Die gast heeft nog twee reacties nodig voor een leuk aantal, laat dat even zijn eerste prioriteit zijn zegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
We moeten allemaal bidden voor onze goede VBL vriend @:RensAjacied
Hij heeft Dengue in Bali
Oei.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
Hij heeft Dengue in Bali
Destemeer reden om voor onze makker te biddenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die gast heeft nog twee reacties nodig voor een leuk aantal, laat dat even zijn eerste prioriteit zijn zeg
Ik dengue het niet nee.quote:
Hij is op vakantie op Bali idiootquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef Salina het volgende:
Misschien opgelopen op Lombok of de Gili's? Meer kans op dengue daar dan op Bali denk ik.
We laten God gewoon zijn dengue doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Destemeer reden om voor onze makker te bidden
Dat sowieso maatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We laten God gewoon zijn dengue doen.
quote:
ja komop zegquote:
@Salina moet je altijd kort houden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ja komop zeg
onze maat gaat 2 weken naar bali krijgt dengue
En dan heb je zo'n betweter die vraagt of ie niet toevallig op Lombok is
Da's bali zeg @Salinaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
Hij heeft Dengue in Bali
Da's een goeie vriendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:51 schreef vrijgevochten het volgende:
wel fijn dat we zo de slachtoffers in indo herdenken nu zo met Rensie
Ja ik las het.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We zijn wat in mineur, Rensie heeft dengue!
Nou,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar hij is in goede handen bij God
Hebben de minuten stilte jou weer wat gebracht?
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou,
Ik was dus afgelopen dagen in Berlijn, waar ik bewust een verblijf had geboekt op de hoek van de Bernauerstraße bij het U Bahn Station Bernauerstraße.
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog, en de vele doden die er vielen vanwege de ontsnappingspogingen herdacht ik vandaag dus ook.
En een van de redenen om vanmorgen om stopt tien uur te vertrekken uit Berlijn was om op tijd terug te zijn voor de 2 minuten stilte.
Ja, geen pretje in de Fuhrerbunker.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog,
Nee stinkt een beetje naar hondenpoepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |