quote:Jaar bij FC Dordrecht pakt uitstekend uit voor verhuurde Feyenoorders
10.38,
Vandaag
Reacties
Feyenoord ziet het zitten in Shiloh 't Zand, de twintigjarige middenvelder die dit seizoen veel indruk maakt bij zusterclub FC Dordrecht. Zijn ontwikkeling is door de Rotterdammers beloond met een nieuw contract.
Jaar bij FC Dordrecht pakt uitstekend uit voor verhuurde Feyenoorders
© Pro Shots
DELEN:
'T Zand zet binnenkort zijn handtekening onder een verbintenis die tot de zomer van 2028 gaat doorlopen. De middenvelder kwam al op zijn zevende binnen bij Feyenoord en doorliep vervolgens alle jeugdelftallen. In de benefietwedstrijd tegen RKC Waalwijk maakte hij op 23 maart 2022 zijn officieuze debuut voor Feyenoord 1.
Tot een officieel debuut kwam het nog niet. 'T Zand werd voor dit seizoen naar FC Dordrecht gestuurd en is een van de sterren in het team dat zeer verrassend vierde staat in de Keuken Kampioen Divisie. 'T Zand scoorde al elf keer voor Dordrecht. Vrijdag opende hij nog de score in de thuiswedstrijd tegen Willem II, dat dankzij een zeer late gelijkmaker promoveerde (1-1).
Naast 't Zand heeft Feyenoord dit seizoen ook Korede Osundina, Ilias Sebaoui en Antef Tsoungui bij Dordrecht gestald. Ook zij zijn belangrijke krachten in het team van Michele Santoni. Tsoungui kreeg al in februari een verbeterd contract van Feyenoord en nu is het de beurt aan 't Zand. Een nieuwe verbintenis voor Sebaoui schijnt in de maak te zijn.
Leuk, als seizoenafsluiter massaal naar Volendamquote:Feyenoord O21 kent nieuwe datum bekerfinale
Feyenoord Onder-21 speelt op 25 mei de bekerfinale voor O21-ploegen tegen Volendam, zo is maandag bekend geworden. De eindstrijd stond eigenlijk gepland op 4 mei, maar moest vanwege veiligheidsredenen worden verplaatst.
Het duel tussen de Jong-teams van Volendam en Feyenoord zal op 25 mei om 15:30 worden afgetrapt in het Kras Stadion, het onderkomen in het Vissersdorp. In eerste instantie zou die wedstrijd dus op 4 mei worden afgewerkt, maar met het oog op het duel van de hoofdmacht van Volendam tegen Ajax een dag later, werd er besloten de finale uit te stellen.
Als je de posts van @Pistolero wegdenkt zegt werkelijk niemand dat.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier regelmatig heb gelezen dat ie op moet rotten, trainers geen verschil maken en van Wonderen het stokkie gewoon over kan nemen.
Die zitten met hun hoofd nog ergens in het tijdperk van Geel en daarvoor.
Afgezien van 1 mindere fan van Arne heeft echt niemand dit geroepen.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier regelmatig heb gelezen dat ie op moet rotten, trainers geen verschil maken en van Wonderen het stokkie gewoon over kan nemen.
Die zitten met hun hoofd nog ergens in het tijdperk van Geel en daarvoor.
En dan zeg roep ik ook nog eens alleen het eerste deel van die post. Je hebt mij nooit horen roepen dat trainers geen verschil maken of dat van Wonderen trainer moet worden. Integendeel.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de posts van @:pistolero wegdenkt zegt werkelijk niemand dat.
En tja, Pistolero. Gelukkig is ie zo enthousiast over jeugdspelers.
Dat klopt. Toch komt de 'van Wonderen moet het overnemen'-shittake mij ergens bekend van voor. Dat was Derksen of Driessen ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan zeg roep ik ook nog eens alleen het eerste deel van die post. Je hebt mij nooit horen roepen dat trainers geen verschil maken of dat van Wonderen trainer moet worden. Integendeel.
En klaasweetalles. @Vis1980 leest dus regelmatig de posts van klaas en neemt deze nog serieus ook. Wat een parodie op een user.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch komt de 'van Wonderen moet het overnemen'-shittake mij ergens bekend van voor. Dat was Derksen of Driessen ofzo.
Gelukkig zijn dat geen users
Arme Vis. Straks leest hij ook de posts nog van users als Pietje, PSVCL en Howardroark. Wat een verspilde moeite.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En klaasweetalles. @:vis1980 leest dus regelmatig de posts van klaas en neemt deze nog serieus ook. Wat een parodie op een user.
Goed nieuws nu zondag Jayden in de basisquote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de posts van @:pistolero wegdenkt zegt werkelijk niemand dat.
En tja, Pistolero. Gelukkig is ie zo enthousiast over jeugdspelers.
Mea Culpa, het kan zijn dat het inderdaad elke keer dezelfde user was.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Afgezien van 1 mindere fan van Arne heeft echt niemand dit geroepen.
Sterker nog, geen enkele trainer wordt zo geadoreerd als Arne. Bijna om bang van te worden.
Ik lees posts van iedereen, zelfs die van jou, aandachtig zelfs, maal er de hele nacht over en zo, om 's ochtends mijn 'vriendenboekje' bij te werken.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En klaasweetalles. @:vis1980 leest dus regelmatig de posts van klaas en neemt deze nog serieus ook. Wat een parodie op een user.
Hier moest ik hard om lachen. Soms doet de waarheid pijn, touchι.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arme Vis. Straks leest hij ook de posts nog van users als Pietje, PSVCL en Howardroark. Wat een verspilde moeite.
Verder een prima user hoor
Ik heb gehoord dat Sjaak Troost weer technisch bezig gaat zijnquote:Op maandag 6 mei 2024 22:19 schreef UedaMANIA het volgende:
Elke trainer die niet in de top(competities) aan de slag kan wil nu toch wel bij Feyenoord intstappen?
Te Kloese heeft wel een ietwat drukke periode met een trainer, technische staff en het spelersbeleid die hij moet doen. Welke figuren helpen hem daar eigenlijk bij?
Aangezien de ScOuTiNg Is OpGeDoEkT?
Die is RvC dus alleen controlerend.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Sjaak Troost weer technisch bezig gaat zijn
aha thxquote:Op maandag 6 mei 2024 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is RvC dus alleen controlerend.
Je hebt een 3 koppige directie.
Algemeen, Financieel en Commercieel.
Ik weet niet wie daar verder onder zitten behalve Slot als trainer.
Ik denk dat te Kloese een zwaargewicht gaat halen die samen met hem het technisch beleid zal uitvoeren. Slot had een hele dikke vinger in de pap op technisch gebied.
Jan Boskamp wordt weer trainerquote:Op maandag 6 mei 2024 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat te Kloese een zwaargewicht gaat halen die samen met hem het technisch beleid zal uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |