quote:
https://www.ad.nl/nederla(...)ioen-wordt~a18f6d46/quote:Verder heb ik van vroeger uit wel een voorkeur voor Ajax en zijn veel vrienden ook Ajacied."
Of gewoon blijvenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:37 schreef CR7 het volgende:
Santi nog even een paar prikken en de grote clubs zijn die 3 maanden hiervoor alweer vergeten.
Voor 35+ lekker verkopen, veel gezonder voor de club.quote:
Behalve dat Geert en Hancko straks ook op zeker weg zijn. Timber en Wieffer gaan enorme biedingen op komen. Minteh wellicht terug naar Newcastle.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor 35+ lekker verkopen, veel gezonder voor de club.
Met Ueda en Zerrouki hebben we in elk geval al twee prima vervangers in huis.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Behalve dat Geert en Hancko straks ook op zeker weg zijn. Timber en Wieffer gaan enorme biedingen op komen. Minteh wellicht terug naar Newcastle.
Als je voor Geert, Hancko, Gimenez, Wieffer en Timber maar 113 vangt gaat er iets grandioos mis.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met Ueda en Zerrouki hebben we in elk geval al twee prima vervangers in huis.
Blijft er nog 113 miljoen over.
Zomer daarvoor ook al 70 miljoen opgehaald. Je hebt in 2 zomers tijd al bijna evenveel binnen gehaald als de 8 jaar daarvoor. Na alle verkopen straks en gelden uit Europees voetbal incl. aankomend seizoen komen de inkomsten in het tijdperk Slot gewoon over de 350+ miljoen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
Blijft eigenlijk onvoorstelbaar hoe snel alles is omgedraaid bij Feyenoord sinds Slot.
Toen hij kwam moest je de beste speler en aanvoerder voor 5 miljoen naar de aartsrivaal laten gaan, anders was er gewoon geen cent uit te geven.
Vorig jaar al 40 miljoen opgehaald met transfers, en dit jaar ga je dat weer compleet verpulveren. Met 2 jaar Champions League er bij haal je zo 200-250 miljoen binnen. Wat een weelde.
Ik ga Arend zó missen
En dan te bedenken dat ik hier regelmatig heb gelezen dat ie op moet rotten, trainers geen verschil maken en van Wonderen het stokkie gewoon over kan nemen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
Blijft eigenlijk onvoorstelbaar hoe snel alles is omgedraaid bij Feyenoord sinds Slot.
Toen hij kwam moest je de beste speler en aanvoerder voor 5 miljoen naar de aartsrivaal laten gaan, anders was er gewoon geen cent uit te geven.
Vorig jaar al 40 miljoen opgehaald met transfers, en dit jaar ga je dat weer compleet verpulveren. Met 2 jaar Champions League er bij haal je zo 200-250 miljoen binnen. Wat een weelde.
Ik ga Arend zó missen
‘Regelmatig’quote:Op maandag 6 mei 2024 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik hier regelmatig heb gelezen dat ie op moet rotten, trainers geen verschil maken en van Wonderen het stokkie gewoon over kan nemen.
Die zitten met hun hoofd nog ergens in het tijdperk van Geel en daarvoor.
FiTTiE!!!!quote:Op maandag 6 mei 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Onwaarheden verkondigen om je 'gelijk' te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |