Ik wilde net gaan zeggen: het is wachten op de eerste die over het zweetbandje gaat vallen.quote:
omdat de KNVB denkt dat 74 normale prijs is waarvoor ze t vol gaan krijgenquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom is het niet vol?
Doordeweeks spelen om 21u. om 20u had je al meer publiek.
woekerprijzen?
Roland Garros is verderopquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen: het is wachten op de eerste die over het zweetbandje gaat vallen.
Davies alleen al > iedereen van het Nederlands elftalquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:45 schreef -XOR- het volgende:
Canada heeft gewoon een betere spits dan Nederland.
Moet je wel iets meer verdienen dan het minimumloon met wasknijpers in elkaar zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een EK/WK wedstrijd bijwonen staat ooit nog op mijn bucketlist.
Nu denk je dat ik ga happen hequote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet je wel iets meer verdienen dan het minimumloon met wasknijpers in elkaar zetten.
lees jij mee in klb sc?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Moet je wel iets meer verdienen dan het minimumloon met wasknijpers in elkaar zetten.
van die lurkersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |