Ja ik las het.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We zijn wat in mineur, Rensie heeft dengue!
Nou,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar hij is in goede handen bij God
Hebben de minuten stilte jou weer wat gebracht?
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou,
Ik was dus afgelopen dagen in Berlijn, waar ik bewust een verblijf had geboekt op de hoek van de Bernauerstraße bij het U Bahn Station Bernauerstraße.
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog, en de vele doden die er vielen vanwege de ontsnappingspogingen herdacht ik vandaag dus ook.
En een van de redenen om vanmorgen om stopt tien uur te vertrekken uit Berlijn was om op tijd terug te zijn voor de 2 minuten stilte.
Ja, geen pretje in de Fuhrerbunker.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Mickytjuh het volgende:
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog,
Nee stinkt een beetje naar hondenpoepquote:
Als de Duitsers toen niet waren verslagen. Hadden we nu niet alleen Duits gesproken. Maar was @GGMM kampbewaarder geweest met @Scrummie als Duitse laffe herder, die vuile klusjes aan hulpjes @onlogisch en @Coco zou uitdelen. Klusjes als medische en psychische tests uitvoeren op users @tong80 @Atypisch @Charz en @Zoon_John Maar bovenal waren jij en ik waarschijnlijk grote jongens geweest in het Nederlands verzet.quote:
Faal. Mijn overgroot oom is met 24 gesneuveld door een Duitse handgranaat. Noem je mij vervolgens in je respectloze gebrabbel. Drink je nog eentje.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als de Duitsers toen niet waren verslagen. Hadden we nu niet alleen Duits gesproken. Maar was @:GGMM kampbewaarder geweest met @:scrummie als Duitse laffe herder, die vuile klusjes aan hulpjes @:onlogisch en @:coco zou uitdelen. Klusjes als medische en psychische tests uitvoeren op users @:tong80 @:Atypisch @:Charz en @:Zoon_John Maar bovenal waren jij en ik waarschijnlijk grote jongens geweest in het Nederlands verzet.
Per ongeluk in z’n tas ontploft?quote:Op zondag 5 mei 2024 12:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Faal. Mijn overgroot oom is met 24 gesneuveld door een Duitse handgranaat. Noem je mij vervolgens in je respectloze gebrabbel. Drink je nog eentje.
Mijn tas zit vol met helden verhalen uit de 2e wereldoorlog. Loop ik niet mee te koop, wel met flauwekul. Flauwekul op 1.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Faal. Mijn overgroot oom is met 24 gesneuveld door een Duitse handgranaat. Noem je mij vervolgens in je respectloze gebrabbel. Drink je nog eentje.
Spruitjes.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Zelfgemaakte curryquote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gevulde paprika’s met bulgur en salade.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerige papzak ben je ook hé. Heb je dan totaal geen ruggengraat?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
huhquote:Op maandag 6 mei 2024 07:56 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:rambodirk
Goedemorgen.
Tegenvallend dat je die Woordle de 2e keer niet sneller hebt geradenquote:Op maandag 6 mei 2024 07:56 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1052 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:rambodirk
Goedemorgen.