quote:Malagueña Salerosa is een van oorsprong Mexicaans volksliedje. Het liedje bestond al enkele jaren, voordat het in de 20e eeuw werd geclaimd door de Mexicanen Elpidio Ramirez en Pedro Galindo. De titel werd vaak ingekort tot La Malagueña. De tekst gaat over een mooie vrouw uit (het niet nader aangeduide) Málaga.
Ik vond het ook bijzonder.....quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Schrijf ik net hiervoor over een Lucifer.
Ik vind dit eng…
Ja, het is echt wel bizar. Want Lucifer is wel een random gespreksonderwerp. Of Melting heeft een Ninja-edit gedaan, maar dat verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Schrijf ik net hiervoor over een Lucifer.
Ik vind dit eng…
Dat is toch gestoord, die vrouw was in 1986 al de stem van Moraquote:Juliëtte de Wijn (Amsterdam, 21 april 1962) is een Nederlandse actrice en presentatrice, die bij het grote publiek sinds 1986 bekend is als het typetje Cora van Mora in een televisiereclame voor snacks.
Vanaf 2001 tot eind oktober 2006 had De Wijn geen rol in de snackreclames, daarna kwam ze weer terug.
En ze zal het altijd blijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is toch gestoord, die vrouw was in 1986 al de stem van Mora
De enige echtequote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ze zal het altijd blijven.
Ze hebben al meerdere vervang(st)ers geprobeerd, maar men wil nog steeds Cora…
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is toch gestoord, die vrouw was in 1986 al de stem van Mora
Ik hoop dat dat lang geleden was.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik was eens op een feestavond in Duitsland hier vlak over de grens. Gewoon met vrienden biertjes drinken... springt opeens Bonnie st Clair het podium op, hadden ze speciaal geregeld voor het Nederlandse publiek![]()
Je hoort mij niet klagen haha
En haar tanden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat lang geleden was.
Als ze nu het podium opspringt, mag ze hopen dat haar pruik nog recht zit…
Het was 2005 zoiets, iedereen sprong ook dat podium op om een duet met haar te zingen, en dat kon ook gewoonquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat lang geleden was.
Als ze nu het podium opspringt, mag ze hopen dat haar pruik nog recht zit…
Duur reisje als je met zoveel gaat.quote:
Met Bonnie kan alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was 2005 zoiets, iedereen sprong ook dat podium op om een duet met haar te zingen, en dat kon ook gewoon
Was net aan het denken.... als je die groep boekt, betaal je je ook scheel.quote:
Geilquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Bonnie kan alles.
Als je maar betaald…
Aaah haha nooit geweten dat dit een Duitse groep wasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een groep hippies uit Duitsland.
Ze zijn nooit naar Mexico geweest…
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Aaah haha nooit geweten dat dit een Duitse groep was![]()
quote:De Les Humphries Singers was een zanggroep die in de jaren 70 werd opgericht door de in Hamburg wonende Engelsman Les Humphries (10 augustus 1940 - 26 december 2007). Behalve door hun muzikale succes, viel de groep ook op door het grote aantal, uit verschillende landen afkomstige, zangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |