De Graafschap-scenario van drie jaar geleden, hele jaar top-2 staan zo'n beetje, er op de laatste dag uitvallen en daarna meteen klaar in de play-offs.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat dit niets meer wordt voor Roda. Klap op klap.
Schrijf de staking maar vast op.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Zorro het volgende:
Het mooie van NAC in de eredivise is wel dat we daar dan weer NAC - Willem II krijgen.
Met Roda krijg je niks.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:21 schreef Zorro het volgende:
Het mooie van NAC in de eredivise is wel dat we daar dan weer NAC - Willem II krijgen.
Ik zou het wel leuk vinden als Roda weer eens terugkeert ja. Heb wel warme herinneringen aan potjes als Milan - Roda.quote:
Bedankt Karimquote:Op maandag 13 mei 2024 20:23 schreef Zipportal het volgende:
Als NAC nu scoort staat Roda 2-0 achter. @:zorro
Gewoon.
Je kunt daar ook een leuk groundhopping weekend van maken in combi met Aachen. Zeker nu die weer 3. Liga spelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Roda weer eens terugkeert ja. Heb wel warme herinneringen aan potjes als Milan - Roda.
Liever Roda dan NAC maar NAC gaat er in de volgende rondes wel uit. Vanavond een kleine overwinning zodat de volgende pot nog spannend is.quote:
De nummer 16 van de eredivisie zal wel thuis spelen in de halve finale? Excelsior kan in dat geval nog wel een pittige klant worden. Van RKC verwacht ik minder.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liever Roda dan NAC maar NAC gaat er in de volgende rondes wel uit. Vanavond een kleine overwinning zodat de volgende pot nog spannend is.
Ze spelen uit en thuis hé? Excelsior/RKC begint uit.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De nummer 16 van de eredivisie zal wel thuis spelen in de halve finale? Excelsior kan in dat geval nog wel een pittige klant worden. Van RKC verwacht ik minder.
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior wordt 16e tenzij PSV met 8-0 wint volgende week.
Ik betwijfel OF PSV wint, met hun Ibiza tripje tegen een volop gemotiveerd RKC. Dus Excelsior heeft een GROOT probleem.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior wordt 16e tenzij PSV met 8-0 wint volgende week.
Graag want het schema klopt niks van.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP? @:el-stinho @:coco @:onlogisch (HAHA)
Toegevoegd.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP? @:el-stinho @:coco @:onlogisch (HAHA)
huh. wtfquote:Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 13-05-2024 20:31 ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 20:32 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 13-05-2024 20:31 ]
We roddelen hier niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een bug die Breuls nooit opgelost heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |