Servi en Portugal zo laag is in elk geval consequentquote:Op maandag 6 mei 2024 22:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is toch echt zo
[..]
Gister nog extra zitten twijfelen tussen Azerbaijan en Portugal, en vind Portugal toch echt saaier
Stopquote:Op maandag 6 mei 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk dat Bonnie Tyler weer van de partij is!
Ik vind Sloveni dan denk ik toch iets interessanter dan Serviquote:Op maandag 6 mei 2024 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sloveni. Ik zou oprecht niet weten wie daar op gaat stemmen, behalve de buren.
De wijndrinkende huisvrouwen kunnen haar misschien nog de finale in loodsen?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de plekken 8-13 kan het best close gaan worden inderdaad. IJsland kan wel eens 0 punten worden.
Ik snap dan denk ik echt niet wat mensen in Portugal zienquote:Op maandag 6 mei 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Servi en Portugal zo laag is in elk geval consequent
Dan is Moldavi vocaal meer indrukwekkend.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:38 schreef grazz het volgende:
[..]
De wijndrinkende huisvrouwen kunnen haar misschien nog de finale in loodsen?
Maar zou je er ook op stemmen, als je ook bijvoorbeeld Kroati, Oekrane, Litouwen, Finland, Ierland, Portugal of Cyprus kan kiezen?quote:Op maandag 6 mei 2024 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Sloveni dan denk ik toch iets interessanter dan ServiOok muzikaal gezien.
Maar nu noem je 7 landen, er moeten er nog 3 doorquote:Op maandag 6 mei 2024 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar zou je er ook op stemmen, als je ook bijvoorbeeld Kroati, Oekrane, Litouwen, Finland, Ierland, Portugal of Cyprus kan kiezen?
Polen gaat natuurlijk n stuk amateurisme zijn tussen Oekrane en Kroati.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Was al beter, maar wel de zwakste schakel van de semi eigenlijk
Ik zou het bij Nemo dan wel weer kunnen begrijpen als het benoemd wordt aangezien diens lied daar gewoon over gaat.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarom. Echt helemaal prima als iemand non binair is. Maar omdat het juist gewoon moet worden gevonden (vind ik) vind ik het des te meer onnodig om het apart te benoemen.
Ik heb dit voor Nostradamus ingeruild voor Polen. De Poolse diaspora kan dan nog wel zo groot zijn, als de zangeres nog steeds vals is en de act chaotisch zie ik dit ook niet kwalificeren.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sloveni. Ik zou oprecht niet weten wie daar op gaat stemmen, behalve de buren.
Polen redt het eigenlijk ook altijd wel op diaspora, op Rafal toen na maar dat is echt nog wel een tandje erger dan The Tower lolquote:Op maandag 6 mei 2024 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Polen gaat natuurlijk n stuk amateurisme zijn tussen Oekrane en Kroati.
Ja, Polen en Servi/Moldavi doen het gewoon met de diaspora en Luxemburg dankzij de startpositiequote:Op maandag 6 mei 2024 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nu noem je 7 landen, er moeten er nog 3 door
Rafal was gewoon hun Jan Smit hquote:Op maandag 6 mei 2024 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Polen redt het eigenlijk ook altijd wel op diaspora, op Rafal toen na maar dat is echt nog wel een tandje erger dan The Tower lol
ohquote:Op maandag 6 mei 2024 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Goed, maar einde was wel ongemakkelijk met allemaal vrouwen op de grond geprojecteerd.
Hahaha lijkt me geen heel goede zet eigenlijk. Al heeft Ierland die kwalificatie eigenlijk al wel op zak.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:45 schreef Greys het volgende:
De recap van Ierland die gewoon dat stukje gekrijs is moet ik nog steeds om lachen
Bambie Tyler.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk dat Bonnie Tyler weer van de partij is!
En Jamie Lee, Bilal Hassani en Roxen. Volgens mij was de laatste openlijk non-binair toen die met het songfestival meedeed.quote:
Ja! Maar door de commentatoren dan imho, niet door de presentatoren. Want die zeggen verder niks over de andere deelnemers.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:42 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zou het bij Nemo dan wel weer kunnen begrijpen als het benoemd wordt aangezien diens lied daar gewoon over gaat.
bronquote:Op maandag 6 mei 2024 23:15 schreef Em31 het volgende:
Ik lees dat Joost al in beeld kwam en je het publiek al kon horen?
quote:It seems after all they are implementing a split screen of the 6 remaining participants live reacting to the last finalist
Jaquote:Op maandag 6 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
is dit het? @:em31 [ x ]
publiekslievelingetje hoor
Dit gaat helemaal goedkomen woensdag en donderdag qua interactie met het publiekquote:Op maandag 6 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
is dit het? @:em31 [ x ]
publiekslievelingetje hoor
Wat een godin, die Petraquote:Op maandag 6 mei 2024 15:54 schreef Greys het volgende:
HAHHSHSHS
Petra zegt welkom in Zweden 'but dont blame me, even I voted for Finland'
Ik zag vanmiddag op die haperende stream alleen dat beest achter haar op de LED maar niet zoals op dit plaatje. Kan het door het stilstaande beeld gemist hebben maar kan me bijna niet voorstellen dat dit echt was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een recap gemaakt van de eerste repetitie die op de website voor de rest of the world vote te zien is (dus helaas niet voor ons). Iemand heeft die recap wel op reddit gepost: https://www.reddit.com/r/(...)1st_dress_rehearsal/quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:25 schreef Greys het volgende:
De rest of the world mag al stemmen terwijl ze nog geen optreden hebben gezien hoe dan.
[ x ]
Ah ok! Maar dat zijn niet de hele optredens neem ik aan. (Kan nu ff niet kijken want lig al in bed 😅)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:47 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Er is een recap gemaakt van de eerste repetitie die op de website voor de rest of the world vote te zien is (dus helaas niet voor ons). Iemand heeft die recap wel op reddit gepost: https://www.reddit.com/r/(...)1st_dress_rehearsal/
Nee klopt, 15 seconden per lied en ook nog zonder publiek dus geeft niet een heel goed beeld. Ik zou dit snappen voor de finale, maar bij de halve finale vind ik het ook een beetje een vreemde keuze.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ok! Maar dat zijn niet de hele optredens neem ik aan. (Kan nu ff niet kijken want lig al in bed 😅)
De pers zat erbij zie mn post voor de jouwe... mogelijk komt ze met nog meer short caps..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:55 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Nee klopt, 15 seconden per lied en ook nog zonder publiek dus geeft niet een heel goed beeld. Ik zou dit snappen voor de finale, maar bij de halve finale vind ik het ook een beetje een vreemde keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |