, het maakt me namelijk echt niet uit waar iemand zich mee identificeert
Slovenië. Ik zou oprecht niet weten wie daar op gaat stemmen, behalve de buren.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf alleen IJsland en Azerbaijan echt als NQ te beschouwen.
doe er nog maar een land bij voor het gemak, een gedeelde 10e plekkerquote:Op maandag 6 mei 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit een Rasmussen of Jeangu? Dus met lokale invloeden indruk maken. Ik vind het erg niksig. Dus ik zet hem samen met Servië en Moldavië op 10-11-12
@:grazz
Hier komt Joost Klein. Hij heeft maat 43.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarom. Echt helemaal prima als iemand non binair is. Maar omdat het juist gewoon moet worden gevonden (vind ik) vind ik het des te meer onnodig om het apart te benoemen.
Het is toch echt zoquote:Op maandag 6 mei 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
(En dan vind ik Portugal niets bijzonders)
Gister nog extra zitten twijfelen tussen Azerbaijan en Portugal, en vind Portugal toch echt saaierquote:Op zondag 5 mei 2024 22:39 schreef Moira het volgende:
35. 🇷🇸 Serbia / TEYA DORA - RAMONDA
36. 🇦🇿 Azerbaijan / FAHREE feat. Ilkin Dovlatov - Özünlə Apar
37. 🇵🇹 Portugal / iolanda - Grito
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier komt Joost Klein. Hij heeft maat 43.
Zweden dan. Al denkt Aran wel dat die zich makkelijk gaan kwalificeren.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:34 schreef grazz het volgende:
[..]
doe er nog maar een land bij voor het gemak, een gedeelde 10e plekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |