Veerman-Schoutenquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan ga ik kijken! Jammer dat Til er niet bij zit. Als je dan toch Wijnaldum meeneemt.
Nee Proppie is een feestquote:
Koeman heeft al gezegd dat elke selectiespeler aan spelen toekomt in twee wedstrijden dus die opstellingen zeggen buiten Verbruggen niet bijzonder veelquote:
Belachelijk. Het is geen bezigheidstherapie. Dat ie maar aan een vast team en automatismen werkt ipv dit kleuterschool gedoe.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koeman heeft al gezegd dat elke selectiespeler aan spelen toekomt in twee wedstrijden dus die opstellingen zeggen buiten Verbruggen niet bijzonder veel
Met 3 beoogde basisspelers afwezig lijkt me dat nog niet echt lekker gaan Hansquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk. Het is geen bezigheidstherapie. Dat ie maar aan een vast team en automatismen werkt ipv dit kleuterschool gedoe.
Dat vind ik ook wel een beetje ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belachelijk. Het is geen bezigheidstherapie. Dat ie maar aan een vast team en automatismen werkt ipv dit kleuterschool gedoe.
Ja nog zo'n idioot iets.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met 3 beoogde basisspelers afwezig lijkt me dat nog niet echt lekker gaan Hans
Que?quote:
Dat het mogelijk is dat er spelers nog niet bij zijn om andere redenen dan blessuresquote:
Daar kan Koeman opzich niks aan doen natuurlijk. Dat is aan de UEFA en achterlijke speelschema'squote:Op donderdag 6 juni 2024 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat het mogelijk is dat er spelers nog niet bij zijn om andere redenen dan blessures
Nou ja, een beetje in Australie voetballen en zo doen ze toch echt zelf.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan Koeman opzich niks aan doen natuurlijk. Dat is aan de UEFA en achterlijke speelschema's
Ik dacht dat David Millar wielrenner wasquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:49 schreef Nober het volgende:
Make your breast but wet boys.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |