Sorry, hier zijn m'n Woordle-scores om het goed te makenquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
* capuchon_jongen wrijft de zweetdruppels van zijn voorhoofd
Ben je nou nog steeds aan het jankenquote:
Ik heb afgelopen nacht nog iemand serieus genomenquote:
Vermoeiende act GGMMquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds aan het janken
Ik zou zeggen als je jezelf al 3 keer voor aap gezet hebt wordt het tijd om je verlies te nemen
De hond?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht nog iemand serieus genomen
Blijf van je zusje af!quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jean-Pierre uit Dendermonde ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ongeveer het niveau van de USA alleen zit het er net iets bovenquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef RipCity het volgende:
Hoe moeten we Canada inschatten qua niveau?
Montenegro, Albanië zoiets.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef RipCity het volgende:
Ken je Terrance and Phillip?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef RipCity het volgende:
Davies, Bayern?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Buchanen is de enige speler die ik ken
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef RipCity het volgende:
Vind ik nog knap voor een Belgquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Buchanen is de enige speler die ik ken
We gaan hier niet over "die Belg" of "een belg" hebben.quote:
Zolang je niet laat zien wie er in je kelder zit noem ik je gewoon die Belgquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We gaan hier niet over "die Belg" of "een belg" hebben.
Ik ben een FOK!ker zoals jullie
Bij de opwarming is hij de beste?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:32 schreef PSVCL het volgende:
Vd Vaart en Piair vinden Brobbey geweldig spelen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |