SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal alcholvrij richting mijn bed gaan. Eén biertje rond 17.30, die moet nu wel enigszins uitgewerkt zijn, toch?
Ik had ook niet het idee dat je er iets kwaads mee bedoelde.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat in het pesten geen waarheid zit. Pesten gebeurt uit onzekerheid van de pesters. Misschien dat je nichtje haar rode haar ook liever kwijt was omdat ze er nu mee gepest wordt, maar dat doet niks af aan de schoonheid van een grote bos rode krullen. Iets kwaads heb ik sowieso niet bedoeld.
Dan bind je je vader maar vast op z’n stoelquote:Op zondag 5 mei 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb het huis schoongemaakt. Helaas moet ik daar altijd 1 van mijn weekenddagen aan opofferen. En meestal de andere aan een bezoek aan mijn ouders, maar dat heb ik dit weekend niet gedaan. Ik ga vanaf mijn ouders huis werken woensdag, zodat mijn moeder een dagje weg kan. Op zich niet ideaal, omdat ik woensdag ook altijd alleen zit op mijn werk, dus ik heb helemaal niet de mogelijkheid om me tussendoor nog met mijn vader bezig te houden. Ja, mijn half uurtje pauze alleen.
Ik verwacht ook dat hij de hele dag gewoon boven zal zitten achter de tv of achter zijn pc.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan bind je je vader maar vast op z’n stoel
Aanvangstijdstip is onder voorbehoud; kleine kans dat het wat later wordt.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Tuesday Tunes Too
Vanavond ook de eerste halve finale van het ESF. Geen idee waarom ik daar nu ineens aan moest denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
De tweede track is meteen al nieuw en komt uit Noorwegen:Safario - Feel So Good
Beukt als een gek
De muziek is dit jaar zo belabberd, dat ik alles skip. Alleen het liedje van Luxemburg vind ik wel aardig. Staat bijna onderaan bij de bookmakersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond ook de eerste halve finale van het ESF. Geen idee waarom ik daar nu ineens aan moest denken![]()
Ik heb nog weinig meegekregen. Heb een tijdje geleden door de liedjes van de eerste halve finale geswipet. Ik vond Zwitserland wel aardig, geloof ik. Kan waarschijnlijk zaterdag ook niet kijken, maar ik denk dat ik hem vanavond wel aanzet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De muziek is dit jaar zo belabberd, dat ik alles skip. Alleen het liedje van Luxemburg vind ik wel aardig. Staat bijna onderaan bij de bookmakers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |