Ik dacht aan Boudewijn de Groot!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is gewoon Rob de Nijs in zijn jonge jaren.
Het lijkt me gewoon onmogelijk dat er helemaal niks lekt als er zoveel mensen rondlopen daar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom niet? Organisatie geeft zelf aan dat wat Nederland gaat uitvoeren ontzettend veel vraagt van de crew.
Dat wat er nu loopt werkt er en ik denk dat de kans niet groot is dat er veel deze toffe baan op het spel gaan zetten met lekken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon onmogelijk dat er helemaal niks lekt als er zoveel mensen rondlopen daar.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is gewoon Rob de Nijs in zijn jonge jaren.
Ik zat meer in deze richting te denkenquote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Dat er massaal gewed wordt in de Engelstalige landen is zonder twijfel zo. Dat zie je nu aan hoe lekker Ierland gaat. Maar hoe het in pak ‘em beet Kroatië of Zwitserland is, weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:22 schreef Greys het volgende:
Weet iemand hier heel toevallig @:Ripcity @:Fred_B in hoeveel Europese landen wedden op het ESF verboden is zoals hier?
Las net iemand op X die zei dat de bookmakers nu voornamelijk de mening van Britten weergeven omdat 'het in vele landen verboden is te wedden op ESF'. In hoeverre klopt dat denken jullie?
Oké dank!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Dat er massaal gewed wordt in de Engelstalige landen is zonder twijfel zo. Dat zie je nu aan hoe lekker Ierland gaat. Maar hoe het in pak ‘em beet Kroatië of Zwitserland is, weet ik niet.
Het is wel een beetje kansloos dat je dat in Nederland niet kan doen. Nederland regeltjesland, behalve als het over gokreclames gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Dat er massaal gewed wordt in de Engelstalige landen is zonder twijfel zo. Dat zie je nu aan hoe lekker Ierland gaat. Maar hoe het in pak ‘em beet Kroatië of Zwitserland is, weet ik niet.
In België kun je ook overal weddenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een beetje kansloos dat je dat in Nederland niet kan doen. Nederland regeltjesland, behalve als het over gokreclames gaat.
Erg toevallig dat hij daar nu zitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Mika024 het volgende:
Cornald maas straks kort bij sophie en Jeroen over de 2de repititie en het laatste nieuws!
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Mika024 het volgende:
Cornald maas straks kort bij sophie en Jeroen over de 2de repititie en het laatste nieuws!
Gaat ie ons vertellen dat de recap beelden zijn mislukt en daarom zitten ze er niet tussen...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:39 schreef Greys het volgende:
Ja maar om 19.00 uur komt ook de recap online Cornald.
Aran heeft gewoon geen idee. Prima, maar loop dan niet zo te blaten...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kaarija zegt “welkom in Europa jonguh” op het scherm bij de start. Verstond ik dit goed bij Aran?
Zou een mogelijkheid kunnen zijn zei Aranquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Kaarija zegt “welkom in Europa jonguh” op het scherm bij de start. Verstond ik dit goed bij Aran?
Ik ga nu luisteren, Aran was gisteren wel helemaal overtuigd dat de vogel weg zou zijn vandaag.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Nu bij Boulevard, Aran die een beetje zurig wil doen maar WiWi-William en Jesse Wijnans geven m niet z'n zin
Aran met zijn kennersoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |