Was wel aan het klagen dat ie de bochten niet door kwam.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Wat mij toch wel opvalt is dat Max zelf eigenlijk geen verschil voelde tussen de racepace voor zijn fout in de chicane met de bollard en daarna, terwijl het zo te zien wel een serieuze schade aanbracht aan de vloer.
Iemand een mogelijke verklaring hiervoor?
Inhalen was erg lastig op deze baan. We hebben geen normale inhaalactie aan de voorkant van het veld gezien. Alleen het Sainz/Piastri-verhaal, waaraan te zien was dat het bijna onmogelijk was.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:29 schreef Tijn het volgende:
Het bizarre is niet dat Lando won, maar dat Leclerc niet in staat was op P2 te komen.
Neem zelf Leclerc het niet kwalijk. Hij schopt het toch maar weer even naar het podium.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:29 schreef Tijn het volgende:
Het bizarre is niet dat Lando won, maar dat Leclerc niet in staat was op P2 te komen.
Hij wilde z'n maatje de volle glorie geven van z'n eerste overwinning.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Wat mij toch wel opvalt is dat Max zelf eigenlijk geen verschil voelde tussen de racepace voor zijn fout in de chicane met de bollard en daarna, terwijl het zo te zien wel een serieuze schade aanbracht aan de vloer.
Lando kwam ook niet voorbij Perez, je moet kijken waar ze hun tijd pakken, het was ondanks drs gewoon moeilijk inhalen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:29 schreef Tijn het volgende:
Dat vind ik ook niet erg alleen heb ik veel liever een leuke race dan dat coureur A of B wint.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt ben ik gewoon voor Verstappen en hoop ik dat hij wint. Prima als anderen ook winnen, maar ik ga er niet op zitten hopen. De tijden waarin zijn dominantie op houdt komen vanzelf wel weer. Ik schaam me er niet voor dat ik nu geniet. In mijn hele leven heb ik misschien hooguit een paar jaar dat de coureur waarvoor ik ben in staat is veel te winnen, dan ga ik niet hopen dat dat snel stopt.
Je heb het wel over 2 wereldkampioenen met 5 titels. Tegenover hun zijn ze alle overige coureurs 2e rijder.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik nu mooi vind aan F1 is dat je teams ziet met gewoon twee toppers achter het stuur. Noem een: McLaren met Norris en Piastri. Ferrari met Leclerc en Sainz. Alpine met Gasly en Ocon. Mercedes met Lewis en George. En dan is het jammer met een uit de toon vallende redbull en Aston Martin. Allebei maar een topper.
Gasly en Ocon staan hier per ongeluk ook tussen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik nu mooi vind aan F1 is dat je teams ziet met gewoon twee toppers achter het stuur. Noem een: McLaren met Norris en Piastri. Ferrari met Leclerc en Sainz. Alpine met Gasly en Ocon. Mercedes met Lewis en George. En dan is het jammer met een uit de toon vallende redbull en Aston Martin. Allebei maar een topper.
Op basis van wat precies zijn Ocon, Russell, Piastri en Gasly toppers, en Perez niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze hadden mij ook mee gevraagd, maar ik kon nietquote:
De vloer had schade maar hoe sommige mensen dit aan een bepaald tijdverlies koppelen is lachwekkend. Kijk gewoon naar welke rondetijden Norris deed toen Perez voor hem weg was. Veel sneller dan Verstappen en als je Verstappen's radio luistert is hij samen met GP vanaf ronde 1 al problemen met de balans aan het proberen op te lossen.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:14 schreef Bargehassus het volgende:
Je was nog een 400 dollar broodje aan het eten in het Hardrock Cafe?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:43 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ze hadden mij ook mee gevraagd, maar ik kon niet
Kijk naar de gewaagdheid aan hun teammaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op basis van wat precies zijn Ocon, Russell, Piastri en Gasly toppers, en Perez niet?
Niemand is gewaagd aan Max.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk naar de gewaagdheid aan hun teammaat.
Het verschil tussen Verstappen en Perez is 33 punten. Het verschil tussen Norris en Piastri is 42 punten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verstappen is een tandje beter dan de rest. Daar kan Perez niks aan veranderen. Ook Gasly, Ocon, Piastri en Russell zouden gewoon 2e viool spelen als teammaat van Verstappen op dit moment.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel op basis van een echte race, dan op basis van een omstandigheid waarbij alles precies goed samenkwam. Races waarbij de usual suspects eruit worden gebowld / eruit crashen zijn leuk voor 'een film', maar het zijn geen goede races.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat vind ik ook niet erg alleen heb ik veel liever een leuke race dan dat coureur A of B wint.
Zonder SC zou het in tegenstelling tot nu geen doodsaaie race zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:49 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel op basis van een echte race, dan op basis van een omstandigheid waarbij alles precies goed samenkwam. Races waarbij de usual suspects eruit worden gebowld / eruit crashen zijn leuk voor 'een film', maar het zijn geen goede races.
Zonder SC zou dit een doodsaaie race zijn geweest.
Door de safety car kreeg de race een boost. Is gewoon mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder SC zou het in tegenstelling tot nu geen doodsaaie race zijn geweest.
Hoe kan je dit in godsnaam een goede race vinden?
Op welke manier? Wat is er na de SC gebeurd? Het was het stuk leuker geweest als Norris zich naar voren had moeten vechten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door de safety car kreeg de race een boost. Is gewoon mooi.
Sc brengt het veld bij elkaar waardoor je gevechten kreeg tussen bijvoorbeeld Lewis, Yuki, Fernando en Esteban.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Op welke manier? Wat is er na de SC gebeurd? Het was het stuk leuker geweest als Norris zich naar voren had moeten vechten.
Eens ja, dan hadden we de claim van sommigen kunnen zien of hij dan gewonnen had. Ik waag dat ernstig te betwijfelen..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Op welke manier? Wat is er na de SC gebeurd? Het was het stuk leuker geweest als Norris zich naar voren had moeten vechten.
Sommige mensen leggen de lat zo laag dat auto's die vlak achter elkaar rijden al één groot succes is. Nou ja, leuk dat Hamilton 30 ronden naar een Oracle reclame heeft mogen kijken, maar daar is het leuke na 2 rondjes ook wel van af.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vond dit een WWE-race. Misschien had ik dat gelijk moeten zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je dit in godsnaam een goede race vinden?
Max lijkt me geen jongen voor wie de hulpdiensten moeten uitrukken.quote:
Maar die de volgende ochtend dan wel opeens met 2 veel te mooie dames in een bed ligt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Max lijkt me geen jongen voor wie de hulpdiensten moeten uitrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |