abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213443981
Hamas eist een definitief staakt het vuren. Iedereen begrijpt dat Isral daar nooit mee akkoord zal gaan want Hamas moet geheel onschadelijk gemaakt worden.

Isral biedt wel een tijdelijk staakt het vuren voor het ruilen van gijzelaars, maar daarna gaat de militaire operatie gewoon door. Iedereen begrijpt dat Hamas daar nooit mee akkoord zal gaan. Daar winnen ze helemaal niks mee.

Het publiek leert dat Isral water bij de wijn doet, zoals al duizend keer sinds 1949 en de Palestijn slaat alles af.
  maandag 6 mei 2024 @ 19:21:40 #152
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213443983
twitter

Kerem Shalom gaat weer open na de dodelijke raketaanvallen.
pi_213443988
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:15 schreef VoMy het volgende:

[..]
Als je hier zo in meegaat dan moet die toko worden opgeheven en dan kunnen we dat complex in Den Haag beter voor iets anders gaan gebruiken.
If anything dan zouden er sancties moeten volgen tegen die senatoren.
Je hebt kennelijk nooit gehoord van de 'invade The Hague' of enig idee van hoe onontbeerlijk het Amerikaanse financile systeem is voor internationale betalingen.

Chinese banken zijn hun faciliteiten voor Rusland aan het afbouwen omdat de Amerikaanse overheid bezig is over secundaire sancties.

In de internationale arena geldt eerst het recht van de sterkste en pas daarna de wettelijke regels.
  maandag 6 mei 2024 @ 19:23:19 #154
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213443996
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:22 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je hebt kennelijk nooit gehoord van de 'invade The Hague'
Ik heb daar prima van gehoord. Dat soort nonsens moet je gewoon negeren.
quote:
In de internationale arena geldt eerst het recht van de sterkste en pas daarna de wettelijke regels.
Dan moet je die toko dus opheffen.
Antifa
pi_213444023
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:23 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik heb daar prima van gehoord. Dat soort nonsens moet je gewoon negeren.
[..]
Dan moet je die toko dus opheffen.
Wij moeten gewoon de VS negeren.

Ik geloof dat dit wel de domste stelling is die ik vandaag heb gehoord. En dat wil wat zeggen.
pi_213444037
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
Hamas eist een definitief staakt het vuren. Iedereen begrijpt dat Isral daar nooit mee akkoord zal gaan want Hamas moet geheel onschadelijk gemaakt worden.

Isral biedt wel een tijdelijk staakt het vuren voor het ruilen van gijzelaars, maar daarna gaat de militaire operatie gewoon door. Iedereen begrijpt dat Hamas daar nooit mee akkoord zal gaan. Daar winnen ze helemaal niks mee.

Het publiek leert dat Isral water bij de wijn doet, zoals al duizend keer sinds 1949 en de Palestijn slaat alles af.
De Hamasdictatuur bedoel je.
pi_213444058
Ik begrijp dat de oorlogshitser die er puur zit voor z’n eigen hachje aka Nethanyahu een staakt-het-vuren geweigerd heeft? Goh.
zie email 27 oktober
pi_213444104
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik begrijp dat de oorlogshitser die er puur zit voor z’n eigen hachje aka Nethanyahu een staakt-het-vuren geweigerd heeft? Goh.
Als een overgrote meerderheid van de bevolking wil dat het stopt, dan is dat in de context van zoiets heftigs als oorlog snel gedaan, hoor.

Netanyahu kan dit doen, omdat de meerderheid van Israeli's weinig compassie meer voelt voor de Gazanen.
  maandag 6 mei 2024 @ 19:31:58 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213444135
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:25 schreef HiZ het volgende:

[..]
Wij moeten gewoon de VS negeren.

Volgens mij zitten jij en ik niet bij het ICC, maar in zekere zin zijn er wat, meer dan 150 landen bij aangesloten en die moeten middels ruggesteun inderdaad zorgen dat dergelijke dreigementen vanuit de VS gewoon genegeerd worden. Anders kun je de boel beter sluiten.
Antifa
pi_213444161
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:31 schreef VoMy het volgende:

[..]
Volgens mij zitten jij en ik niet bij het ICC, maar in zekere zin zijn er wat, meer dan 150 landen bij aangesloten en die moeten middels ruggesteun inderdaad zorgen dat dergelijke dreigementen vanuit de VS gewoon genegeerd worden. Anders kun je de boel beter sluiten.
Nee, het is leuke symboliek.
pi_213444170
Netanyahu doet toch wel wat ie wil, anders gaat hij sowieso de gevangenis is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213444233
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:33 schreef Discombobulate het volgende:
Netanyahu doet toch wel wat ie wil, anders gaat hij sowieso de gevangenis is.
En die gek van een Ben-Gvir doet lekker mee:
twitter

Zometeen Smotrich nog en we hebben het hele gekkenhuis weer compleet.
zie email 27 oktober
pi_213444245
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:26 schreef havanagila het volgende:

[..]
De Hamasdictatuur bedoel je.
Ik weet niet zo goed wat jij met je post probeert duidelijk te maken
pi_213444381
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En die gek van een Ben-Gvir doet lekker mee: [ x ]

Zometeen Smotrich nog en we hebben het hele gekkenhuis weer compleet.
Ben Gvir is knetter. Maar wat hij hier zegt toch niet? dat ze Rafah zouden binnenvallen is evident.
pi_213444394
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:21 schreef opgebaarde het volgende:

Isral doet helemaal geen water bij de wijn. Palestina heeft ontzettend veel moeten opofferen. Het grootste gedeelte van het land werd in de tweestatenoplossing (al voor 1948, trouwens) weggegeven aan Joodse kolonisten. Met onder ander strategische locaties zoals Hafa en Eilat die ook naar de Joden gingen. De Palestijnen hadden het volste recht al vanaf het begin om niet akkoord te gaan met dit plan en anno 2024 al helemaal niet.

Isral heeft geen recht van bestaan en dat heeft het ook nooit gehad. Palestina moet n staat worden waarbij Joden en Palestijnen gelijke rechten hebben en waarbij de settlements ontruimd worden en de huizen worden teruggegeven aan de Palestijnse families die eruit zijn gekickt. Israliers hebben het recht niet om zich verheven te voelen boven de Palestijnen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 6 mei 2024 @ 19:52:24 #166
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213444407
De oorlog in Gaza vind ik terecht, maar de regering van Israel mag wel eens een keer gezuiverd worden.
pi_213444413
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:51 schreef Nexum het volgende:

[..]
Isral doet helemaal geen water bij de wijn. Palestina heeft ontzettend veel moeten opofferen. Het grootste gedeelte van het land werd in de tweestatenoplossing (al voor 1948, trouwens) weggegeven aan Joodse kolonisten. Met onder ander strategische locaties zoals Hafa en Eilat die ook naar de Joden gingen. De Palestijnen hadden het volste recht al vanaf het begin om niet akkoord te gaan met dit plan en anno 2024 al helemaal niet.

Isral heeft geen recht van bestaan
en dat heeft het ook nooit gehad. Palestina moet n staat worden waarbij Joden en Palestijnen gelijke rechten hebben en waarbij de settlements ontruimd worden en de huizen worden teruggegeven aan de Palestijnse families die eruit zijn gekickt. Israliers hebben het recht niet om zich verheven te voelen boven de Palestijnen.
Je hele bericht laat nu juist het tegendeel zien.
pi_213444434
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ben Gvir is knetter. Maar wat hij hier zegt toch niet? dat ze Rafah zouden binnenvallen is evident.
Nou ja direct binnenvallen terwijl er 1,1 miljoen mensen verblijven in een stad van 150.000. Dat wordt vervelend. Voor die mensen en voor IDF
pi_213444449
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je hele bericht laat nu juist het tegendeel zien.
Op wat voor manier? Waarom MOET er perse een exclusieve Joodse staat zijn? Wat geeft hun het recht om Palestijnen persona non grata te verklaren?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 6 mei 2024 @ 19:58:28 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213444486
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:55 schreef Nexum het volgende:

[..]
Op wat voor manier? Waarom MOET er perse een exclusieve Joodse staat zijn? Wat geeft hun het recht om Palestijnen persona non grata te verklaren?
Isral is helemaal niet exclusief Joods.

Bijna een kwart van het land is moslim en ook zijn er nog allerlei minderheden zoals christenen, Druze en Bedoeen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213444497
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nou ja direct binnenvallen terwijl er 1,1 miljoen mensen verblijven in een stad van 150.000. Dat wordt vervelend. Voor die mensen en voor IDF
Deze hele Gaza oorlog is een behoorlijke faal voor israel. Want de evidentie van die invasie van Rafah is omdat Hamas nog dagelijks richting Israel vuurt, met raketinstallaties die in bijvoorbeeld vluchtelingenkampen zijn opgesteld.
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 20:00:46 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213444506
:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213444509
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:55 schreef Nexum het volgende:

[..]
Wet van macht. In praktijk is dat het enige wat echt opgaat.

Isral heeft ver veroveringen geslaagd afgerond. Wonderbaarlijk eigenlijk, als je ziet hoe groot de islamitische 'ummah' is.
  maandag 6 mei 2024 @ 20:05:54 #174
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213444587
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 20:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wet van macht. In praktijk is dat het enige wat echt opgaat.

Isral heeft ver veroveringen geslaagd afgerond. Wonderbaarlijk eigenlijk, als je ziet hoe groot de islamitische 'ummah' is.
Als je deze lijst ziet dan merk je wel dat Arabische landen niet staan te springen om Israel aan te vallen.

Zelfs 7 landen tegen 1 land en nog verloren.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_Israel
pi_213444694
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Deze hele Gaza oorlog is een behoorlijke faal voor israel. Want de evidentie van die invasie van Rafah is omdat Hamas nog dagelijks richting Israel vuurt, met raketinstallaties die in bijvoorbeeld vluchtelingenkampen zijn opgesteld.
Dat laatste mag ik hopen, er zijn dagelijks aanvallen in gebieden die door IDF als veilig zijn aangemerkt. Ook op dagen dat er geen raketten worden afgevuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')