Ja, die mensen daar zijn wel echte gokkers idd. Paar goede reviews over de staging en hoppa, mensen gaan erin geloven, zijn chauvinistisch en zetten er graag geld op in.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:54 schreef CarloV het volgende:
[..]
Weet je nog die jongen met die luchtballon een aantal jaar geleden. Toen die zich kwalificeerde stond ie derde bij de bookies, maar in de finale deed het nauwelijks iets. Het zijn gewoon Ieren en Britten die zichzelf structureel onder of overschatten.
Ik zag een (lucht)kasteel, een game, een spiegel(?)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:29 schreef RipCity het volgende:
Nog verborgen hints in de 'leaked' Joost Klein docu?
Dat hoeft ook niet, we zijn allemaal anders.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zie er niks overdreven aan hoor. Ik las eerder op de avond ook al negatieve commentaar van mensen (buitenlandse fans) die dat einde zo nep vonden. Maar hallo, dat moet toch gewoon gerepeteerd worden? Ik kan me zo voorstellen dat volgende week, wanneer er meer druk is en hij zich ineens realiseert dat dit hét moment is, er dan zoveel door z'n koppie gaat dat deze woorden tig keer meer impact hebben. Ik vind hem hier een hele lieve uitstraling hebben. Ik geloof zelf nog steeds in een televotewinnaar.
De drie vogels die op het laatst over onze Hollandse vlakte vliegen? Die zijn er expres in gezet sowieso.. Maar deze docu zit rettestrak in elkaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:29 schreef RipCity het volgende:
Nog verborgen hints in de 'leaked' Joost Klein docu?
Van Twan, head of delegation.....Die verantwoordelijk was voor de show (exl. tussenacts) in Rotterdam en Italië en dus heel veel stagings van dichtbij heeft meegemaakt en weet wat erbij komt kijken. Dus op hetzelfde level zit als de productie in Zweden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:52 schreef helloo_152420 het volgende:
[..]
Puur uit interesse, waar komt het verhaal vandaan dat de Zweedse productie onder de indruk zou zijn? Ik heb even lopen kijken maar heb nergens een originele bron kunnen vinden
Ik verwacht dat we dit gaan terugzien. Iedereen ziet meteen dat dit meer uitstraalt dan alleen wat rood licht. Dus ook teamJoost. Komt wel goedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:27 schreef Greys het volgende:
In de korte beelden van de eerste repetitie zag je Joost zelf flink hakken voor een licht wit scherm met op dat scherm een stukje van een hakkende persoon als projectie op de LED. Dus het wordt sowieso niet alleen dit met dat rode licht.
Edit: even teruggezocht. Dit dus.
[ x ]
En hoe had je dan gewild dat ze het in beeld brachten? Met een wideshot?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, we zijn allemaal anders.
En daar ging het mij helemaal niet om.
Het gaat er voor mij om hoe de camera inzoomt, de close-up.
Niet om hoe Joost kijkt, of dat nu meer of minder emoties heeft vandaag, of volgende week.
Dat zijn lied zo geschreven is, is duidelijk, maar je kunt het ook anders in beeld brengen.
Je weet dat ik hier tot vervelens aan toe positief doe maar ik snap waarom je dit vindt. Ik heb het zelf ook een píetsie.quote:
Was bij Sophie en Jeroenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei Twan ergens, die heeft de stagingplannen daar zelf ingeleverd. Moet even zoeken waar dat ook alweer was.
Geen idee, niet iemand een x aantal seconden full on drama closeup inzoomen in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En hoe had je dan gewild dat ze het in beeld brachten? Met een wideshot?
Dit kan niet anders in dit geval denk ik, als je wilt dat de mensen straks live z'n emoties kunnen zien op het Belofte Inlos Moment.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, niet iemand een x aantal seconden full on drama closeup inzoomen in ieder geval.![]()
(En dat bedoel ik niet rot, want als ik zijn verdriet inbeeld, dan raakt het me, maar ik vind het gewoon een beetje teveel.)
Maar is dit stukje dan niet gegarandeerd zo lang en zo closeup in het echt straks?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier tot vervelens aan toe positief doe maar ik snap waarom je dit vindt. Ik heb het zelf ook een píetsie.
Maar (OH GOD DAAR GAAT ZE WEER) ik weet zo goed als zeker dat dit komt door alle repetities en hij geen acteur is maar er toch een clippie 'moest' komen. Denk dat hij dit zelf ook echt liever niet had gehad maar ze anders stukjes nog niet wilden laten zien en wilden bevestigen dat de outro er gewoon aan zit.
Dit gaat zo goed als zeker live tien keer mooier overkomen. Omdat hij het dan voelt. Met die volle zaal. Dan is zijn belofte aan z'n ouders vervuld op dat moment.
Van veraf zie je die emoties weer niet. Die komen alleen in de huiskamers als hij je recht aankijkt van dichtbij.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dit stukje dan niet gegarandeerd zo lang en zo closeup in het echt straks?
Van veraf of gezicht zijkant, had ik veel mooier gevonden.
Ah oke.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Van veraf zie je die emoties weer niet. Die komen alleen in de huiskamers als hij je recht aankijkt van dichtbij.
Jazeker.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:13 schreef Arcee het volgende:
Odds van 19 bij Betfair![]()
Geloof jij er nog in @:Greys?
Fred benoemde het ook al, maar ik hoop hier toch ook wel op hoor. Dat benadrukt nog meer het partygevoel, maar ook het let's come together als je de hele vloer op en neer ziet springen en fans uit alle windstreken er samen een feestje van maken, United by musicquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:48 schreef Em31 het volgende:
Het kan natuurlijk wel dat hier stukjes inzitten waar we straks het publiek gaan zien, aangezien ze anders nu een lege zaal zouden filmen? Dat dit zo gedaan is voor deze clip.
De gokkers lezen hier niet mee, maar gaan af op alle zure comments elders. Commentaren van buitenlanders die sowieso al geen fan waren en die niets weten van Trust the Proces etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:13 schreef Arcee het volgende:
Odds van 19 bij Betfair![]()
Geloof jij er nog in @:Greys?
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:17 schreef Greys het volgende:
Van Kroatië snap ik zelf niet (hoe heerlijk ik dat lied en de meneer ook vind) dat men die staging kennelijk zo fantástisch vindt. Hoewel echt wel leuk, heel bijzonder is het geenszins. Het enige dat ik kan bedenken is dat mensen zagen dat het hetzelfde is als in z'n nationale finale en er dus geen negatieve verrassingen daar kunnen komen. Bij Joost weten ze dat nog niet.
En daarom denk ik dat het woensdag en donderdag allemaal weer recht trekt bij de bookies.
Jullie mogen me uiteraard allemaal hartelijk uitlachen als het een niksige act blijkt. Maar om meerdere redenen kan ik me bij Joost álles voorstellen behalve een niksige act.
Ik hoop dat we winnen en jij en @Cee ons volgend jaar weer trakteren op wat geweldige reportages.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:17 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen me uiteraard allemaal hartelijk uitlachen als het een niksige act blijkt. Maar om meerdere redenen kan ik me bij Joost álles voorstellen behalve een niksige act.
Ze gaan pas publiek regie shots toevoegen wanneer er publiek is. Dit wordt live ter plekke gedaan, vandaar ook zoveel shows met publiek om dit te oefenen. Maak je daar geen zorgen om. Er is daar een apart team voor die specifiek op 'publiek' zit, de eind regisseur bepaald live ter plekke, dat wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Fred benoemde het ook al, maar ik hoop hier toch ook wel op hoor. Dat benadrukt nog meer het partygevoel, maar ook het let's come together als je de hele vloer op en neer ziet springen en fans uit alle windstreken er samen een feestje van maken, United by music. Ik hoop maar dat ze dat doen
Dat zou ik zelf wel een gemiste kans vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |