Jones was in de wedstrijden hiervoor natuurlijk wel beduidend beter.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:12 schreef TAmaru het volgende:
Kyren doet eigenlijk wat Jones' vorige tegenstanders hebben nagelaten.
Dat is zo maar Bingham en Trump misten dan gewoon nóg een kans en dan nog een... dat heb ik Kyren ook weer niet zien doen. Bovendien heeft hij wel 2 centuries en een 90 gemaakt. Voorkomt ook weer dat Jones terug naar de tafel komt en het ritme eruit haalt.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:36 schreef EP3 het volgende:
[..]
Jones was in de wedstrijden hiervoor natuurlijk wel beduidend beter.
Kyren mag - na zelf kansen te hebben gemist - voortdurend terugkomen om het alsnog af te maken.
Jawel, maar het ook zomaar 5 - 3 kunnen staan als Jones wat minder de bibbers had gehad.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is zo maar Bingham en Trump misten dan gewoon nóg een kans en dan nog een... dat heb ik Kyren ook weer niet zien doen. Bovendien heeft hij wel 2 centuries en een 90 gemaakt. Voorkomt ook weer dat Jones terug naar de tafel komt en het ritme eruit haalt.
Ja, zo komen we nergens natuurlijk.quote:
wellicht ook de enige hoogtepuntenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Dit laatste frame en die Higgins clearance de hoogtepunten voor mij zo ver.
Het is nog niet gespeeld denk ik. Als Jones speelt zoals gisteren, dan kan hij best terug in de wedstrijd komen.quote:
Zeg dat wel. Met name Wilson speelt echt onder niveau, ook veel slechter dan hij eerder dit toernooi liet zien. Zit volgens mij vreselijk onder de spanning.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:31 schreef wdn het volgende:
Tot nu toe 1 van de kwalitatief slechtste finales die ik gezien heb.
hoezo dat was gewoon geplandquote:
Naar het buitenland is nog wel efkes een brug te ver...quote:Op maandag 6 mei 2024 21:46 schreef Janneke141 het volgende:
Het is natuurlijk niet de vraag óf het WK naar China of Saudi-Arabië gaat, maar wanneer. Al die (ex-)spelers die volhouden dat het in de Crucible thuishoort, zijn allemaal te koop.
Ik geef het een jaar of vijf.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Naar het buitenland is nog wel efkes een brug te ver...
Nee. Als snooker wil groeien zal het wel moeten, En de spelers zelf willen het want het prijzengeld zal veel hoger worden als het in China of in Abu Dhabi gebeurd.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Naar het buitenland is nog wel efkes een brug te ver...
Ik herinner nog een wk waar White er 10 op rij verloorquote:Op maandag 6 mei 2024 21:42 schreef svann het volgende:
Uitstel van executie.
Toch wel jammer, maar een geweldig eerste WK voor Jak.
Maar daar was voor Hendry niet de druk dat het over was als hij er eentje zou verliezenquote:Op maandag 6 mei 2024 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik herinner nog een wk waar White er 10 op rij verloor
Omdat je zin hebt in nog 2 weken snooker of omdat je een andere finale wenst?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:57 schreef wimderon het volgende:
Kunnen we niet doen alsof de afgelopen twee weken niet gebeurd zijn en overnieuw beginnen?
Jaquote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Omdat je zin hebt in nog 2 weken snooker of omdat je een andere finale wenst?
Met een beetje geluk wint Bingham zijn halve finale in de rerun wel!quote:
Nee want dan ligt ie er al uit tegen Ronniequote:Op maandag 6 mei 2024 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wint Bingham zijn halve finale in de rerun wel!
Nou Wilson is toch wel een vaste waarde in de topquote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef franklop het volgende:
Maar goed, voor de niet reguliere kijker is het niet gek dat deze namen nieuw zijn voor mij?
Wilson doet al flink wat jaren meequote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef franklop het volgende:
Maar goed, voor de niet reguliere kijker is het niet gek dat deze namen nieuw zijn voor mij?
Behalve de kwartfinale hier vorig jaar heeft Jak niet bijster veel gedaan, Kyren met een handvol ranking titels maar nog geen grote.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef franklop het volgende:
Startende met een 147quote:Op maandag 6 mei 2024 22:04 schreef Zorro het volgende:
Wie weet zitten we te kijken naar de meest legendarische comeback ooit!
Nou beide wel, maar vooral omdat ik nauwelijks hoogstaand snooker heb gezien de afgelopen weken. Zowel qua breaks/clearances als verdedigende battles als qua spanning.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Omdat je zin hebt in nog 2 weken snooker of omdat je een andere finale wenst?
Het hele tournooi was gammel, Alleen Allen - Higgins was sensationeel.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou beide wel, maar vooral omdat ik nauwelijks hoogstaand snooker heb gezien de afgelopen weken. Zowel qua breaks/clearances als verdedigende battles als qua spanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |