Putin noemt dit vrienden. Ik zou mij wat zorgen maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gezellige jongens hoor.
Ze zien er overigens ook oud uit.
Dmitry Malyshev, 36, was jailed for eating the heart of one of three men he killed.
Rapist and killer Alexander Maslennikov, 38, was also released early by Putin.
Dat programma had niets geholpen als ze er geen 20 miljoen soldaten tegenaan hadden kunnen gooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ze wonnen vanwege een Amerikaans lend-lease programma.
Het is veelzeggend over hoe dat volk in elkaar zit. Wat een land.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Putin noemt dit vrienden. Ik zou mij wat zorgen maken.
Ik vind het een heel veelzeggende titel. Het uitgangspunt is dat vrede slechts een pauze is tussen de ene oorlog en de andere. Waarom vind jij de titel "debiel"?quote:
Maar de GPS verstoring is al een maand of 10/12 aan de gang? Wel een lange periode. Alle andere reacties op systemen deze oorlog is meestal een kwestie van maanden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:43 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar het is een kat en muis spel. Oekraïne krijgt nieuwe wapens ter beschikking, hiermee doen zij een paar weken erg veel schade mee. Dan komt Rusland met tegenmaatregelen en worden die wapens in sommige gevallen haast waardeloos. Dus dan komt Oekraïne weer met tegen tegenmaatregelen en gaat het weer een tijdje goed.
En zo blijft het door gaan.
Natuurlijk zijn zij ook druk bezig met systemen te ontwikkelen die veel moeilijker te jammen zijn. Denk aan de AI drones waar ze nu mee bezig zijn.
Maar het blijft een kat en muis spel.
Ik had ook ergens gelezen dat ze bang zijn dat dit ook zo met die ATACMS zal gaan. Dat Oekraïne gewoon een aantal weken heeft om maximaal schade ermee te doen voordat Rusland mogelijk met tegenmaatregelen kan komen. Maar dat is natuurlijk afwachten.
Kende het echt niet. Het zegt ook weinig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord?
https://timpanogos.blog/2(...)f-war-who-said-that/
Volgens je eigen extrapolatie:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Mediazona/BBC heeft al meer dan 50.000 russische doden geteld en bevestigd, exclusief:
- LPR
- DNR
- buitenlanders
- vermisten
Dit is minimum aantal doden, en het aantal gewonden is een veelvoud hiervan. 100.000 gesneuvelde soldaten is zeker haalbaar. Het totaal (KIA+WIA+MIA) gaat dus "richting de half miljoen".
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord?
https://timpanogos.blog/2(...)f-war-who-said-that/
Dat zei ik toch?quote:So far as I can determine, Plato did not use those exact words (even in Greek), but he said something that could be similar. In his Apology he has Socrates saying that death is either an uninterrupted sleep or a transmigration to another realm. In this sense he could be saying that the dead have seen the end of the world’s conflicts.
Je maakt er een hobby van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Volgens je eigen extrapolatie:
Zelensky/BBC heeft al meer dan 31.000 ukraiense doden geteld en bevestigd, exclusief:
- buitenlanders
- vermisten
Dit is minimum aantal doden, en het aantal gewonden is een veelvoud hiervan. 62.000 gesneuvelde Ukraiense soldaten is zeker haalbaar. Het totaal (KIA+WIA+MIA) gaat dus "richting de 310.000".
310.000 Ukraiense slachtoffers volgens de oheng methode. Zou een 3:5 verhouding betekenen.
Het wordt nog interressanter als we Papierversnipperaar zijn schatting meenemen uit het vorige deel: 380.000 Russische slachtoffers. Afgezet tegen de 310.000 Ukraiense slachtoffers welke oheng betoogd zitten we bijna 1 op 1 qua verhouding.
Het was geen schatting hoor. Ik verdubbelde gewoon het aantal Russische soldaten waar de invasie mee begon.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef PluggieOD het volgende:
Het wordt nog interressanter als we Papierversnipperaar zijn schatting meenemen uit het vorige deel: 380.000 Russische slachtoffers. Afgezet tegen de 310.000 Ukraiense slachtoffers welke oheng betoogd zitten we bijna 1 op 1 qua verhouding.
"Minderwaardig", een andere term voor hun normen en waarden en cultuur is er niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:21 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het is veelzeggend over hoe dat volk in elkaar zit. Wat een land.
(1 FOK! expert * 3 FOK! experts)/2 kritische denkers = ?quote:
Je kan moeilijk zeggen "beschaafd en aantrekkelijk".quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:22 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Minderwaardig", een andere term voor hun normen en waarden en cultuur is er niet.
Dan kom je wel ergens uit. Hoopvol denken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
(1 FOK! expert * 3 FOK! experts)/2 kritische denkers = ?
"Achterlijk en onderontwikkeld" dekt de lading ook wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan moeilijk zeggen "beschaafd en aantrekkelijk".
Soms wel idd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Achterlijk en onderontwikkeld" dekt de lading ook wel.
Er is nog een bron die uitkomt op 51.245 Oekraïnse slachtoffers excl vermisten en buitenlanders. https://ualosses.org/soldiers/quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Zelensky/BBC heeft al meer dan 31.000 ukraiense doden geteld en bevestigd, exclusief:
- buitenlanders
- vermisten
Dit is minimum aantal doden, en het aantal gewonden is een veelvoud hiervan. 62.000 gesneuvelde Ukraiense soldaten is zeker haalbaar. Het totaal (KIA+WIA+MIA) gaat dus "richting de 310.000".
310.000 Ukraiense slachtoffers volgens de oheng methode. Zou een 3:5 verhouding betekenen.
Een bijna 1 op 1 verhouding is mijn inziens niet logisch.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:10 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
- buitenlanders
- vermisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |