Oh, is misschien dan ook een soort extra controle vraag? hahaquote:Op maandag 6 mei 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik inlog in het press center bungelt er een soort conferentie card zeg maar in het scherm met daarop mijn naam en daaronder mijn echte werk. Ik moet er elke keer om lachen want die hebben hier niets mee te maken maar het moest toch echt ingevuld.Er stond letterlijk bij dat het ook moest als je werkgever niets met je reden van accreditatie te maken had haha.
Idd, doe eens je bäst om meer te posten hierquote:Op maandag 6 mei 2024 22:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wie zitten er nu allemaal vanuit Malmö te posten dan? (Veel te weinig hier geweest in de afgelopen tijd)
Jag ber om ursäkt.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd, doe eens je bäst om meer te posten hier
Maar het liedje is echt te mediocre voor de act.... Dus vermoed dat ze het of net met de hakken over de sloot halen of net niet halen..quote:Op maandag 6 mei 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Benieuwd hoe het grote publiek op de act van Finland gaat reageren, hij is natuurlijk wel geniaal bedacht
Mijn nichtje van 2 vertelde me van de week dat hij geen broek aan heeft. KAN TOCH NIET! zei ze. En toen liep ze lachend weg en begon ze te dansen.quote:
4e in de semi, maar in de finale gaat het denk ik toch wel enorm ondersneeuwen.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Benieuwd hoe het grote publiek op de act van Finland gaat reageren, hij is natuurlijk wel geniaal bedacht
De grotere klappers komen er natuurlijk bij in de finale.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4e in de semi, maar in de finale gaat het denk ik toch wel enorm ondersneeuwen.
Jammer dat het meme-land dit jaar niet weer vol meme-potentieel is gegaanquote:Op maandag 6 mei 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
Zsob di Zdob en Epic Sax Guy bij Moldavie, meer iconisch kun je niet zijn.
-nvm- spuit elfquote:Op maandag 6 mei 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
Zsob di Zdob en Epic Sax Guy bij Moldavie, meer iconisch kun je niet zijn.
Ze hadden Tudor Bumbac kunnen sturen, dat was zeker een Q geweest.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer dat het meme-land dit jaar niet weer vol meme-potentieel is gegaanVoelt voor mij bijna als de meest zekere NQ van dit jaar (samen met die andere terugkerende uit IJsland
)
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden Tudor Bumbac kunnen sturen, dat was zeker een Q geweest.
Ik neig naar NQ nu. Ik vond het wat leeg op het podium. Vooral wolkenachtige graphics en dan de dansers. Niet mystiek genoeg. Vocaal wel heel goed. Plek 8-12 denk ik. Slovenië heeft wel Servië en Kroatië die punten gaan geven, dat is al iets.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hoe was Slovenie? Gaan die zich kwalificeren denk je?
Dankjewel, sorry had over je eerdere post van Slovenie heen gelezen!quote:Op maandag 6 mei 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neig naar NQ nu. Ik vond het wat leeg op het podium. Vooral wolkenachtige graphics en dan de dansers. Niet mystiek genoeg. Vocaal wel heel goed. Plek 8-12 denk ik. Slovenië heeft wel Servië en Kroatië die punten gaan geven, dat is al iets.
Er zijn gemakkelijk 10 sterkere nummers in de semi. Aan de andere kant gaat Moldavië inderdaad vaker door terwijl ik denk dat ze ernaast grijpenquote:Op maandag 6 mei 2024 22:18 schreef Momo het volgende:
Natalia Barbu, vocaal goed, graphics zijn best mooi zeker omdat het schijnbaar echt budget graphics zijn. Moet eerlijk zeggen dat mijn aandacht snel ergens anders naar ging. Moldavië heeft wel Portugal, Ierland en VK in de semi, maar denk ik eigenlijk geen Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |