abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213442068
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Oeioei, pas op..... kritiek is verboden in dit topic.....
Wat een onzin..
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_213442252
quote:

[..]
Dit wordt altijd geroepen door mensen die geen argumenten hebben.
pi_213442394
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met het 'oh Joost is zo speciaal met zijn eigen plan en tegen de regels'. Dat was leuk voordat die met een infantiele duizend in een dozijn act kwam aanzetten.
Juist omdat Joost en zijn team normaliter zo creatief zijn weiger ik te geloven in een doorsnee staging.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:08:12 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213442413
quote:

[..]
Nouja kom maar met je kritiek dan. :) Je had iedereen in het topic die Joost Klein leuk vond al dom genoemd. En dat bleef gewoon staan.
pi_213442419
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:06 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Juist omdat Joost en zijn team normaliter zo creatief zijn weiger ik te geloven in een doorsnee staging.
Toch is er geen aanwijzing dat we daadwerkelijk een goede act krijgen. Ook tijdens die time lapse komt Joost niet van zijn plek af. We zien ook niks het podium op gedragen worden.
pi_213442484
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Toch is er geen aanwijzing dat we daadwerkelijk een goede act krijgen. Ook tijdens die time lapse komt Joost niet van zijn plek af. We zien ook niks het podium op gedragen worden.
Dat stilstaan past helemaal niet bij Joost dus er zal vast een reden voor zijn, anders is het wel heel vreemd.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:46:12 #82
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213442842
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:21 schreef NailQueen het volgende:
Iemand vraagt: If you could have any superpower what would it be and why?

Antwoord: You'll see my superpower on the 9th of May (and hopefully also on the 11th)

Hmm...
:J
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_213442879
quote:

[..]
Maar je ziet wel dat hij in het begin van dat fragment wat ze deelden wordt opgevangen door de twee dansers, alsof hij net is geland. Dus ik denk dat er wel iets van een illusie zal worden gewekt dat hij in de game op het LED-scherm belandt. Ik verwacht verder niet iets wereldschokkends ofzo, maar dat zou me toch wel logisch lijken.
pi_213442896
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat stilstaan past helemaal niet bij Joost dus er zal vast een reden voor zijn, anders is het wel heel vreemd.
De act zal helemaal op tv gericht zijn, dat zien de stemmers. Helaas pindakaas voor het publiek
pi_213442917
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Tbh denk ik het niet eerlijk gezegd. Hij heeft ook al aangegeven dat hij blij is dat hij straks weer afscheid kan nemen van de pers.

Maar over een jaar heeft hij die ademruimte toch weer gehad? :)
Nou ja, het hoeft uiteraard niet. Bv een interact act is ook weer iets anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213442927
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:51 schreef Boomboomkoffie het volgende:

[..]
De act zal helemaal op tv gericht zijn, dat zien de stemmers. Helaas pindakaas voor het publiek
Ja alleen Cornald zegt weer dat er interactie met het publiek komt toch? Blijft verwarrend. :D

Maar zal inderdaad echt voor de tv zijn verder
pi_213443071
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja alleen Cornald zegt weer dat er interactie met het publiek komt toch? Blijft verwarrend. :D

Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
pi_213443163
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dit wordt altijd geroepen door mensen die geen argumenten hebben.
Moet je een argument hebben als je iets kutmuziek vindt en idioot? Dat is toch gewoon een kwestie van smaken verschillen?
pi_213443165
quote:

[..]

Misschien doelt hij op het "papapapa" stuk waarvan Joost alleen "euro" zingt en dan misschien een gebaar maakt naar het publiek dat ze hem moeten aanvullen
pi_213443168
quote:

[..]

Cornald zei dat als het publiek er straks is hij nog meer in zijn element zal zijn.
pi_213443188
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Weet je wat ik vooral vind bij de beelden die we tot nu toe hebben gezien? Joost is echt een podiumbeest, en het lijkt er nu op alsof ze dat zoveel mogelijk hebben proberen in te dammen. Dat moet je dus juist niet doen. Laat die jongen los gaan, daarin onderscheidt hij zich.
_O- Podiumbeest. Alsof hij een fantastische muzikant is of zo... :D
pi_213443267
quote:

[..]

Ja misschien tijdens het hakkuh gedeelte dan komt hij uit de virtuele wereld, staat te hakken en dan boom boom boom dat einde
pi_213443280
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
PAKAAAAAAK

:J
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213443304
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
pi_213443309
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja dat zou wel zonde zijn. Hoop dat het niet te kinderachtig is nu, dat zou denk ik wel het tegenovergestelde zijn van wat je moet willen. Maar goed, eerst maar even afwachten misschien ziet het er als geheel wel goed uit.
pi_213443346
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Moet je een argument hebben als je iets kutmuziek vindt en idioot? Dat is toch gewoon een kwestie van smaken verschillen?
Maar die mening mag je hier toch best geven? Ik vind het zelf intellectuele armoede als je zoiets zegt, maar niemand die je het verbiedt.
pi_213443411
quote:

[..]
Maar er is toch ook geen aanwijzing dat de act slecht zal zijn? Daar geloof ik met dit team niet in. Wel kan het tegenvallen vanwege de te hoge verwachtingen die zijn ontstaan. Of dat we straks de act niet begrijpen. We krijgen nog visuele verrassingen hé volgens Cornald. En grote kans dat daarom is te verklaren waarom Joost op een plek blijft staan.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 6 mei 2024 @ 18:38:43 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213443461
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:34 schreef grazz het volgende:

[..]
Maar er is toch ook geen aanwijzing dat de act slecht zal zijn? Daar geloof ik met dit team niet in. Wel kan het tegenvallen vanwege de te hoge verwachtingen die zijn ontstaan. Of dat we straks de act niet begrijpen. We krijgen nog visuele verrassingen hé volgens Cornald. En grote kans dat daarom is te verklaren waarom Joost op een plek blijft staan.
Ik vind het ook altijd weer bijzonder dat de act dan fantastisch en baanbrekend moet zijn of helemaal niks. Waarschijnlijk is dat zoals bij de meeste dingen en zit het ergens tussen in. Heb er vol vertrouwen in dat we gewoon een goede staging krijgen van Joost. Maar de verwachtingen waren te hoog gemaakt met de opmerking over een maandlanding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 06-05-2024 18:50:27 ]
pi_213443509
Wie zegt dat er geen maanlanding is? Misschien in de game in de visuals op het scherm 👀
pi_213443772
Gover zal vast met die maanlanding hebben bedoeld dat joost in een gamewereld beland en van hieruit door Europa reist met zijn vrienden. En dat ze van gamewereld naar realiteit switchen zodra het refrein wordt ingezet. Dan zien we namelijk de dansers erbij komen en ook een heel andere visuals op de leds. (Zie foto's eerste repetitie). Dat is hoe ik het nu voor me zie in ieder geval. En dan zien we tijdens het refrein dus ook publiek in beeld dansend of springend op de achtergrond.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')